hayal görmeyin.Cüce kendini dev aynasında görmüş misali kendi kendimize gelin güvey oluyoruz. Togg çıksın almayı düşünürüm,tabii sarj istasyonu sorunu olmazsa. Ama kendimizi kandırmayalım, Globalde kimse yüzüne bakmayabilir. Yeni kurulmuş firma,tek modeli var, lansmanı yeni yapılmış, servis hizmeti yaygın değil vs.vs.. iken elin Almanı, arjantinlisi, Faslısı, kırgızı vs neden alsın. Bakınız paris oto show başladı ve bizim adını bile duymadığımız birkaç çinli hatta bir vietnamlı firma elektrikli modelini sergiliyor. Sen onlara hangi gözle bakarsan, elin oğluda senin TOGGuna o gözle bakacak. Dünyada yer edinebilmek için TOGGun 10-15 yıl boyunca kendini ispat etmesi gerekecek malesef. O zamana kadar yurtiçi,kıbrıs,Türki cumhuriyetler ve ortadoğulu komşularımızda yer edinebilir ancak.Ha birazda Avrupadaki gurbetçilerimizde görürüz. |
Toyota'dan Türkiye'ye yeni yatırım: Şarj edilebilir hibrit otomobil üretecek! (2. sayfa)
-
-
Bu haberle birlikte yeni uretilecek Chr’a kesinlikle plug in hybrid secenegi gelecektir. Benim en cok merak ettigim yeni Chr nasil olacak? Merakla gelismeleri bekliyoruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mercedes a serisi ile mercedes cla nasıl aynı sınıfsa bunlar da aynı sınıf. Birisi coupe tasarım, diğeri standart.
Birinin önceliği kullanışlılık, iç hacimken diğerinin önceliği sürüş, tasarım. Corolla crossta torsiyon varken chr de bağımsız süspansiyon var. C-hr nin ön kısım malzeme olarak çok iyi. Sürüşü, yol tutuşu da çok iyi.
-
Şarj edilebilir Hibrit= en ideal yakıt seçeneğidir; elektrikli menzil 200-300 km olacak üstüne de küçük bir turbo benzin motor, uzun yola da rahat çıkar insan.
-
Şu anki hybrid CHR (veya diğer toyota modelleri) benzinli motorla giderken aküleri sarj ediyor.
Düşük devirde giderken elektrikli motor devrede.Diyelim 20-30 dk sürekli elektriklide gittin ve aküsü bitiyor, hemen benzinli devreye giriyor ve misal yarım saatte sarj ediyor.
Sizin önerdiğiniz sistem ballı kaymak ama hem o menzili gerçekleştirecek akülerin ağırlığı hem benzinli motorun ağırlığı
çok fazla olur.
-
Fikrinize saygı duyuyorum zaten ben bir otomobil otoritesi değilim, "kendi" fikrimi belirttim , "bana göre", "benim kafamdaki" B 'den büyük ama C 'den küçük .
Toyota'nın kendisi ölçmüş, biçmiş C demiş, benden daha iyi bildiklerine eminim.
Corolla Cross'u bırakın kullanmayı, canlı bile görmedim, bu yüzden sürüş ve yol tutuş konularında zerre kadar fikrim yok. Ancak C-HR daha küçük hacim ve düşük siluet sayesinde daha düşük ağırlık merkezine sahip, bu da doğrudan daha iyi yol tutuşu getirecektir.
Selamlar
Not:Bu arada sanıyorum sehven torsiyon dediniz, çünkü Corolla Cross da bağımsız süspansiyon var.
-
Available diyor. 4*4 versiyonları bağımsız, normalleri torsiyon. Bizdekiler torsiyon olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
300km menzil, turbo motor. İlk alım fiyatını 300-400bin arttırdınız.
Uzun yolda akü bitti, 200kg ekstra yük turbo motorun sırtında. Uzun yolda bir ekonomisi de kalmadı.
Tüketici lehine pek bir durum kalmadı. Mevcut Toyota'nın hibritleri her anlamda daha ekonomik bu çözümünüzden.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 18 Ekim 2022; 21:4:32 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Siz daha doğru biliyorsunuzdur.
Sedan hibrit corolla bile bağımsız süspansiyonken SUV modelinde geri gitmeleri garip olmuş. Neyse gelsin görelim nasıl bir araç .
Tekrar selamlar, bilgi için tşk
-
Benim Toyota sitesinden yaptığım alıntıya karşılık, bağımsız değil torsiyon diyerek oldukça kesin bir ifade kullanmıştınız.
Ben de bu kadar keskin bir yoruma, herhalde içeriden bilgi aldı diyerek teşekkür etmiştim.
Bugün aracın lansmanı yapıldı ve görüldüğü gibi arka süspansiyon bağımsız. Yani commandx' in verdiği bilgi hatalı. bu doğrultuda kendisine verdiğim teşekkürü geri alıyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X