Şimdi Ara

Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Toyota, ürün gamındaki en büyük hibrit SUV modeli yeni Highlander’ı görücüye çıkardı. İlk kez Avrupa pazarında satılacak olan Toyota Highlander, 2021'in ilk aylarında yollarda olacak.



    Markanın dördüncü nesil kendi kendini şarj eden hibrit teknolojisiyle donatılan Toyota Highlander, GA-K adı verilen platform üzerine inşa edilmiş. 4950 mm uzunluğa sahip olan hibrit SUV, 20 inçlik jantları ve geniş çamurluklarıyla oldukça heybetli görünüyor. Ayrıca, 7 kişilik kapasiteye sahip bir SUV olarak pratikliği ve geniş iç hacmiyle tüm yolcular için rahat bir ortam sağlıyor.



    Toyota Highlander’daki ikinci sıra koltukların 180 mm öne kaydırılabilmesi sayesinde üçüncü sırada oturacak yetişkinler için yeterli bir alanın sunulması sağlanıyor. Ayak hareketiyle açılabilen elektrikli bagaj kapağı, 658 litrelik bagaj bölümüne erişim sağlıyor. Highlander’ın ikinci ve üçüncü sıra koltukları katlandığında, bu alan 1909 litreye kadar yükseltilebiliyor.





    Toyota Highlander’ın siyah veya grafit renk şemasıyla tercih edilebilen kabininde bolca saklama alanının yanı sıra ikinci ve üçüncü sıra koltuklardaki yolcular için USB girişleri bulunuyor. Konsolun merkezinde yer alan 12.3 inç dokunmatik multimedya ekranı, head up display, Apple CarPlay ve Android Auto desteği, kablosuz şarj ünitesi, koltuk soğutma ve dijital dikiz aynası gibi özellikler de yeni Toyota Highlander’daki donanımlar arasında.



    Ayrıca Bkz.Skoda, salgın nedeniyle garanti sürelerini uzattı



    Toyota Highlander’ın hibrit sistemi 2.5 litre Atkinson çevrimli benzinli motor, iki elektrik motoru ve ikinci sıra koltukların altında bulunan Nikel-metal hidrit pilden oluşuyor. Biri önde biri arkada bulunan elektrik motorları, AWD-i (All-Wheel-Drive-intelligent) adı verilen dört tekerlekten çekiş özelliğine imkan veriyor. Japon üretici, toplamda 244 beygir güce sahip olan aracın ortalama emisyon değerini 146 g/km, ortalama yakıt tüketimini ise (WLTP’ye göre) 6,6 l/100 km olarak açıkladı.



    Toyota Highlander’da Eco, Normal, Sport ve Trail olmak üzere dört farklı sürüş modu bulunuyor. Güvenlik tarafında sunulan Toyota Safety Sense paketi dahilinde de aktif direksiyon desteği sağlayan, yaya ve bisikletlileri algılayan Ön Çarpışma Önleyici Sistem, Adaptif Hız Sabitleme Sistemi, Akıllı Şerit Takip Sistemi ve Otomatik Yanan Uzun Farlar gibi pek çok özellik bulunuyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor
    Toyota'nın en büyük hibrit SUV'u Avrupa pazarına geliyor







  • Keşke Harrier 2021 gelse

  • Covid sonrası akıllıca bir hamle, araç satışları artacak. Bireysel sahiplenme artacak. Avrupa'da 500'ler sokaklar için idealdi ama o arabalar uzun süre kullanımlar için rahat değil, Avrupa'da ABD gibi rahatlıkla tanışacak desenize; vay dünyanın haline.

  • Toyota tasarımı beğeneceğimi düşünmezdim ama beğendim , gerçi beğensek ne olur bu ekonomi varken fiyatı 700-800 bin olur.
  • toyota bu sefer çok harika bir araba yapmış ama biz alacakmıyız hayır. 1 dolar 8 tl çünkü bizde
  • bizim ülkeye gelmeyecek güzel bi araç daha.
    toyota 1,4 d4d motor koysun buna.
  • drjacob kullanıcısına yanıt
    Merak etme bunuda alan olucak. Halimize ağlıyoruz ama bizden luksude Avrupa da yok yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jrbacktoback kullanıcısına yanıt
    Alım gücü olan alır da o güç her geçen gün daha da düşüyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • götten sallamayalım lütfen bizim millet götten sallamaya bayılıyor.

    2019 türkiye en çok satan SUVler
    1- Peugeot 3008 11263
    2- Dacia Duster 10378
    3- Nissan Qashqai 9323
    4- Hyundai Tucson 8426

    benzer nüfusa ve benzer araba vergi oranlarına sahip olan ama bizi kıskanmaktan kabız olmuş almanya suv satışlarına bakalım.

    1- VW TIGUAN 87771
    2- VW T-ROC 58898
    3- FORD KUGA 49625
    4- MERCEDES GLK, GLC 38369
    5- BMW X1 36109

    gerisini bulamadım ama heralde GLE, X5, X6da bir bizdeki dacia duster kadar satmıştır adamlar 40bin küsür mercedes e serisi satmış.

    bizim ülke fakirdir. fakir gibi araba alır. lüks araba alabilecek insan sayısı diğer ülkelere kıyasla çok çok azdır. ülkemizin en çok satan arabaları fiat egea, renault clio gibi ucuz arabalardır hepsini toplasanız almanyanın bir tiguan satışı kadar etmez.

    bilmiyorum anlatabildim mi. birileri her sene zırhlı mercedes s serisini yeniliyor diye halka lüks düşkünü diyemezsin. açık ve net diyorum halkımızın lüks düşküsü tamamen hayaldir ve açlıktan ağzı kokan %50mizin yoksulluk sınırı altında yaşadığı bir halkımız vardır.

    ulan almanya bizin 3 katımız et yiyor. daha et yiyemiyoruz ne lüksünden bahsetiyorsunuz.




  • Türkiye ye gelmez. Gelirsede biz alamayız fiyatı premium otomobillerle yarışır

  • Toyota Türkiye lüks otomobil pazarına girmek istiyorsa Camry yerine Avalon'u getirmeliydi. Avalon'u getirmeyen Toyota TR bunuda getirmeyecektir. Bkz: RAV4 dünyanın en çok satan SUV'si ancak Türkiye baskısından dolayı aynı araç Türkiye'de satamıyor buda gelse Avalon'da gelse klasik Türkiye baskısından dolayı tutulmaz Türkiye'de satışları bir elin parmağını geçmez
  • Toyota Türkiye lüks otomobil pazarına girmek istiyorsa Camry yerine Avalon'u getirmeliydi. Avalon'u getirmeyen Toyota TR bunuda getirmeyecektir. Bkz: RAV4 dünyanın en çok satan SUV'si ancak Türkiye baskısından dolayı aynı araç Türkiye'de satamıyor buda gelse Avalon'da gelse klasik Türkiye baskısından dolayı tutulmaz Türkiye'de satışları bir elin parmağını geçmez
  • Toyota Türkiye lüks otomobil pazarına girmek istiyorsa Camry yerine Avalon'u getirmeliydi. Avalon'u getirmeyen Toyota TR bunuda getirmeyecektir. Bkz: RAV4 dünyanın en çok satan SUV'si ancak Türkiye baskısından dolayı aynı araç Türkiye'de satamıyor buda gelse Avalon'da gelse klasik Türkiye baskısından dolayı tutulmaz Türkiye'de satışları bir elin parmağını geçmez
  • Toyota Türkiye lüks otomobil pazarına girmek istiyorsa Camry yerine Avalon'u getirmeliydi. Avalon'u getirmeyen Toyota TR bunuda getirmeyecektir. Bkz: RAV4 dünyanın en çok satan SUV'si ancak Türkiye baskısından dolayı aynı araç Türkiye'de satamıyor buda gelse Avalon'da gelse klasik Türkiye baskısından dolayı tutulmaz Türkiye'de satışları bir elin parmağını geçmez
  • Toyota Türkiye lüks otomobil pazarına girmek istiyorsa Camry yerine Avalon'u getirmeliydi. Avalon'u getirmeyen Toyota TR bunuda getirmeyecektir. Bkz: RAV4 dünyanın en çok satan SUV'si ancak Türkiye baskısından dolayı aynı araç Türkiye'de satamıyor buda gelse Avalon'da gelse klasik Türkiye baskısından dolayı tutulmaz Türkiye'de satışları bir elin parmağını geçmez
  • Toyota Türkiye lüks otomobil pazarına girmek istiyorsa Camry yerine Avalon'u getirmeliydi. Avalon'u getirmeyen Toyota TR bunuda getirmeyecektir. Bkz: RAV4 dünyanın en çok satan SUV'si ancak Türkiye baskısından dolayı aynı araç Türkiye'de satamıyor buda gelse Avalon'da gelse klasik Türkiye baskısından dolayı tutulmaz Türkiye'de satışları bir elin parmağını geçmez
  • Toyota Türkiye lüks otomobil pazarına girmek istiyorsa Camry yerine Avalon'u getirmeliydi. Avalon'u getirmeyen Toyota TR bunuda getirmeyecektir. Bkz: RAV4 dünyanın en çok satan SUV'si ancak Türkiye baskısından dolayı aynı araç Türkiye'de satamıyor buda gelse Avalon'da gelse klasik Türkiye baskısından dolayı tutulmaz Türkiye'de satışları bir elin parmağını geçmez

  • dolarla arası iyi olan alır . Bizde anca bakarız
  • Bilgi için teşekkürler,
    Başlıkta Avrupa pazarına geleceği söyleniyor. Zaten biz Avrupa'ya hiçbir şekilde dahil olmadığımız için bizi ilgilendirmiyor. Ne ÖTV, ne emisyon bazlı olmayan vergilendirmemiz Avrupa standartları ile alakasız. Bu doğrultuda bu araç, ha Avrupa'ya gelmiş, ha ABD pazarına çıkmış, Türkiye pazarını maalesef hiç ilgilendirmiyor.

    Üreticilerin Hibrit ve elektrikli araçlarını Türk pazarına sunmak için hiç acele etmediklerini bilmemiz gerekiyor.

    Velev ki , vergi sistemimiz değişti yine olmaz, çünkü AB'nin ortalama emisyon hedefleri ve bu hedefleri tutamayan üreticilere ciddi ceza tehdidi var. Türkiye'de böyle bir risk yok, yeter ki vergisini ver, istediğin gibi havayı kirlet, devlet karışmıyor.

    Bu doğrultuda mantıklı üreticilerde cezayı düşürmek ve bertaraf etmek için araçların yeni teknoloji hibrit ve elk modellerini Avrupa'da satmaya çalışırken, Burkina faso, Gambia ve Türkiye gibi şahlanan pazarlara "dizel candır, partikülü kan yapar" mottosu ile yaklaşıyorlar.

    Hasbelkader Toyota 1.8 hybrid bir teşvik aldı, o arabayı alanlarda, yıllık taşıt vergisinin kekremsi lezzetini yaşamaktalar.

    Sonuçta, Türkiye'de iş yapan distribütörler durumun farkında, ancak markaların merkez ofisleri aptal değil, devletlerin koyduğu vergi sistemlerini ve mevzuatları dikkatle takip edip, global planlarını bu doğrultularda yapıyorlar. Her pazar da, bulunduğu devletin talep ettiği/hak ettiği araçları alıyor.

    Not: Araç güzel , foto güzel, şaaane wallpaper olur, işte o kadar.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.