Şimdi Ara

Toyota'nın Teşvik Primi (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Toyota nın fiyat-donanım konusunda eleştirilecek yönleri var ancak yeni nesil bir aracın artan maliyetleriyle eskisinden farklı fiyata sunulması belli bir noktaya kadar eleştiriye açıktır,elbette boyut-güvenlik gibi pahalı konularda ileri taşınmış bir model yerini aldığı modelden pahalı olacaktır,servis çalışanları açısından ise bugüne kadar gördüğüm en iyi müşteri memnuniyeti Toyota daydı,Opel bugüne kadar birkaç ilde gezdiğim kadarıyla ilgisizdi,Vw nin de satış elemanları ise gördüğüm kadarıyla pek alçak gönüllü değillerdi,Renault iyi denilebilir,Fiat ise son zamanlarda gayet iyi,Honda ise galerideyken çok iyi ancak telefonla geri dönüş yapmıyorlardı.
  • Eğri oturup doğru konuşmak lazım! Şu an 40000 ytl’e dizel aerıus comfort alan arkadaşlar, 3-4 ay sonra fiyatlar düştüğünde toyotasaya küfür etmeye başlayacaklarından eminim! Nitekim Toyota yetersiz satış rakamlarına ulaştığı araçlarında ya makyaj yada kasa değişikliğine gittiği ve bunun en bariz örneğininde 2000-2002 arası 7. nesil corollalar olduğunu unutmamak lazım! Ama bir pejo yada opel kullanıcısı olmaktansa ikinci elde prim kaybetsede, donanımı zayıfta olsa sıradan bir Toyota kullanıcısı olmayı yeğlerim!
  • araba ilk çıktığında almanın verdiği paha biçilmez zevk nedir?
    bu bir tercih meselesidir.
    ha bi de araba çıksın, 2 sene geçsin, hataları giderilsin, öyle alayım mantığı var, kişiye göre bu da doğru olabilir.
    ben araba çıkar çıkmaz aldım, pahalı de olsa zevkime göre seçtim, keyifle de biniyorum maşallah diyelim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: nerki

    Eğri oturup doğru konuşmak lazım! Şu an 40000 ytl’e dizel aerıus comfort alan arkadaşlar, 3-4 ay sonra fiyatlar düştüğünde toyotasaya küfür etmeye başlayacaklarından eminim! Nitekim Toyota yetersiz satış rakamlarına ulaştığı araçlarında ya makyaj yada kasa değişikliğine gittiği ve bunun en bariz örneğininde 2000-2002 arası 7. nesil corollalar olduğunu unutmamak lazım! Ama bir pejo yada opel kullanıcısı olmaktansa ikinci elde prim kaybetsede, donanımı zayıfta olsa sıradan bir Toyota kullanıcısı olmayı yeğlerim!




  • kazasız günlerde kullanman dileğiyle!
  • toyota bence honda dan daha iyi hem müşteri memnuniyeti hemde indirim açısından bu gün corolla aldık 1.6 comfort honda civic in dream modelinden daha donanımlı ve euroencap tan 5 yıldızlı olmasına rağmen dream la aynı paraya geldi bence toyota çok daha kaliteli ve karli
  • Corolla 1.6 comfort'u kaça aldınız?? Zira liste fiyatlarına bakarsak Comfort daha pahalı (kasko'yu bile çıkarttığımızda hemen hemen Dream ile aralarında 1.200 ytl'lik fark oluyor. Premium daha pahalı kalıyor ama donanımı da ona göre daha yüksek Comfort'a göre)
  • biz takasta 1000 ytl indiriminden de faydalanınca dreamle aynı fiyata geldi park sensörüde dahil
    35 000 milyara geldi bize ama bir kaç tane daha aksesuar taktırmayı düşünüyoruz o zaman fiyat biraz daha artçak tabii
  • premium daha donanımlı demişsinde aradaki tek fark hıza duyarlı müzik sistemi başka ne fark war?
  • Civic Premium'un, Auris Comfort'tan farkları..

    - Aluminyum jant
    - Otomatik klima
    - Alarm
    - Cruise control
    - Daha düşük yakıt tüketimi

    Civic'i pek incelemediğiniz belli oluyor.
  • bahsedilen donanımlar bence önemli çünkü bu donanımlar corolla elegant segmentine eş değer ama honda daha ucuz gibi gözüküyor!
    quote:

    Orjinalden alıntı: iasonion

    Civic Premium'un, Auris Comfort'tan farkları..

    - Aluminyum jant
    - Otomatik klima
    - Alarm
    - Cruise control
    - Daha düşük yakıt tüketimi

    Civic'i pek incelemediğiniz belli oluyor.
  • auris comfort benzinli düşülen son fiyat: 35 000
    civic premium son fiyat : 37000 + kasko = 39 000

    bu 4.000 ytl'lik farkın cepte kalması / yukarıda sıraladığınız artılar
    bu tercih kişiden kişiye değişir.
  • Preimium'u en son 36.800'e bırakıyor Honda Park.. (tek problem şu an araç yok, Eylül'de gelecek)

    Kasko da 2 milyar falan tutmuyor abartmayın.. Dileyen sigortam.net'e girip bakabilir. 1.300 küsür tutuyor (tüm risk primleri dahil)

    Aradaki fark 3.000 YTL civarı tutuyor. Bahsedilen donanımlar karşısında çok bir rakam değil..

    35.000 YTL'lik fiyatı hangi bayiden aldığınızı öğrenebilir miyim? İstanbul'daki tüm Toyota'ları dolaştım, 36.000'nin altına kimse inmiyor (takas indirimi olmadan.. takas indirimini kaale almıyorum çünkü dediğim gibi takasta kullanacağım arabayı ölü eşşek fiyatına almaya çalışıyorlar, tahmin edildiği gibi) Honda'nın aracıma şu ana kadar farklı markalardan alabildiğim en uygun fiyatı verdiğini de söyleyim (9 milyar'a ok dediler)

    Gönlüm Auris veya Corolla almaktan yana, ama bu fiyat politikasıyla çok zor.




  • takas indiriminin sadece adı takas yoksa elinizdeki aracı takasa almasa da 1000YTL düşüyor. Sadece Auris için kasko istemezseniz 1000YTL daha indirim alabiliyorsunuz. Yanlız kampanya dolayısıyla bayi indirimleri yapılmıyor ya da iyice zorlaştı.
  • bir kere honda en az corolla kadar yakıyor bide yere corolla dan daha yakın buda türkiye gibi yolları tümseklerle dolu ve kaldırımları yer yer 15-20 cm bulan bir ülkede sorun yaratabilir
    bir de uzun vadede şu war honda hala motor kayışı kullanıyor en aşağı 1000-1500 ytl den başlıyor corollada kayış yok onun yerine zincir var ayrıyetten civic te 140-160 aralığında arabada savrulma corollaya oranla daha çok hissediliyor(yol ve lastik sesini söylememe gerek yok sanırım zaten toyota sessizliğiyle ün yapmış bir marka)
    bunları honda yı kötülemek için söylemiyorum tartışmasız iyi bir marka ama bence corolla nın + ları daha fazla
  • zevkler ve renkler tartışılmaz misali! Honda civicin tam donamlısı corollanın tam donanımlısından daha ucuz ve en az toyota kadarda konforludur ama ben hondanın sürücü koltuğuna oturduğumda kendimi atari salonundaki uzay vari oyuncak kabinine oturmuş gibi hissediyorum. küçüçük gösterge paneli üstünde km ölçer ne bilim pek cazip gelmedi ama donanımlı uygun fiyatlı araç.
  • donanımlı uygun fiyatlı da olsa dış görünüşü süper de olsa hatta abartiim corolladan daha konforlu olsa kısacası ne kadar övülsede euro ncap a sokulmamış bir araç sokmaya değer görülmemiş bir araç neyi tartışıyoruz kaza sırasında dış görünüş yada göstergelerin canlılığı sizi kurtarmaz
  • Ararbaya almaya çalışırken bende honda civic'i çok beğendim üst donamımda corolla'dan daha uygun fiyatlı görünüyordu (en azından katlanılabilir) fakat yeni civic kasanında ncap testlerinden 4 yıldız aldığını öğrenince vaz geçtim ve corolla comfortu 36.500 ytl'ye almaya karar kıldım.

    honda'nın iç ve dış görüntüsü gerçekten güzel, corolla ise olduğundan büyük görünüyor. sanki abisi anensis'e özenmiş. civic ve corolla kıyaslamasındaki bir başka unsur ise civic kullanıcı arkadaşların servis ilgisi(sizliği) ve servislerdeki fiyatların değişebildiği bilgisi oldu.


    Not. corolla'da da arabanın hızı arttıkça müzük seviyesini artıran donanım mevcut.




  • hız artınca müzik sesinin arttığını bilmiyodum çok sevindimdum saol k2

    bende araba almadan önce 2 hafta sayısız forum ve şikayet sitelerini gezdim hondalarla ilgili neler duydum bir bilseniz şaşarsınız bir de tabi kii ankaradaki honda bayilerinin küstahlığı ve ilgisizliği var adama yerden yüksekliği kaç cm diyorum utanmadan bilmiom dio öğrenebilirmisiniz diyorum alcaksan al almicaksan git havası takınıyor(honda bora da oldu)
    efe nin ondan altta kalır yanı yok torku kaç diyorum bana 1.6 motor diyo iyi de tork ne kadar diye ısrar ediyosun bu sefer arabay bir oturun bakın beğenecekmisiniz diye yavşamaya başlıyolar
    bundan dolayı toyotayı seçtim adamlar bayiden girer girmez her türlü ayrıntıyı anlatıyor hatta honda civicle bunun arasında kaldık dediğimizde hondanın + larınıda içeren kapsamlı bir kıyaslama bile yaptı honda da ise corolla nasıl dediğimizde bizim ki daha iyi diye giriyor adamlar
    valla bunlar benim yaşadıklarım herkese böyle davranırlarmı bilmem çokta kötülemiş olmiim




  • Öncelikle allah aşkına, ne olur bilip bilmeden iddialı yorumlarda bulunmayalım..

    Euro NCap'e sokulmaya değer görülmemiş ne demek? Euro NCap'in "sen gir, dur, sen teste giremezsin" diye bir lüksü yok. Firmalar, sahip oldukları araçları NCap testine sokuyorlar, bağımsız bir kurum olan NCap de araçları güvenlik seviyelerine göre derecelendiriyor. Bu arada şunu belirteyim, Euro NCap sayfasındaki Civic, 5 kapı olan Civic. Sedan değil.

    Madem Euro Ncap test etmemiş.. O halde ne yapıyoruz? Euro Ncap'in muadili olan Amerikan "Ulusal Otoyol Trafik Güvenliği Yönetimi" isimli kuruluşun sonuçlarına bakıyoruz [ki bu kurumun sonuçlarının Euro NCap ile farklılık gösterdiğini ve bu kurumdan sonuç alan otomobillerin tamamının Euro Ncap'de kısmen daha kötü dereceler elde ettiğini unutmayalım]

    Bakın sonuçlar ne çıkıyor:

    Toyota Corolla:http://www.safercar.gov/Cars/4045.html
    Honda Civic:http://www.safercar.gov/Cars/3986.html
    (ABD pazarı yüzünden araçların hafif makyaj farklılıkları olabilir)

    Görüleceği üzere 2007 model Civic ve Corolla'nın değerleri birbirine çok yakın, her ikisi de önden çarpışmalarda sürücü ve ön yolcuda beş yıldız almışlar. Hatta yandan çarpışmalarda Corolla'nın arka koltuk (rear seats) değeri 4 iken Civic'in ki 5 yıldız.

    Keza aynı şekilde aşağıdaki Rollover (takla) kodeksine de bakarsanız, her ikisi de 4 yıldız olmasına rağmen Civic'in değerinin Corolla'dan daha iyi olduğunu görürsünüz. (siyah baklavanın pozisyonuna dikkat edin)

    Diyeceğim odur ki, Civic de en az Corolla kadar güvenli bir araçtır, bundan insanın kuşkusu ancak biraz araştırma yapmazsa, kulaktan dolma bilgilerle fikir sahibi olursa olabilir. Bu işin güvenlik ile ilgili kısmıydı.

    Tüketim ile ilgili kısma gelirsek. Resmi sitelerdeki verilere göre Corolla'nın şehir içi tüketimi 9,0 iken Civic'in 9,1.. Bununla beraber şehir dışı (yani 80-140 km/h arası hızlarda) kullanımlarda Corolla 5,8 tüketirken Civic 5,4 tüketiyor.. Birleşik tüketimde Corolla 6,9; Civic 6,7.. Nası daha az yakıyor Corolla anlamadım; hayır aynı deseniz anlayacağım..

    Netice olarak, Corolla seçmedeki tek sebep kişisel tercih ve beğeni olabilir ki, zaten benim de asıl aklımı çelen bu.. Ailece sahip olduğumuz Avensis'ten çok ama çok memnunuz, bu yüzden ben şahsi arabamın da gene bir Toyota olmasını isterim.

    Ancak bir çok özellik bakımından çok daha iyi seçenekler varken, mantığım buna el vermiyor..




  • ncap la ilgili honda bayisine soru sorduğumda bana civic oldukça güvenlidir 4 hava yastığı var japonlar bu işi bilir, ncap fln gereksiz testler diyen satış sorumlusu yüzünden böyle sanıyordum ama toyota bana göre civic e göre daha oturaklı görünüyor bunun yanına civiclerdeki gaz boşalma ve yol sesini çokça içeri alma gibi sorunlarda eklenince toyota daha iyi gibi geliyor bana
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.