Şimdi Ara

Toyota Servis Seçimi - İstanbul (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
21.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GAYRI

    Şimdi, Sonkar'dan geliyorum. 10.000 bakımını yaptırdım. 180 YTL.
    Fiyat uygun. Müşteri ilişkileri ortanın üzerinde. Zaman olarak söz verdikleri saatten yaklaşık 1 saat sonra teslimat yaptılar. Toplam 2 saat sürdü.
    Genel olarak çok iyi. ancak araca ne yaptıklarını görme imkanınız yok. İnternet bağlantısının da bulunduğu bir salonda ağırlıyorlar sizi. Çay kahve, poğaça bedava. (Oruçlu olduğum için yararlanamadım)
    Ancaaak; standart 10 bin bakımı içinde hava filtresi değişimi yok, yakıt filtresi değişimi yok, polen filtresi değişimi yok. Madem bunlar yok bir yağ değişimi için 10 binde bir servisin yolunun neden tutuyoruz. GülerSa ablam para kazansın diye mi?
    Koy oradan bir 0-40 W tam sentetik yağ, 20 binde bir çağır dimi...
    Sırf yağ ve yağ filtresi değişimi için 180 lira çok pahalı. 4,5 lt 10-40W yağ ve filtre taş çatlasa 60 lira, 40 lira da işçilik olsun. 100 lira...
    Servis sonrası Sonkar'dan telefonla aradılar. Memnun olup olmadığımı sordular. Asıl maksatları sonra çıktı ortaya: meğer bizi sonradan toyotasa arıyormuş, servis ile ilgili 1 ile 5 arasında bir değerlendirme yapmamı isteyeceklermiş. Arayan temsilci, yüksek puan vermem konusunda ısrar etti! Ben de kendilerin helalinden bi 4 verebileceğimi söyledim. Darılır gibi oldu. Herhalde verdiğiniz hizmetin daha iyisi vardır dedim.
    Telefondan sonra 4'ün bile yüksek bi not olacağını düşünmeye başladım.

    Arabamı ne ile yıkadığıma kadar sordular ama sünger cevabıma diyecekleri şey biz de sünger yok oldu. Neyse ki ben de vardı.


    Ben 1000 km bakımına gittiğimde servis bölümüne girmiştim ve 10000 20000 gibi bakımlarda da arabalarının başında ne olup bittiğine bakan kişiler gördüm tabi çobançeşme sonkardan bahsediyorun bide avcılarda varmış onun için bişey diyemiycem fiyatlar konusunda ise yorum yapmak istemiyorum muhakkak ki haklısınızdır hatta servis bölümü kalite kontrol sorumlusu yanlış hatırlamıyorsam ismi fatih beydi cep telefonuna kadar verdi ve araçla ilgili her problemde çekinmeden arayabileceğimizi söyledi hoş bi davranıştı bence tabi takdir sizlerin




  • Toyota NATAŞ'a gitmeyinde nereye giderseniz gidin
  • Servise 2 kez gitmeme rağmen Sonkarı kesinlikle tavsiye etmem. Göze görünen arızaları bile saçma sapan gerekçelerle bakıldı normal görüldü diye sallıyorlar. Ek olarak hasar için giderseniz anlaşmalı olduğunuz kasko firmasına güvenip gitmeyin. Anlaşmaları olmasına rağmen vekaletle işlem yapmaya çalışıyorlar, araç tesliminde hasar bedelini sizden tahsil edip kendileri uğraşmamak için. Tabi dosya çıkmadı bahanesiyle aracınız en ufak hasar için 10 gün kadar yatıyor eğer takip etmezseniz.

    Sözün özü Toyota servisleri diğer markalardan hiç farklı değil, fiyatları hiç ucuz değil hatta yılda 10.000 bakımla daha pahalıya bile geliyor. Aracın sorunsuz olması da bence tamamen şehir efsanesi, servisler ancak yağ değiştirmeyi biliyorlar.
  • toyota konusunda hiç mesajınız yok gelmiş burda tepeden inme gibi yok şehir efsanesi yok bişi bilmiyorlar vs gibi genelleme yapıyorsunuz. Servisle ilgili bir problem yaşamışsınız o belli ama derdinizi de bu şekilde ifade edebiliyorsanız problem yaşamanız normal gibi geldi bana.
  • quote:

    Sözün özü Toyota servisleri diğer markalardan hiç farklı değil, fiyatları hiç ucuz değil hatta yılda 10.000 bakımla daha pahalıya bile geliyor. Aracın sorunsuz olması da bence tamamen şehir efsanesi, servisler ancak yağ değiştirmeyi biliyorlar.


    teme arkadaşıma Toyota konusunda biraz daha araştırma yapmasını tavsiye edceğim. Beğenmediği Toyota servis yaklaşımını da kendisine şahsen eşlik ederek ne derece bir yanılgı içerisinde olduğunu göstermek isterdim. Alıntıladığım kısımdaki ifadelerine (şahsım adına) kesinlikle katılmıyor ve bilakis tam aksini iddia ediyorum. Toyota forumlarında bu hususlar defalarca bıkmadan usanılmadan karşılaştırmalarla, örneklemelerle ifade edildi paylaşıldı. Nacizane bu forumlara bir göz atmasını isteyeceğim.
  • @ yeknet; mesajımı dikkatli okumamış ve önyargı ile yorum yazmışsınız, farkındaysan "göze görünen" arızadan bahsediyorum örneğin vidanın eksik olması, bir kapağın çıkık olması gibi. Bunun ifade edebilmeyle alakası yok, zaten arıza orada bakarsanız ve yapmaya niyetiniz varsa yaparsınız yapmıyorsanız ister mercedes ister toyota olun benim gözümde sıfır olursunuz. Ek olarak toyota forumuna çok mesaj yazmakla bunun alakasını açıklarsanız memnun olurum, çok mesaj yazınca araba memnun kalıp az arızamı yapacak ?

    @Ascentarium; Toyotanın kağıt üzerinde gerçekten iyi olduğunu biliyorum, araç seçimimde önemli bir etken oldu ve bazı verilerin kağıt üzerinde kaldığını üzülerek gördüm. Servis yaklaşımı konusunda Toyotayı şu yönde takdir ediyorum, müşterilerinin pek çoğuna " bu o kadar süper arabadır ki problem varsa sizdedir" şekilde yaklaşıyorlar ve işin garibi pek çok insan da bunu kabulleniyor. Benim yaşadığım şahsi problemin bir kısmı kendi hatamdan kaynaklansa da sonra serviste gelişen olaylar gösterdiki Sonkar bunu sıklıkla yapıyor, yedirebilirse... Tabi bir de beklenti meselesi var, burada başka bir arkadaş benim yaşadıklarımın benzerini yaşamıştı ve kendine dert etmemişti. Ama bence 3 günde veririz denilen araba 15 günde verilemiyorsa, nedeni ise eksik bilgilendirme ise ve aracı teslim alabilmek için hasar bedeli benden isteniyorsa bence bu çok büyük bi problemdir, hatta ticari ahlaksızlıktır.

    Araçların problemsiz olup olmamasına gelince, neyim problem olarak görüldüğü ve problemin çözülüp çözülemediği önemli bence. Araç yolda kalmayabilir bu önemlidir ama ufak tefek detaylar da bir o kadar önemlidir. Benim forumlarda ve toyota kullanan arkadaşlarda gözlemlediğim olay şu; başka markalarda büyük olay olan ufak tefek kusurlar toyotaya gelince önemsiz oluveriyor , o kadar kusur kadı kızındada olur misali Servis maliyetlerini daha önce kullandığım seat toledo ile karşılaştırdığımda hem servis sıklığı hem maliyeti yönünden sonuçlar toyota aleyhine çıkıyor, 10.000 km için karşılaştırma yapmak doğru olmaz ama toyota 100.000 km ye geldiğinde çok daha pahalıya çıkacağına eminim.




  • quote:

    @ yeknet; mesajımı dikkatli okumamış ve önyargı ile yorum yazmışsınız, farkındaysan "göze görünen" arızadan bahsediyorum örneğin vidanın eksik olması, bir kapağın çıkık olması gibi. Bunun ifade edebilmeyle alakası yok, zaten arıza orada bakarsanız ve yapmaya niyetiniz varsa yaparsınız yapmıyorsanız ister mercedes ister toyota olun benim gözümde sıfır olursunuz. Ek olarak toyota forumuna çok mesaj yazmakla bunun alakasını açıklarsanız memnun olurum, çok mesaj yazınca araba memnun kalıp az arızamı yapacak ?


    bana hitaben yazdığınız kısma cevap vereyim. ben yaşadığınız olaya değil buradaki yargılar tarzda yorumunuza tepki gösterdim. hemen kendi kendinize yargılayıp toyota işte budur şeklinde sonuca varmışsınız. Yaşamış olduğunuz servis problemi gerçekten üzücü ancak münferit bi olay. Foruma mesaj yazmanızın şöyle bir alakası var, burda forumu takip edip mesaj atan soru sorup yorum yazan arkadaşların fikirlerini önemsemiyorsunuz, önemsemek zorunda da değilsiniz ama en azından servis tecrübenizden önce burda bi paylaşımınız olsaydı belki de bunları konuşuyor olmazdınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 22 Ekim 2007; 0:32:37 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ospeedyo


    quote:

    Orjinalden alıntı: taşkafa

    Çobançeşmeye gelin....Bizim servis...Pasta, börek, çay, kurabiye, ilgi sevgi, ve özenli servis....Ben müşteriyim yanlış anlamayın....SONKAR...... dan bahsediyorum....


    katılıyorum 10 numara bi servis


    Pasta, börek tamam da, arabaya ne yaptıklarını dahi göremiyorsunuz. bir saat diyorlar 2,5 saatten önce çıkamıyorsunuz?




  • walla ben yarisimi ortakoye goturuyodum bi yanlıslarınıda gormedim bugune kadar. forumda pek giden yok galiba cunku ortakoy ismi pek gecmiyo.şimdi auris gelio onuda ortakoye goturcem
  • quote:

    Orjinalden alıntı: canary999



    Dolapdere'de Kadir Bayraktar Usta var, Uzmanlar Toyota. Toyota servisten ayrılma kendisi. Fiyatları ucuz sayılmaz ama servis kalitesi hep iyi oldu, araba garantiden çıkalı beri onu kullanıyorum. Numarası 0532 553 13 53.



    arkadaşa katılıyorum kadir usta işinde gayet başarılı ben de tavsiye ederim ben yaklaşık 2 yıldır arabamı kadir ustaya götürüyorum hizmetten memnunum... bu arada fiyatlar öle çok uçuk sanılmasın, fiyatlar uygun
  • Bende Toyota Ortaköy Plazaya götürüyorum. İlgililer
  • BEN DİREK KENDİ USTAMA GİTTİM . HER SEYİ DEĞİŞTİRDİM .. BANA COK İNDİRİMDE YAPTI ..HERSEYİN ORJİLANİ ALINDI TAKILDI.. 10 BİN BAKIMI 100 YTL MAL OLDU SERVİSİ ZENGİN ETMEDİM ---- 2007--4D4 COK MEMNUNUM 10 BİNDE SONRA YAKIT SERVİYATI COK DÜSTÜ ..
  • Arkadaşlar 60000 bakıma SONKAR Avcılara gittim. Çok güzel rahat ferah bir servis.Fazla kalabalık degil.Müşteriye ilgi ve sevgi gösteriliyor. Bu arad Çobançeşmeden sempatik müşteri temsilcileride transfer etmişler. Ben ufak tefek eksikler dışında çok memnun ve mutehassis oldum...Eksikler ise neydi ? Yazıyorum...Börek çörek, kurabiyr yok. Dilimlenmiş simit var. Misafir umdugunu degil buldugunu yer... Öglen vakti personel yemege giderken 3 müşteriye buyrun birlikte yiyelim diyen olmadı. Davet etmek zorunda degiller...Mercedes ve doguşta öglen vakti yemege alt kata yada üst kata cıkarken bekleyen müşterşlere( 2-3 kişi en fazla..). Buyur ediyorlar...En son ise benim acelemden karnım zil çalıyordu....Yag kartı unutulmuş... Baktım söyledim hemen taktılar...Hizmette kusur ve eksik yok. Hepinize tavsiyemdir...Saygılarımla....




  • Ben aracımı 10.000 km bakımı için bugun gokkuşağına bıraktım alınca detayları yazarım ama gayet ilgili davrandı arkadaşlar
  • bende yarın bırakıcam randevu alıp 10,000 km bakımı için.. ankara da toyandan aldım arabayı bakım için ücret sordum bugün 250 ytl civarında dediler çüşşş diyesim geldi..bir dönem ark.lar burada 170 ytl civarında tutuyor demişlerdi.. diesel için söylüyorum tabi..
    ankara da 10,000 km. bakımı için hangi servisi tercih ettiniz ne zaman ne kadar ücrete yaptırdınız paylaşırsanız sewinirim..ankaradanda wazgeçtim türkiye genelinde en kısa zamanda 10,000 km. bakımı yaptıran ark.lar bilgilerini paylaşırlarsa sewinirim..
    ben aynı zamanda bir listede hazırladım gözden geçecek we ustaya gösterilecekler belki sizde fark etmişsinizdir aynı sorunlardır liste aşağıda...

    1- Ön göğüsten gelen tıkırtılar,çözüm olarak göğüs sökülecek yeniden izolasyon yapılacak dediler..(özellikle bozuk yolda çok ses geliyor) acaba göğüsü söktürmek ne kadar bilinçli daha 10,000 km.de ki bir aracı ??
    2- Debriyajdan gelen gıcırtı sesleri yarım debriyaj yaparken veya vites değişimlerinde ayağınızı debriyajdan kaldırırken çıkan küçük gıcırtılar..
    3- Sağ kapı veya kapı içinden gelen şıngırtılar lıkır lıkır diye bir ses sanki kapının içinde bir plastik parçası kalmışta o oynuor gibi..
    4- Kalorifer çalışırken 1 veya 2 veya 3 ayarı hiç önemli değil özellikle motor ısınmadan olan bir olay ,rölanti yükseliyor 1000 devirin üzerine çıkıyor..


    Bunlara benzer weya aynı weya farklı şikayetleri olan ark.larım paylaşırsa sewnirim..Özellikle 1.sırada yazdığım göğüsten gelen ses çoğu ark.ımızda wakıf anladığım kadarıyla.Sizi bilmem ama ben 40,000 ytl ye daha 10,000 km.lik bir arabada göğüsten gelen ses için sökülüp yeniden izolasyon olsun diye almadım..çıngar çıkarırım Haaa bu arada yine çoğu arkadaşımızın kronik problemi olan geri giderken frenlerden gelen uğultu sesini yazmadım :P :=) Onuda biliyorlarmış serwisteki çok bilmiş ustalar arka fren kaliperleri değişti bilginize..Motor yürüyen aksam 10 yıl sorun çıkarmayabilir eywallah zaten o güwenle aldım toyotayı ama kardeşim adam azaıcıkta izolasyona iç mekana önem werir ya !ne olurdu plastiğini biraz daha kaliteli bir maddeden yapsalardı da bende hah işte sorunsuz bir toyota deseydim nerdeeee...???




  • G Ü N C E L
  • sildim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 10 Ocak 2008; 18:01:18 >
  • İyide senin bu yazdığının buradaki konu ile ne alakası var????

    Burada servisler tartışılıyor

    Ayrıca söylediğin şeyi tüm otomotiv firmaları yapıyor sadece Toyota'nın fiyatları mı yüksek? Söylediğin ülkelerdeki vergi oranlarına baktın mı ayrıca!

    quote:

    Orjinalden alıntı: taşkafa

    Bundan önceki kasa full aksesuar corolla yı kaça alıyorduk ? 33 mlyr ? Dogrumu.....O zaman 1 USD kaç liraydı ? İki yıl önceye gidiniz. Bir araba full aksesuar kaç USD fiyatla satılıyordu ? Gelelim bu güne Full aksesuar Corolla kaç lira ? Kaç USD ? Doların degeri düştü fiyatın ucuzlaması lazım neden inmedi ? Tam tersi 10 mlyr bindirdiler ?... Bu hesapta bir gariplik yokmu ?....Birde Amerikada corolla yada camry kaça satılıyor ? İnternetten girip bir bakın arkadaşlar..... Kendimi bir garip hissediyorum....Biz çokmu aptalız ? Birileri çok akıllımı ?.... Ben onlardan çok daha akıllıyım bu hesapları yapabiliyorum... Saygılarımla...




  • KONU GÜNCEL HALEN....


    bende yarın bırakıcam randevu alıp 10,000 km bakımı için.. ankara da toyandan aldım arabayı bakım için ücret sordum bugün 250 ytl civarında dediler çüşşş diyesim geldi..bir dönem ark.lar burada 170 ytl civarında tutuyor demişlerdi.. diesel için söylüyorum tabi..
    ankara da 10,000 km. bakımı için hangi servisi tercih ettiniz ne zaman ne kadar ücrete yaptırdınız paylaşırsanız sewinirim..ankaradanda wazgeçtim türkiye genelinde en kısa zamanda 10,000 km. bakımı yaptıran ark.lar bilgilerini paylaşırlarsa sewinirim..
    ben aynı zamanda bir listede hazırladım gözden geçecek we ustaya gösterilecekler belki sizde fark etmişsinizdir aynı sorunlardır liste aşağıda...

    1- Ön göğüsten gelen tıkırtılar,çözüm olarak göğüs sökülecek yeniden izolasyon yapılacak dediler..(özellikle bozuk yolda çok ses geliyor) acaba göğüsü söktürmek ne kadar bilinçli daha 10,000 km.de ki bir aracı ??
    2- Debriyajdan gelen gıcırtı sesleri yarım debriyaj yaparken veya vites değişimlerinde ayağınızı debriyajdan kaldırırken çıkan küçük gıcırtılar..
    3- Sağ kapı veya kapı içinden gelen şıngırtılar lıkır lıkır diye bir ses sanki kapının içinde bir plastik parçası kalmışta o oynuor gibi..
    4- Kalorifer çalışırken 1 veya 2 veya 3 ayarı hiç önemli değil özellikle motor ısınmadan olan bir olay ,rölanti yükseliyor 1000 devirin üzerine çıkıyor..


    Bunlara benzer weya aynı weya farklı şikayetleri olan ark.larım paylaşırsa sewnirim..Özellikle 1.sırada yazdığım göğüsten gelen ses çoğu ark.ımızda wakıf anladığım kadarıyla.Sizi bilmem ama ben 40,000 ytl ye daha 10,000 km.lik bir arabada göğüsten gelen ses için sökülüp yeniden izolasyon olsun diye almadım..çıngar çıkarırım Haaa bu arada yine çoğu arkadaşımızın kronik problemi olan geri giderken frenlerden gelen uğultu sesini yazmadım :P :=) Onuda biliyorlarmış serwisteki çok bilmiş ustalar arka fren kaliperleri değişti bilginize..Motor yürüyen aksam 10 yıl sorun çıkarmayabilir eywallah zaten o güwenle aldım toyotayı ama kardeşim adam azaıcıkta izolasyona iç mekana önem werir ya !ne olurdu plastiğini biraz daha kaliteli bir maddeden yapsalardı da bende hah işte sorunsuz bir toyota deseydim nerdeeee...???




  • quote:

    Orjinalden alıntı: GAYRI

    Şimdi, Sonkar'dan geliyorum. 10.000 bakımını yaptırdım. 180 YTL.
    Fiyat uygun. Müşteri ilişkileri ortanın üzerinde. Zaman olarak söz verdikleri saatten yaklaşık 1 saat sonra teslimat yaptılar. Toplam 2 saat sürdü.
    Genel olarak çok iyi. ancak araca ne yaptıklarını görme imkanınız yok. İnternet bağlantısının da bulunduğu bir salonda ağırlıyorlar sizi. Çay kahve, poğaça bedava. (Oruçlu olduğum için yararlanamadım)
    Ancaaak; standart 10 bin bakımı içinde hava filtresi değişimi yok, yakıt filtresi değişimi yok, polen filtresi değişimi yok. Madem bunlar yok bir yağ değişimi için 10 binde bir servisin yolunun neden tutuyoruz. GülerSa ablam para kazansın diye mi?
    Koy oradan bir 0-40 W tam sentetik yağ, 20 binde bir çağır dimi...
    Sırf yağ ve yağ filtresi değişimi için 180 lira çok pahalı. 4,5 lt 10-40W yağ ve filtre taş çatlasa 60 lira, 40 lira da işçilik olsun. 100 lira...
    Servis sonrası Sonkar'dan telefonla aradılar. Memnun olup olmadığımı sordular. Asıl maksatları sonra çıktı ortaya: meğer bizi sonradan toyotasa arıyormuş, servis ile ilgili 1 ile 5 arasında bir değerlendirme yapmamı isteyeceklermiş. Arayan temsilci, yüksek puan vermem konusunda ısrar etti! Ben de kendilerin helalinden bi 4 verebileceğimi söyledim. Darılır gibi oldu. Herhalde verdiğiniz hizmetin daha iyisi vardır dedim.
    Telefondan sonra 4'ün bile yüksek bi not olacağını düşünmeye başladım.

    Arabamı ne ile yıkadığıma kadar sordular ama sünger cevabıma diyecekleri şey biz de sünger yok oldu. Neyse ki ben de vardı.

    Bugünlerde ufak bir arıza için Derindere'yi deneyeyim dedim. Arıza önemsiz olunca fazla ısrar da etmedim. Ama ikinci kez gitmeme rağmen arabama baktırma imkanı bulamadım. Ya saat geç dediler, ya çok doluyuz. Baştan ilgilenecek servis danışmanı dahi bulamadım. Her iki gidişimde de yaklaşık 5-10 dakika ilgilenecek birisini aradım.
    Derindere'yi denemeyeceğim. Sonkar'a devam...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.