Şimdi Ara

toyota yaris için ne düşünüyorsunuz? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
0
Favori
39.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee

    ewet bende şimdi 2 dk önce çelik zincir olayını bi konuda okudum. çok mantıklı evet. teşekkür ederim
    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    doğru bilgi şu olabilir.

    benim aracım mitsubishi colt ta triger kayışı çelik zincirden. yani değişmesi gerekmiyor. çelik zincir olduğu içinde gevşemiyor kopmuyor. sadece yıllar geçtikçe ( on yıllar) motor biraz daha sesli çalışmaya başlıyor(muş)

    tam bilmemekle beraber belki yarisin motorundada çelik zincir triger kayışı kullnılmış olabilir. yoksa triger kayışı olmayan motor ben duymadım.

    hayırlı günler.


    Alıntıları Göster
    yani zincir kullaniyor ama sonucta oda sonsuz ömürlü birsey değil normalde triger 80.000 civari değisiyor araclarda oda dayansin en fazla 4 kati falan 300.000 - 400.000 den fazla dayanacağini sanmiyorum sonucta asinacaktir... 800.000 km nin triger yüzünden soylendiğini düsünmüyorum... japon motorlari genelde uzun dayaniyor eğer bakimlari düzgün yapilirsa top gearda denemislerdi sanirim bir toyotayi ona dayanarak soylemislerdir 800.000 km yi....


    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    ewet bende şimdi 2 dk önce çelik zincir olayını bi konuda okudum. çok mantıklı evet. teşekkür ederim
    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    doğru bilgi şu olabilir.

    benim aracım mitsubishi colt ta triger kayışı çelik zincirden. yani değişmesi gerekmiyor. çelik zincir olduğu içinde gevşemiyor kopmuyor. sadece yıllar geçtikçe ( on yıllar) motor biraz daha sesli çalışmaya başlıyor(muş)

    tam bilmemekle beraber belki yarisin motorundada çelik zincir triger kayışı kullnılmış olabilir. yoksa triger kayışı olmayan motor ben duymadım.

    hayırlı günler.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    yani zincir kullaniyor ama sonucta oda sonsuz ömürlü birsey değil normalde triger 80.000 civari değisiyor araclarda oda dayansin en fazla 4 kati falan 300.000 - 400.000 den fazla dayanacağini sanmiyorum sonucta asinacaktir... 800.000 km nin triger yüzünden soylendiğini düsünmüyorum... japon motorlari genelde uzun dayaniyor eğer bakimlari düzgün yapilirsa top gearda denemislerdi sanirim bir toyotayi ona dayanarak soylemislerdir 800.000 km yi....


    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    ewet bende şimdi 2 dk önce çelik zincir olayını bi konuda okudum. çok mantıklı evet. teşekkür ederim
    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    doğru bilgi şu olabilir.

    benim aracım mitsubishi colt ta triger kayışı çelik zincirden. yani değişmesi gerekmiyor. çelik zincir olduğu içinde gevşemiyor kopmuyor. sadece yıllar geçtikçe ( on yıllar) motor biraz daha sesli çalışmaya başlıyor(muş)

    tam bilmemekle beraber belki yarisin motorundada çelik zincir triger kayışı kullnılmış olabilir. yoksa triger kayışı olmayan motor ben duymadım.

    hayırlı günler.




    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 800,000 km dayansa ne olacak aranızda hanginiz bi aracı 800,000 km elinde tutacak bir de 800,000 km bir aracın bakım giderleri kendi değerinin çok çok üstünde olacaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bettyonpower

    arkadaşlar 800,000 km dayansa ne olacak aranızda hanginiz bi aracı 800,000 km elinde tutacak bir de 800,000 km bir aracın bakım giderleri kendi değerinin çok çok üstünde olacaktır

    Alıntıları Göster
    800 bin km yapmak 30-40 yıl sürer yaw taksici fln diilseniz tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis

    800 bin km yapmak 30-40 yıl sürer yaw taksici fln diilseniz tabi

    Alıntıları Göster
    triger ömrü değil 800 bin. motor ömrü 800 bin km. yani yeni trgier olayıyla beraber motor ömrü uzuyomuş belkide bmw lerde mercedeslerde yıllardır bu böyledir ama ben yaris için açtım konuyu. saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee

    triger ömrü değil 800 bin. motor ömrü 800 bin km. yani yeni trgier olayıyla beraber motor ömrü uzuyomuş belkide bmw lerde mercedeslerde yıllardır bu böyledir ama ben yaris için açtım konuyu. saygılar..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    triger ömrü değil 800 bin. motor ömrü 800 bin km. yani yeni trgier olayıyla beraber motor ömrü uzuyomuş belkide bmw lerde mercedeslerde yıllardır bu böyledir ama ben yaris için açtım konuyu. saygılar..

    triger kayışıyla veya zinciriyle motorun ömrünün uzun olması bana pek mantıklı gelmedi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maktastur

    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    triger ömrü değil 800 bin. motor ömrü 800 bin km. yani yeni trgier olayıyla beraber motor ömrü uzuyomuş belkide bmw lerde mercedeslerde yıllardır bu böyledir ama ben yaris için açtım konuyu. saygılar..

    triger kayışıyla veya zinciriyle motorun ömrünün uzun olması bana pek mantıklı gelmedi

    Alıntıları Göster
    onu toyota mühendislerine sor bi bakalım ne diyecekler ama bana sorarsan dedim ya zaten bilgim yok tam olarak. sadece bmw mercedeslerde kullanılan bi sistem olduğundan ve onlarında motor ömür uzunlukları göz önüne alındığında bu teknolojinin motor ömrünü uzattığı kanısına vamaktan başka bi düşünce gelmiyo aklıma..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee

    onu toyota mühendislerine sor bi bakalım ne diyecekler ama bana sorarsan dedim ya zaten bilgim yok tam olarak. sadece bmw mercedeslerde kullanılan bi sistem olduğundan ve onlarında motor ömür uzunlukları göz önüne alındığında bu teknolojinin motor ömrünü uzattığı kanısına vamaktan başka bi düşünce gelmiyo aklıma..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    onu toyota mühendislerine sor bi bakalım ne diyecekler ama bana sorarsan dedim ya zaten bilgim yok tam olarak. sadece bmw mercedeslerde kullanılan bi sistem olduğundan ve onlarında motor ömür uzunlukları göz önüne alındığında bu teknolojinin motor ömrünü uzattığı kanısına vamaktan başka bi düşünce gelmiyo aklıma..

    haklısın düşüncende ama benim aklımı karıştıran olay şu zincir ve kayış ikiside aynı görevi görüyor sadece fark birinin ömrü daha kısa
    ayrıca bir örnek vereyim toyota hiluxlar kayış kullanır ve kayış ömrü 140000km dir bu araçlar adam gibi kullanıldığında nerdeyse 1,000,000km yol katedebiliyor motorun uzun ömürlü olması motorun büyüklüğü ile ilgili çünki büyük motor daha az yorulur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceta

    Yarisi beğenmeyenler de var dikkat. Yol tutuşu pek iyi değil galiba. Bisiklet gibi bişey olduğunu söylüyorlar. Ben corollayı biliyorum. Toyotadan uzak dur. Bence grande punto veya clio daha iyi bir tercih olur.

    Alıntıları Göster
    Merhaba
    Ben 2004 Toyota Avensis kullanıyorum. Oğlumun 2004 Yaris 1.0 MMT aracı ile Ankaradan İzmire geldim. Bagaj küçük ancak iç hacim hiç fena değil. Kullanımı inanılmaz rahat. 1000 cc motor hacmine rağmen 160/km yi aşan hız yapabiliyor. Yol sesi ise paliodan fazla değil. Bisiklete benzetilebilecek tek yanı belki manevra yeteneği ve heryere kolayca parkedilebilmesi. Kullanımı o kadar kolayki bir süre şehir içi kullanımından sonra Avensise tekrar alışmakta zorlandım. Yarisin yeni kasası biraz daha büyük. Dizel motorlusu rahatlıkla şehir içi ve dışı amaçlı kullanılabilir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceta

    Yarisi beğenmeyenler de var dikkat. Yol tutuşu pek iyi değil galiba. Bisiklet gibi bişey olduğunu söylüyorlar. Ben corollayı biliyorum. Toyotadan uzak dur. Bence grande punto veya clio daha iyi bir tercih olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yutuna

    Merhaba
    Ben 2004 Toyota Avensis kullanıyorum. Oğlumun 2004 Yaris 1.0 MMT aracı ile Ankaradan İzmire geldim. Bagaj küçük ancak iç hacim hiç fena değil. Kullanımı inanılmaz rahat. 1000 cc motor hacmine rağmen 160/km yi aşan hız yapabiliyor. Yol sesi ise paliodan fazla değil. Bisiklete benzetilebilecek tek yanı belki manevra yeteneği ve heryere kolayca parkedilebilmesi. Kullanımı o kadar kolayki bir süre şehir içi kullanımından sonra Avensise tekrar alışmakta zorlandım. Yarisin yeni kasası biraz daha büyük. Dizel motorlusu rahatlıkla şehir içi ve dışı amaçlı kullanılabilir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceta

    Yarisi beğenmeyenler de var dikkat. Yol tutuşu pek iyi değil galiba. Bisiklet gibi bişey olduğunu söylüyorlar. Ben corollayı biliyorum. Toyotadan uzak dur. Bence grande punto veya clio daha iyi bir tercih olur.


    Alıntıları Göster
    yeni yaris sahibiyim
    bisiklete benzeten arkadas sanirim sadece bisiklete binebiliyor herhalde ondan oyle yazmis.....
    yol tutus olarak yeni yaris corallaya yakin....

    düzeltme : ceta sozum sana değil senin o bisiklete benzeten arkadasina....


    quote:

    Orjinalden alıntı: yutuna

    Merhaba
    Ben 2004 Toyota Avensis kullanıyorum. Oğlumun 2004 Yaris 1.0 MMT aracı ile Ankaradan İzmire geldim. Bagaj küçük ancak iç hacim hiç fena değil. Kullanımı inanılmaz rahat. 1000 cc motor hacmine rağmen 160/km yi aşan hız yapabiliyor. Yol sesi ise paliodan fazla değil. Bisiklete benzetilebilecek tek yanı belki manevra yeteneği ve heryere kolayca parkedilebilmesi. Kullanımı o kadar kolayki bir süre şehir içi kullanımından sonra Avensise tekrar alışmakta zorlandım. Yarisin yeni kasası biraz daha büyük. Dizel motorlusu rahatlıkla şehir içi ve dışı amaçlı kullanılabilir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceta

    Yarisi beğenmeyenler de var dikkat. Yol tutuşu pek iyi değil galiba. Bisiklet gibi bişey olduğunu söylüyorlar. Ben corollayı biliyorum. Toyotadan uzak dur. Bence grande punto veya clio daha iyi bir tercih olur.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyhunberber -- 18 Ekim 2006; 10:43:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    yani zincir kullaniyor ama sonucta oda sonsuz ömürlü birsey değil normalde triger 80.000 civari değisiyor araclarda oda dayansin en fazla 4 kati falan 300.000 - 400.000 den fazla dayanacağini sanmiyorum sonucta asinacaktir... 800.000 km nin triger yüzünden soylendiğini düsünmüyorum... japon motorlari genelde uzun dayaniyor eğer bakimlari düzgün yapilirsa top gearda denemislerdi sanirim bir toyotayi ona dayanarak soylemislerdir 800.000 km yi....


    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    ewet bende şimdi 2 dk önce çelik zincir olayını bi konuda okudum. çok mantıklı evet. teşekkür ederim
    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    doğru bilgi şu olabilir.

    benim aracım mitsubishi colt ta triger kayışı çelik zincirden. yani değişmesi gerekmiyor. çelik zincir olduğu içinde gevşemiyor kopmuyor. sadece yıllar geçtikçe ( on yıllar) motor biraz daha sesli çalışmaya başlıyor(muş)

    tam bilmemekle beraber belki yarisin motorundada çelik zincir triger kayışı kullnılmış olabilir. yoksa triger kayışı olmayan motor ben duymadım.

    hayırlı günler.




    Alıntıları Göster
    Merhaba, Toyota yaris 1.0 Triptonik Vites 2005 Model 15.000-16.000 YTL arası bir araç arıyorum.
    Aracını satmak isteyenler, ilgilenenler email yada telefonumdan ulaşabilirler. Yada email atsınlar telefonumu veriim ben, yada ararım.
    Teşekkürler

    Mehmet TURGUT
    mehmet@turgut.gen.tr




  • MERHABA BEN 1,3 SOL MM YARİS'İMİ 11 KASIMDA ALDIM VE HİÇ PİŞMAN DEĞİLİM. DAHA ÖNCE OPEL ASRA 1,6 KULLANIYORDUM.TABİKİ 1,6 NİN ATİKLİĞİ YOK AMA ARABA TAMBİR ŞEHİR ARABASI AYRICA ŞEHİR DIŞI YOLCULUKLARINDA DA 1,3 Ü ÇOK RAHAT KULLANIYORSUNUZ.AYRICA ARABA ŞEHİR İÇİNDE KM DE ORTALAMA 20 Krş FİLAN YAKIYOR BU TATAR ŞEHİR DIŞINDA YÜZDE ON ONBEŞ KADAR DÜŞÜYOR.BUNLARIN DIŞINDA ARABA ÇOKTA KONFORLU DİREKSİYONDAN KUMANDALI MP3 İSE ÇOK MÜTİŞ MÜZİK DİNLERKEN YOL NASIL BİTİYOR ANLAMIYORSUNUZ.ÇOK İYİ BİR SES SİSTEMİ VAR.ARABANIN ÖN KONSOLU ÇOK ŞIK.SAKLAMA YERLERİ YETERLİ DÜZEYDE.ARABANIN ARKASINDA OTURANLAR.KENDİLERİNİ BÜYÜKBİR ARACTA OTURMUŞ HİSSENE KAPILIYORLAR.DIŞARDAN BAKTIĞINIZDA ARABA KÜÇÜK GİBİ GÖZÜKÜYOR AMA ARABAYA GİRİNCE ŞAŞIRIYORSUNUZ. M/M OLAYIDA ÇOK RAHAT AMA KESİNLİKLE YOKUŞ YUKARI YOLLARDA M/M KULLANMAYI TASBİH ETMİYORUM.ÇÜNKÜ ARABAYI BOĞMAMAK ELDE DEĞİL.ES MODUNDA ÇOK İYİ BİR SPOR KULLANIM OLUYOR AMA YAKIT TASARRUFU ACISINDAN MANUEL KULLANMAYI VE 2000-2200 E GELİNCE VİTES DEYİŞTİRMEYİ TAVSİYE EDİYORUM.FİYATI BİRAZ PAHALI GÖZÜKÜYOR AMA SEGMENTİNİN DİĞER ARACLARINDA OLMAYAN BİRÇOK ÖZELLİK STANDART VERİLMİŞ DURUMDA 1,3 SOL M/M UN ÖZELLİKLERİNDE BİR ARAC ALDIĞINIZDA FARKEDECEKSİNİZ Kİ YARİS DAHA EKONOMİK.ÇÜNKÜ DAHA FUL BİR ARABA.YENİ ALACAK ARKADAŞLARA KESİNLİKLE TAVSİYE EDİYORUM.




  • yeni clio hb de çok iyi tek kötü yanı fransız....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biz

    yeni clio hb de çok iyi tek kötü yanı fransız....
    yaris iyi araba yaw al gitsin.bagajı hiç yok ama 1000 motor sanırım bunlar o yüzden fazla yük kaldıramıo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkaaan06

    yaris iyi araba yaw al gitsin.bagajı hiç yok ama 1000 motor sanırım bunlar o yüzden fazla yük kaldıramıo

    Alıntıları Göster
    eski yaris sahibi olan var mı? 2001den sonraki modeller belçikada üretiliyormuş doğru mu?bilgisi olan var mı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    yani zincir kullaniyor ama sonucta oda sonsuz ömürlü birsey değil normalde triger 80.000 civari değisiyor araclarda oda dayansin en fazla 4 kati falan 300.000 - 400.000 den fazla dayanacağini sanmiyorum sonucta asinacaktir... 800.000 km nin triger yüzünden soylendiğini düsünmüyorum... japon motorlari genelde uzun dayaniyor eğer bakimlari düzgün yapilirsa top gearda denemislerdi sanirim bir toyotayi ona dayanarak soylemislerdir 800.000 km yi....


    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    ewet bende şimdi 2 dk önce çelik zincir olayını bi konuda okudum. çok mantıklı evet. teşekkür ederim
    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    doğru bilgi şu olabilir.

    benim aracım mitsubishi colt ta triger kayışı çelik zincirden. yani değişmesi gerekmiyor. çelik zincir olduğu içinde gevşemiyor kopmuyor. sadece yıllar geçtikçe ( on yıllar) motor biraz daha sesli çalışmaya başlıyor(muş)

    tam bilmemekle beraber belki yarisin motorundada çelik zincir triger kayışı kullnılmış olabilir. yoksa triger kayışı olmayan motor ben duymadım.

    hayırlı günler.




    Alıntıları Göster
    merhaba!!! ben toyota yaris otomatik bakıyorum, bu aracım manuel ile otomatik arasında bir fark var mı? daha önce fusion ve polo kullandım benim için en önemlisi az yakması ve problemsiz olması... bayan olmak zor tafikte...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalimralli

    merhaba!!! ben toyota yaris otomatik bakıyorum, bu aracım manuel ile otomatik arasında bir fark var mı? daha önce fusion ve polo kullandım benim için en önemlisi az yakması ve problemsiz olması... bayan olmak zor tafikte...

    Alıntıları Göster
    yeni kasa yarisin otomatiği MMT dir klasik otomatik değildir, düz şanzıman üzerine monte edilmiş robotize bir mekanizmadır, yine araçta debriyaj yoktur, yani gaza basarsin gider frene basarsın durur ama vites geçişlerini hissettirir, geri kaçma olayı da vardır bunları bilmeniz lazım, eki kasa 1.3 lerde klasik otomatik olanları vardır belki onları da düşünebilrisiniz, ancak benim eşim 4 yıldır MMT yaris 1.0 kullanıyor o da bende araçtan memnunuz nasıl kullanılacağını bilireniz sorun çıkartmaz size rampa kalkışı içinde el frenini kullanırsınız olur biter. Yarislerin MMT olanlarının yakıtı düz vitesliler ile aynıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    yeni kasa yarisin otomatiği MMT dir klasik otomatik değildir, düz şanzıman üzerine monte edilmiş robotize bir mekanizmadır, yine araçta debriyaj yoktur, yani gaza basarsin gider frene basarsın durur ama vites geçişlerini hissettirir, geri kaçma olayı da vardır bunları bilmeniz lazım, eki kasa 1.3 lerde klasik otomatik olanları vardır belki onları da düşünebilrisiniz, ancak benim eşim 4 yıldır MMT yaris 1.0 kullanıyor o da bende araçtan memnunuz nasıl kullanılacağını bilireniz sorun çıkartmaz size rampa kalkışı içinde el frenini kullanırsınız olur biter. Yarislerin MMT olanlarının yakıtı düz vitesliler ile aynıdır.

    Alıntıları Göster
    bende yaris kulanıyorum hem şehir içi hem şehir dışı nda çok ii bencede yaris değişik bir yaşam tarzı bence yaris . özellikle iç tasarımı ve ön yapısı hiç bir modele benzemiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apodaka

    bende yaris kulanıyorum hem şehir içi hem şehir dışı nda çok ii bencede yaris değişik bir yaşam tarzı bence yaris . özellikle iç tasarımı ve ön yapısı hiç bir modele benzemiyor

    Alıntıları Göster
    donanımdan anlamam fakat foad fusion gibi yani yaris in kullanımı, 2008 polo da kullandım fakat hiç memnun kalmadım kimseye de tavsiye etmem. son bir soru 2007 model yaris terra d-4d seri bir araç mı? polo da bu sıkıntıyı yaşadım geç hızlanıyordu yine böyle bir sıkıntı yaşamak istemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apodaka

    bende yaris kulanıyorum hem şehir içi hem şehir dışı nda çok ii bencede yaris değişik bir yaşam tarzı bence yaris . özellikle iç tasarımı ve ön yapısı hiç bir modele benzemiyor

    Alıntıları Göster
    ayrıca uygun bir araç görürseniz lütfen mesaj atın okullar başlamadan almak istiyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalimralli

    ayrıca uygun bir araç görürseniz lütfen mesaj atın okullar başlamadan almak istiyorum...

    Alıntıları Göster
    Baldızım 4 yıldır Toyota Yaris'in otomatik vitesli versiyonunu, eşim ise 2.5 yıldır Fiat Panda'nın Dualogic vitesli versiyonunu kullanıyordu. Her ikisinin de şehir içi kullanımı ve park kolaylığı çok büyük avantajları. Aralarındaki en büyük fark, ciddi eğimi olan yokuşlarda Panda'nın zorlanmasıydı. Elbette gösterge, konfor anlamında 2 araç arasında küçük farklar var, ama bunlar bana göre çok da önemli değil. Buna rağmen, otomatik vitesli Yaris bana daha güvenilir geliyordu. Şimdi Yaris'in eskisi, triptronic vitesli yeni kasa ile değişti. Artık, 2009 model Yaris de ciddi eğimi olan aynı yokuşlarda zorlanıyor. Özetle, şehiriçinde düz yolda kullanacaksanız, kendim de defalarca kullandığım için kesinlikle Fiat Panda'yı tavsiye ederim. Ancak güzergahınızda dik eğimli yollar varsa hangi marka olursa olsun, triptronik (duologic de deniliyor) vitesli araçları tavsiye etmiyorum.

    Bir önemli saptama daha. Çok klasik bir kullanım için (özellikle kısa mesafelerde ve şehir içinde) bu tür araçlar çok doğru. Ama bir performans beklentiniz ve ciddi sürüş deneyiminiz varsa, çok da tavsiye etmiyorum. Sonuçta motor güçleri sınırlı araçlar ve böyle olması çok da doğal. Kusura bakmayın, "hayalimrallli" rumuzunu görünce bunu da yazma gereği duydum, yoksa, normal şartlarda bu tür araçlar hayatı ve sürüşü çok kolaylaştırıyor.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.