Sayın @TP-Link Türkiye Servis kayıt tarihi 09.08.2021 olan LS1005G model numarasına ait Gigabit Switch ile ilgili farkettiğim durumun, kontroller sonucu sorunsuz olarak gönderilmesini kabul etmemekteyim. Detaylı olarak 1 ve 3 nolu portların 8'de 8 testten geçtiğini, 2, 4 ve 5 nolu portlarda 4 numaralı telin yanmadığını yazmıştım. Buyrun size bu sefer detaylı videoları ile talep açıyorum. Hatta biraz daha loş bir ortamda test cihazında 1 ve 6 numaraları tellerin de şaşe yaparmış gibi yandığını görebilirsiniz. Yaptığınız test bunları içermiyordu anlaşılan o ki. Hız testi, ping testi, kurulum modları (ne modu olabilirki) , erişim kontrolü yapıldı, Sorun görülmedi şeklinde geri göndermişsiniz. Ben kablomda 4 yanmıyor diye tesisatımda kablo değiştirdim. Meğersem sorun bu switch ' tenmiş. Bu ürünlerin hepsi böyle olmamalı. En kısa sürede bir başka yerde kullandığım aynı ürünlerinizi de test edeceğim. Aynı şekilde ise iadesi için talep açacağım. Başka markalarında kullandığım ürünlerde de nasıl yani dermişçesine yaptığım testlerde bildiğim şekilde 8 de 8 tüm tellerin ışıkları yanmaktadır.
Saygılar. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 13 Ağustos 2021; 21:59:9 > |
Bildirim