Bu zamana kadar birçok alışveriş sitesinden alışveriş yaptım ilk defa başıma böyle birşey geldi. Trendyoldan uygun fiyatlı olduğu için meyve sıkacağı aldım. Ürünü kullanmaya başladık tabi biz. O sebeple standart dışı hiçbir işlem yapmadım. Neticede alan razı satan razı bir alışveriş oldu. Fakat birkaç gün sonra trendyol ürün ile ilgili iade talebiniz işleme alınmıştır diye bir email gönderdi. Tabi ben böyle bir başvurum olmadığı için herhalde bir yanlışlık olmuştur nasıl olsa farkına varıp düzeltirler diye üzerinde durmak istemedim. Nihayetinde aradan bir süre daha geçtikten sonra baktım geri dönüş yok sorun kalmadı diye düşünürken birde baktım iadeniz onaylandı diye mesaj geldi. Burada yılların donanım forumcusu olarak forumun sosyal medyada var olan ölücü algısını yıkmak için kendime misyon bilip lan bunları arayayımda düzeltsinler dedim😁 ve iletişim için müşteri temsilcisine ulaşılması gereken numarayı 3 kere aradım. 3ünde de sürekli beni oradan oraya yönlendirip durdular. Dedim demek ki hakikaten ürünle ilgili bir muhatap bulmak istesem sinirimden deli olacağım bende en son buraya yazmaya karar verdim. Buradan trendyol müşteri temsilcisine sesleniyorum Sayın trendyol müşteri temsilcisi bu zamana kadar ben sizin peşinizden koştum bundan gayrı siz benim peşimden koşun. Hatalı işlem yapıyorsunuz lütfen bana ulaşın...Ve buradan internet alemine sesleniyorum donanım forumda herkes ölücü değil ticari ahlaka sahip bir forumdur😁 |
Bildirim