Arkadaşlar merhaba 1996 şahin s arabam bugün 4. viteste giderken trigeri ya koptu ya da attı neyse noluyor la elektirk gitmiyor herhalde diyerekten distribütöre baktık bişey yok e deneyelim hadi bi daha bi daha bi daha derken defalarca yaptık bunu. meğer hiçç basmamak gerekmiş. bir arkadaşın yazısın gördüm eski modellerde piston sübap arası geniştir sıkıntı olmaz kayışı değiştirip yola devam demiş. ama ister istemez acaba diye muallaktayım. başka yorumlar almak istedim de acaba kayış yenileyip sente ayarı felan yapınca devam eder mi yoksa sübaplar eğilmiş midir yenilenecek mi? tecrübesi olan trigeri kopan oldu mu hiç?
kendi soruma kendim cevap vereyim bari kimseden ses çıkmadı. evet arkadaşlar 2-3 gün önce triger kayışım koptu bugün motorcuya gittim kayış takımı aldık taktı bastım marşa avansa ayarı felan derken motor çalıştı ya la 20 senelik ustam bu 5. araba dedi kayışla kurtulan :D Allah'a çok şükür
Ustan doğru demiş. Üstten eksantrik motorlarda triger koptu mu kurtulma ihtimali düşüktür. Kopmasından ziyade sente atlaması da tehlikeli. Geçen sene başıma geldi. Aracın şarj dinamosu değişmişti. Ancak usta yeni dinamoyu takarken düzgün hizalayamamış, kısa süre sonra V kayışı yerinden çıkarak dağıldı. Dağılan kayış parçaları ise trigere dolanarak sente attırdı. Sonuç olarak üst kapak söküldü ve subaplar sıfır değişti.
12 yıl önce de Doğan S vardı, onun da triger kopmuştu ancak kayışla kurtarmıştık.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme