Şimdi Ara

TSI MOTORUN GELECEĞİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
2.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    VAG'ın turbo+kompresör'ü bırakmak istemesinin en büyük sebepleri komplike olması ve aşırı maliyet yaratması. Sorunsuzlukla alakalı değil.

    DSG'nin sorunlu olduğu aşikardır ancak TSI motorlarda (özellikle 122hp olanlar) hiçbir kronik arıza yoktur, öyle olsa atmosferiğe dönerlerdi ancak tam tersi, 1.2 tsi ve yeni 1.4 tsi motor çalışmaları sürüyor.

    Complicated, first and foremost, means composed of elaborately interconnected parts, which, in the long run, will probably mean likely to have problems, you boy from Eire. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    VAG'ın turbo+kompresör'ü bırakmak istemesinin en büyük sebepleri komplike olması ve aşırı maliyet yaratması. Sorunsuzlukla alakalı değil.

    DSG'nin sorunlu olduğu aşikardır ancak TSI motorlarda (özellikle 122hp olanlar) hiçbir kronik arıza yoktur, öyle olsa atmosferiğe dönerlerdi ancak tam tersi, 1.2 tsi ve yeni 1.4 tsi motor çalışmaları sürüyor.

    Complicated, first and foremost, means composed of elaborately interconnected parts, which, in the long run, will probably mean likely to have problems, you boy from Eire. :)





    halukcuum erken beklioduk gec kaldin :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    VAG'ın turbo+kompresör'ü bırakmak istemesinin en büyük sebepleri komplike olması ve aşırı maliyet yaratması. Sorunsuzlukla alakalı değil.

    DSG'nin sorunlu olduğu aşikardır ancak TSI motorlarda (özellikle 122hp olanlar) hiçbir kronik arıza yoktur, öyle olsa atmosferiğe dönerlerdi ancak tam tersi, 1.2 tsi ve yeni 1.4 tsi motor çalışmaları sürüyor.

    Complicated, first and foremost, means composed of elaborately interconnected parts, which, in the long run, will probably mean likely to have problems, you boy from Eire. :)





    halukcuum erken beklioduk gec kaldin :)

    Teveccühünüz.




  • TSI VE TFSI ı cok begenıyorum gayet yeterlı motorlar 2.0tfsi 211 hp 1.4tsi 180 hp ye sahıbım ama TDI dan nefret ettim 2.0 177 hp q3 motoru benı delı edıyor en kısa zamanda satıp benzınlı bırsey almamı gerektırecek kadar motoru baydı benı
  • Simdi soyle bi durum var.

    170'likler 160'liga 140'liklarda 122 'lige indirilmedi. Zaten 140 ve 170'likler ayni unite ikiside cift sarjli motorlardi 160 hp oldular.

    Vw sunu gec anladi 140 hp icin bu kadar maliyetli bi motora degermiydi? Degmedi zaten tek sarj 122'lik motoru surduler piyasaya.

    170'likte 160'lik olarak secenekler arasinda kalmis olsada 122'ligin golgesinde kayboldu gitti. Vw'de aslinda bunu istiyor gibi cunku cift sarjli motorlari kaldirma ihtimali var soylentieri vw ciddi olarak bi yalanlama getirmedi.

    Bugun fiat tek turbo ile 170 hp'yi aliyor (julyet) zaten cift turboya bu siniflardaki araclarda gerek yok. Bu sinifta arac kullanan insan turbo boslugunu ne kadar onemser?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Simdi soyle bi durum var.

    170'likler 160'liga 140'liklarda 122 'lige indirilmedi. Zaten 140 ve 170'likler ayni unite ikiside cift sarjli motorlardi 160 hp oldular.

    Vw sunu gec anladi 140 hp icin bu kadar maliyetli bi motora degermiydi? Degmedi zaten tek sarj 122'lik motoru surduler piyasaya.

    170'likte 160'lik olarak secenekler arasinda kalmis olsada 122'ligin golgesinde kayboldu gitti. Vw'de aslinda bunu istiyor gibi cunku cift sarjli motorlari kaldirma ihtimali var soylentieri vw ciddi olarak bi yalanlama getirmedi.

    Bugun fiat tek turbo ile 170 hp'yi aliyor (julyet) zaten cift turboya bu siniflardaki araclarda gerek yok. Bu sinifta arac kullanan insan turbo boslugunu ne kadar onemser?

    abi benim acimdan mevzu turbo boslugu filan degil, hissetmiyorum dahi. mevzu daha iyi ivmelenme.




  • Yukarıda sarapci nick li forumdaş belirtince aklıma geldi; TSI kadar TDI nin de geleceği önemli bence.

    Bir de FSI kaldırılmadı hala satılıyor muhabbetti dönmez inşallah yine burada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 28 Mart 2012; 9:26:16 >
  • DSG 122 bglikteki turbo boşluğunu pek hissetmeye izin vermiyor manuel mod haricinde ama ben denedim manuel modda acaba gercekten 1500 d/d altında bir fark var mı diye ve evet gördüm turbo boşluğunu ama çok kısa devir aralığında var 1100 d/d ile 1400 d/d onuda hafif yokuş yukarıda hissettim ama şurası bir gerçek ki bu devirlerde bile bir atmosferikle karşılaştırılmayacak kadar iyi performansı var 1500 d/d yı geçtiğinde ise aradaki farkı gerçekten anlıyosun neyse VW hem istenildiğinde yüksek performans hem de istenildiğinde yakıt ekonomisi için mutlaka 160 bg lik motorlarını tutacaktır ya da bu motorları geliştirip daha yüksek performansla daha az arıza çıkarma potansiyeline sahip motorla değiştereceğini düşünüyorum. bir polo gti da ki yağ eksiltme olayında ben o motorun genel olarak devirli kullanılım sonucu böyle bir olayla karşılaşıldığına inanıyorum tabi bu sadece bir tahmin. benim 122likte yağ eksiltme gibi bir durum şu anda söz konusu değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ancakveancak -- 28 Mart 2012; 12:01:51 >




  • Noldu yaw TSI damı patladı diye girdim konuya ama, şükürler olsun ki değilmiş
  • 1.4 bir aractan turbosuz atmosferik olarak en fazla120 tork70- 100hp elde edilebilir.siz bu motora tek turbo ile180-200 tork 122-140hp cift turbo takarsanız 200-240 tork160-180 hp güç alabilirsiniz. bu şekilde alınan gücün motora zarar vermemesi mümkün degildir.normalden iki kat basınç oluşumu pistonların aşımasını hızlandırır.ancak kaliteli yağ ve kaliteli parça kullanarak aşınma süresini uzatabilirsiniz. Hareketli parcaların çok çabuk aşınması demek , aşınan parcaları sık değiştirmek demek. buda pahalı bakım masrafları demek bence TSİ ler uzatmaları oynuyor.önceki FSI leri fis çıktıgı gibi tsı leride TIS cıkacaktır...başka bir açıdanda bakmak gerek olaya....
    almanların biz türklere olan sempatisi............biz türklerde anlayamadığım hudutsuz bir alman sevgisi var..........dünyanın en adi en pahalı malı alman malı olsa yine alır yine göklere cıkarırız.bizden nefret etmelerine rağmen. Milliyetçilik bizde sıfır onlarda tavan..
    mersedesin montaj kamyon fabrikasıdan başka ülkemizde çakılı çivileri yok otomotiv adına.... oysa WV nin Avrupadaki en büyük pazarı bizim ülkemiz buna rağmen fabrikanın adı bile yok... cari açıkta alman araç ve parcalarının ithalinden kaynaklanan oran %15-20 civarında....ek olarak şikayetimvar.com a girerseniz wolkswagen in pekde sanıldıgı gibi bir marka olmadıgını görürsünüz.

    ama bizim sonradan görme orta sınıfımız ile binbir hile ile zenginleşen sosyotemiz alın teri ile kazanamadıkları prestiji alman arabalarında arıyor.... BİZİM SORUNUMUZ BU...

    SON OLARAK;
    ALLAH BU MİLLETE TEZ ZAMANDA KENDİ ARACINI YAPMAYI NASİP ETSİN. etsink onun artıve eksilerini tartışalım...




  • Geçenlerde bir dergide 160 hb lik golf 6 nın 100000 km test sonuçları vardı. Golf6 sorunsuzlukta 79 araç içerisinde 5. sırada yer alıyordu. Özellikle motor gayet başarılı sonuçlar almıştı.

    Aşağıda linklerini veriyorum.

    http://www.youtube.com/watch?v=l5ieNGYarRc&feature=player_embedded

    http://www.youtube.com/watch?v=OvsOxTbq6Zw&feature=player_embedded




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkehan2003

    1.4 bir aractan turbosuz atmosferik olarak en fazla120 tork70- 100hp elde edilebilir.siz bu motora tek turbo ile180-200 tork 122-140hp cift turbo takarsanız 200-240 tork160-180 hp güç alabilirsiniz. bu şekilde alınan gücün motora zarar vermemesi mümkün degildir.normalden iki kat basınç oluşumu pistonların aşımasını hızlandırır.ancak kaliteli yağ ve kaliteli parça kullanarak aşınma süresini uzatabilirsiniz. Hareketli parcaların çok çabuk aşınması demek , aşınan parcaları sık değiştirmek demek. buda pahalı bakım masrafları demek bence TSİ ler uzatmaları oynuyor.önceki FSI leri fis çıktıgı gibi tsı leride TIS cıkacaktır...başka bir açıdanda bakmak gerek olaya....
    almanların biz türklere olan sempatisi............biz türklerde anlayamadığım hudutsuz bir alman sevgisi var..........dünyanın en adi en pahalı malı alman malı olsa yine alır yine göklere cıkarırız.bizden nefret etmelerine rağmen. Milliyetçilik bizde sıfır onlarda tavan..
    mersedesin montaj kamyon fabrikasıdan başka ülkemizde çakılı çivileri yok otomotiv adına.... oysa WV nin Avrupadaki en büyük pazarı bizim ülkemiz buna rağmen fabrikanın adı bile yok... cari açıkta alman araç ve parcalarının ithalinden kaynaklanan oran %15-20 civarında....ek olarak şikayetimvar.com a girerseniz wolkswagen in pekde sanıldıgı gibi bir marka olmadıgını görürsünüz.

    ama bizim sonradan görme orta sınıfımız ile binbir hile ile zenginleşen sosyotemiz alın teri ile kazanamadıkları prestiji alman arabalarında arıyor.... BİZİM SORUNUMUZ BU...

    SON OLARAK;
    ALLAH BU MİLLETE TEZ ZAMANDA KENDİ ARACINI YAPMAYI NASİP ETSİN. etsink onun artıve eksilerini tartışalım...

    kesinlikle katılmadığımı söylemeliyim sonuçta tasarım olarak atmosferik olarak tasarlanmış bir motora turbo takarsan tabi ki ömründen yersin ama turbonun basıncına yönelik motor bloğu alaşımı yapılırsa ki yapılanda o tabiki de dayanımı yüksek olcaktır. tsi motorlarda 10:1 sıkıştırma oranı var bu sizin dediğiniz doğru olsaydı dizel motorlarında ki 16:1 sıkıştırma oranıyla 100 bini bile göremezdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkehan2003

    1.4 bir aractan turbosuz atmosferik olarak en fazla120 tork70- 100hp elde edilebilir...

    Honda Jazz 1.4:

    100 bg ile verdiğin değerlerin içinde ama 127 nm tork kısmını 7 nm ile tutturamadın arkadaşım :)

    Selamlar.
  • TSI bitmeden 160 PS bir tane almak istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    TSI bitmeden 160 PS bir tane almak istiyorum.

    Şimdiden ver siparişi Şener Abi, seneye anca gelir.
  • manuel istersen ankara doğuşta var bi tane sunrooflu
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.