Şimdi Ara

Tsi titreme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
1
Favori
22.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,,

    1.2 tsi polo aracım var , bugun trafikte beklerken rolantide aracın arada titreğini hissettim.

    Giderken sıkıntı yok fakat durduğunda koltuktan hissedebiliyorum.

    Sizce bir sorun varmıdır ? normal bi durummudur ?



  • Bende 1.2 tsi ibiza var. Aynı motor olması lazım. Öyle bir titreme yok.

    Bir arkadaşım aracına lpg taktırdığında titreme sorunu yaşamıştı.
    İlk önce enjektörlerden şüphelendiler. Sonra kalibrasyon filan yaptılar bilgisayardan ama çözememişlerdi. Sonra çözüldü ama nasıl oldu bilmiyorum.
    Servise göstermeni öneririm.
  • Motor ısısı kaç dereceydi?
  • Bende de 1.4 tsi var bazen rölantide sanki haFigen bi titreme oluyor sonra duruluyor gibi direksiyonda ve debriyaj pedalında hissediliyor
  • Aldığınız yakıtta neden olabilir. Güvenilir bilindik yerdenmi aldınız ?..
  • Rölanti devri 750-800 devirin üzerindeyse 1.2 TSI motorda hissedilir bir titreşim oluyor arada.



    Özellikle sabahları çalıştığında rölanti devri 1250lerden 650lere kadar düşüyor, ve 900-1000 devir civarında 2-3 snlik bir titreşim oluyor sonra devir düşünce kayboluyor.



    Sebebini bilmiyorum servise danışma ihtiyacı da duymadım.



    1.2 puretech motorlu ve EAT6 şanzımanlı Peugeot 308 ve 208i kullandığım zaman bu titreşimin daha fazlasını daha sık hissetmiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Rölanti devri 750-800 devirin üzerindeyse 1.2 TSI motorda hissedilir bir titreşim oluyor arada.



    Özellikle sabahları çalıştığında rölanti devri 1250lerden 650lere kadar düşüyor, ve 900-1000 devir civarında 2-3 snlik bir titreşim oluyor sonra devir düşünce kayboluyor.



    Sebebini bilmiyorum servise danışma ihtiyacı da duymadım.



    1.2 puretech motorlu ve EAT6 şanzımanlı Peugeot 308 ve 208i kullandığım zaman bu titreşimin daha fazlasını daha sık hissetmiştim.

    Galiba eat şanzıman yapıyor bu sallamayı
  • Bende silkeleme şeklinde oluyor. 3-4 saniyede bir bi sallantı yapıyor motor rölantideyken.
  • 1.2tsi rolantide hafif titreme yapiyor 3-4sn de bir, golfte de oyle leonda da. Ancak sunu da soylemem lazim, bakimdan sonra 2-3 ay kesilmisti. Yaz doneminde hava sicakligiyla da alakali olabilir
  • Bende 1.4 B8 DSG passat var. Aynı sorunla ilgili 3-4 kere servise gittim. Yazılım yükleme benzin Boğaz kelebeği temizlenmesi vs yapıldı. Bugün aracı almak için çağırdılar. Gittim yine var. Bu sefer servis Müdürü aradı birileri geldi. Sorun değil aslında bu. Motor belli başlı bazı hareketleri yapıyormuş, rölantide çalışırken egzoz emisyonu düşürme klima bilmem ne.birsürü şey saydılar. Başka 2-3 araçta da test yaptık hepsinde var.

    Dolayısıyla normal bi durum
  • Onurchik kullanıcısına yanıt
    Evet aynen bu şekilde ,sürekli yapmıyor arada çok kısa silkeliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    1.2tsi rolantide hafif titreme yapiyor 3-4sn de bir, golfte de oyle leonda da. Ancak sunu da soylemem lazim, bakimdan sonra 2-3 ay kesilmisti. Yaz doneminde hava sicakligiyla da alakali olabilir

    Bir çok kişi normal bir durum diyor.Giderken gazlarken en ufak sıkıntı ses yok.

    Ama bazen durduğu yerde rolantide hafif silkeliyor sonra düzeliyor
  • Özellikle sabah motor soğukken ya da bazen Işık’larda beklerken hafif sarsıntı hissediyorum. Anladığım kadarıyla ya benzinle alakalı ya da motorun çalışma karakteri böyle
  • Benzer sorun 1.2 tsi aracimizda var işiklarda vs beklerken denk geliyorum belkide dedikleri gibi sorun değil de çalişma karakteridir
  • arkadaşlar konuyu hortlatıyorum ama rolantide silkeleme sıkıntısı benim 1.2 tsi polo aracımda da başladı. özellikle ısındıktan sonra oluyor. önceden 10 saniyede 1 vuruntu şeklinde idi. şimdi 2 veya 1 saniyede bir vuruntu oluyor rolantide beklerken. bu konuda sizler neler yaptınız? ne tür çözümler buldunuz? @drmelihx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jawhlan -- 25 Mayıs 2019; 2:36:57 >
  • jawhlan kullanıcısına yanıt
    Sorunun kaynağını bulabildiniz mi?
  • Sarsıntı olayı volan denilen parçadan olabiliyormuş. Klima açıkken araç sarsıntılı çalışıyorsa kesin volan dan diyorlar.
  • Sorunun çözümünü yazayım;
    Aynısı bende de vardı, çok hafif bir titremeydi ama farkediyordum, işini iyi yapan bir yetkili servis, aracı bilgisayara bağlayıp ayar ve yazılım güncellemesi yapıyor ve sorun anında çözülüyor. İzmir'de Vosmer de 10 dk'da halloldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caspento -- 5 Temmuz 2019; 11:32:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Rölanti devri 750-800 devirin üzerindeyse 1.2 TSI motorda hissedilir bir titreşim oluyor arada.



    Özellikle sabahları çalıştığında rölanti devri 1250lerden 650lere kadar düşüyor, ve 900-1000 devir civarında 2-3 snlik bir titreşim oluyor sonra devir düşünce kayboluyor.



    Sebebini bilmiyorum servise danışma ihtiyacı da duymadım.



    1.2 puretech motorlu ve EAT6 şanzımanlı Peugeot 308 ve 208i kullandığım zaman bu titreşimin daha fazlasını daha sık hissetmiştim.
    Hocam merhaba. Geç bir up olacak ama yazmak istedim. Son paragrafta 208 ve 308 için de titreme var yazmışsınız. Ben EAT6 değil yarı otomatik ETG5 şanzımanlı 3 silindirli atmosferik 208'de bu tarz yoğun bir titreme yaşıyorum. İlk bir iki yıl ya dikkat etmedim (düşük ihtimal) ya da sorun etmedim ama şu zamanlarda özellikle gaz pedalında hızlanırken 2000-2500 rpm devir aralığında VE ilaveten rölantide park halinde iken alttan alttan titreme mevcut devir göstergesi olması gerektiği gibi 900 rpm'de kaldığı halde. Siz de bu tarz gıcık titreşim sorunları mı yaşadınız? Sizinki de 3 silindirli ama turbo beslemeli Puretech motormuş gerçi. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 16 Nisan 2020; 18:20:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Hocam merhaba. Geç bir up olacak ama yazmak istedim. Son paragrafta 208 ve 308 için de titreme var yazmışsınız. Ben EAT6 değil yarı otomatik ETG5 şanzımanlı 3 silindirli atmosferik 208'de bu tarz yoğun bir titreme yaşıyorum. İlk bir iki yıl ya dikkat etmedim (düşük ihtimal) ya da sorun etmedim ama şu zamanlarda özellikle gaz pedalında hızlanırken 2000-2500 rpm devir aralığında VE ilaveten rölantide park halinde iken alttan alttan titreme mevcut devir göstergesi olması gerektiği gibi 900 rpm'de kaldığı halde. Siz de bu tarz gıcık titreşim sorunları mı yaşadınız? Sizinki de 3 silindirli ama turbo beslemeli Puretech motormuş gerçi. Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Merhaba hocam. Puretech motorlu 308 ya da 208 sahibi olmadım fakat iki aracı da yaklaşık 200-250 km kadar kullanmıştım, o zaman dikkatimi çekmişti bu titreme ve aşırı olarak sadece dur kalk trafikte veya kırmızı ışıkta durduğumda kendini hissettiriyordu. Hızlanırken herhangi bir titreme yoktu. Rölanti titremesi daha sık rastlanılan bir durum, fakat sizin araçtaki hızlanırken yaşadığınız 2.000-2.500 devir aralığındaki titreme bence pek hayra alamet değil. En kısa zamanda baktırmanızda fayda var.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.