< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
ttnet 50mbit 114.90 TL geçmeli miyim ? (2. sayfa)
-
-
444 0375 i once kendim aradım bizim bundan haberimiz yok 180 liraya size verelim 50 mbps dedi. dedim.quote:
Orijinalden alıntı: H4RuNN
Bende deniyeyim gelişmeleri haber verirseniz sevinirim
Sonra numaramı bıraktım mevcut müşteri sekmesinden, arayan kişiye durumu anlattım, bunun adil olmadığını mevcut müşterilerin 135 liraya yeni müşterilerin 115 liraya aynı hizmeti almasının yanlış olduğunu söyledim.
duraksadi yalın İnternet ve erişim ücreti ona dahil değildir dedi. Hayır dahil dedim.
Orda öyle yazdığına bakma dedi. Taahhütnameyi indirdim orada yazıyor dedim. Bir şey diyemedi.
Önümde bu bilgi yok dedi. Yanlış girilmiş o demekte ısrar etti. Biz yeni aboneliklerin kampanyasını bilmeyiz dedi
Şimdi yeni internet bağlamak istiyorum sekmesinden numaramı verdim bekliyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-96DE7F07E -- 30 Eylül 2020; 13:0:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
şimdi yeni müşteri girişinden arandım ama ne oldu tahmin et. alt yapınızda hiçbir internet erişimi imkanı görünmüyor dedi.
alt yapı görünmüyor demesinden sonra halihazırda türk telekom alt yapısı ile internet kullandığımı söyledim. yapacak bir şeyinin olmadığını söyledi.
Müşteri hizmetleri haklı çünkü alt yapı görünmediği halde internet kullanıyorum zaten görünseydi şimdi türknete geçecektim.
ne desem boş
ne desem gg
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-96DE7F07E -- 30 Eylül 2020; 13:34:28 > -
Benide aradılar mevcut müşterilere geçerli olmadığını söyledi.nerden baksan tutarsız söyledikleri sanırım en güzeli kafayı ağrıtmadan taahhütü yeniletmek olacak kapatıp yeni üyelikle uğraşmak zor geliyor
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Kampanya zaten 30 eylül 2020 ye kadar diyor. Uzatmazlarsa bu gün sonquote:
Orijinalden alıntı: H4RuNN
Benide aradılar mevcut müşterilere geçerli olmadığını söyledi.nerden baksan tutarsız söyledikleri sanırım en güzeli kafayı ağrıtmadan taahhütü yeniletmek olacak kapatıp yeni üyelikle uğraşmak zor geliyor -
Yalın aylık 12tl bazı paketlerde aylık 10tl hocam. -
Girişim ruhunun en az olduğu sektör maalesef İnternet sektörü. Tekel olmanın rahatlığıyla istediklerini yapabiliyorlar. Sonra neden böyleyiz. -
Valla ttnet ne kadar pahalı görünse de karşılığını veriyor.
Uzun yıllar sol kullandım, smile kullandım, ttnet kullandımı. 2 yıl önce 50mbit 74-tl idi sonra 140-tl istediler mecburen vodafone sol altyapısına geçtim ama sol ile alakası yok.
şuan en iyi internet ttnet.
ben ttnet te iken 5ms en yüksek gördüğüm ping idi, vodafone nette en düşük pingim 56ms, o da en düşük.
10-20 tl fazla verip kafanızı ağrıtmayın. ben 9 aydır çok dilim yandı, bundan sonra 10-20 tl bakmadan kaliteyi tercih edeceğim. -
Kesinlikle dediğinize katılıyorum TTnet’e devam edeceğim biraz pahalı olacak ama kaliteli hizmet alacağım için kafam rahat olacak.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Toplanıp yürüyüş mü yapsak isyan etsek paramızla rezil oluyoruz hizmet istiyoruz diye protesto etsek işler düzelmeye başlar bence bu nedir ya -
9 aydır vodafone net kullanıyorum. yeminle her ay bir sorun, bir kaos. bir ay faturada sorun oluyor bir ay bağlantıda.quote:
Orijinalden alıntı: H4RuNN
Kesinlikle dediğinize katılıyorum TTnet’e devam edeceğim biraz pahalı olacak ama kaliteli hizmet alacağım için kafam rahat olacak.
SOL ekibi bile kendileri gibi hizmet vermediklerini söylüyor. Umursayan yok.
TTnet modemi bile kaliteydi, bunlar ikinci el kirli pis bir modem verdiler, insan elini yüzünü siler en azından.
10-20 tl kar edeceğiz dedik rezil olduk. -
Vallahi faydasını görsek yapalım da faydası olmaz. Adamın yoksa işinin görülmesi zor bu memlekette.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neredeyse küçük firmaların tamamına yakınını denedim. Netspeed, millenicom, türknet vs. Her firmanın yorumlarında pozitif şeyler olabiliyor tabi ki ama 2 3 gün önce yine ttnete geçmeye karar verdim. 15 20 lira için kesinlikle çektiğiniz derde değmiyor.
Bi sorun yaşayınca en azından muhattabınız var. Kurulum için tam tarih veriyorlar. Arıza kaydı bıraktığınızda ne zaman geleceklerini belirtiyorlar.
Millenicomda ola ki bi sorun çıksın değil ekip göndermek, müşteri hizmetlerine bi bağlanmayı deneyin sadece. İmkansıza yakın bişey. En son 1 gün içinde toplamda 2 buçuk saatimi müşteri temsilcisine bağlanmaya harcadım. Sonuç sıfır.
Kısacası 3 5 fazla koyun ttnetten devam edin derim. Benim geçişimin 2. Gününde kedim fiber kabloyu kemirdi. Arıza kaydı bıraktım. Aynı günün akşamı gelip kabloyu tamir ettiler
Şu an 100 mbps 154 tl ye kullanıyorum. Son derece memnunum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
ben 8 senedir türktelekom kullanıyorum taahütümde yakında bitiyor başka sağlayıcılara gitmeyi pek düşünmüyorum ne hız söylüyorlarsa onu alıyorum bir arıza olduğu zaman müşteri hizmetlerini arıyorum birebir konuşuyorum hemen sorunumu çözüyorlar belki fiyatları başka firmalara göre pahalı ama hizmet görüyorum daha önemlisi ben çok eski abonesi olduğum için yeni abonelerden daha çok benim sorunumla ilgileniyorlar değer görüyorum neden kendimi risk edipte daha ucuz bir tarifeye geçmeyi düşüneyim sonuçta hepsi türktelekomun altyapsını kullanıyor hiçbirinin müşteri hizmetleri yok mesela ben diyelim 24 ay taahüt yapıyorum diyelim 24 ay aynı fiyattan devam ediyorum öteki sağlayıcılar taahütsüz olduğu için fiyatı istediği gibi değiştirebiliyorlar oynama yapıyorlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flurence -- 3 Kasım 2020; 21:25:5 > -
sadece 2 seneliğine Turknet'e geçtim ilk arızamda tatsız bir şekilde vedalaştık. 50 mbps +telefon+statik IP 150 liraya yakın ödüyorum ama gram umrumda değil, 6 aydır 1 gün bile ne kopma yaşadım ne hız düşümü. aynı saha dolabından aynı kablolama ile hizmet almama rağmen TT geçtikten sonra SNR değerlerim ve max. hızım yükseldi. Ciddi bir ayrımcılık var TT ekiplerinin ilk bağlantısı esnasında. 1 arızamda da bölgemdeki telekoma gittim yanımda adam yolladılar saha dolabına birlikte gittik yarım saatte işim çözüldü. Aynı binadaki aynı ekip Turknet'li iken muhatap bile olmadı TT'nin kendi altyapıları(VAE) olmasına rağmen. tutum doğru değil ama her operatörün müşterisine koşsalar muhtemelen daha yüksek ücret ödeyen kendi müşterileri mağdur olucak. Ekip sayısı artırılmadıkça malesef şu an düzen böyle. Altyapı kiminse ondan alın. Varsa TT fiber veya SOL fiber, yoksa VAE'den TT'ye devam. ping önemli değil derseniz de kablonet, arıza çözümleri çok hızlı. Gerisi stres kaynağı ve yalan.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBCD -- 4 Kasım 2020; 19:10:8 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X