Şimdi Ara

TTNET'in 'müşteri memnuniyet politikası'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar öğretmenim ve yaz tatili olunca memlekete gidiyorum. Gecen yıldan beri de interneti nakil ettirerek kullanmaya basladım. Ama bu sefer başıma gelen kalmadı ... Daha önce 3-4 kez sorunsuz nakil olmasına ragmen bu kez nedense bir türlü "halledemediler". Kıscaca olay şu : adsl yi memleketten gorev yaptıgım ile daha oncde yaptıgım gibi naklini istedim pazartesi gunu. 2 gün oıldu gelen giden yok.. Meğer buradaki telefon numaram yanlıs yazılmıs ondan yapılamamıs ... Hadi dedim bu olabilir insanlık hali. Çarşamba günü yeniden basvuru yapıldı şubeden. Akşam oldu ses seda yok. 4440375 i aradım anlattım işte klasik prosedürü uyguluyor ben diyorum bakın adsl sinyali gelmiyor modeme. Boşver sen splitteri modeme reset atmayı hatta diyorum nakil yapılmadan once yani pazartesi ve salı günler adsl vardı ama port hatası veriyordu doğal olarak. Tamam dedi görevli nakliniz gerceklestirilmiş ama bir sorun var ... E neredenmiş sorun ? Sistemden kaynaklı biz size donecegiz iste cep teli falan aldılar. Perşembe öğlen oldu okuldan dondum aradım yine ne oldu dedim arıza ? Farklı bir memur bir daha dert anlattık modem actık kapadık tamam dedi arıza bizden ben kaydı alıyoruım... Persembe aksamı 3. kez aradım. Sizin aramanıza gerek yok arıza bizde kayıtlı size doneceğiz siz pc yi ve modemi acık bırakın ... Cuma akşam bir daha aradım ne oldu bizim iş diye. Neyseki bu seferki arkadas azıcık insaflı cıktı bana sizin kullancı adı ve şifre tanımlanmamıs ben bunu hemen bildiriyorum arıza var size donulecek... Cumartesi yani öğlen ilk kez "DÖNDÜLER" Ama dönen 4440375 teknik kısım değil yine. Bana soruyor sizi aradılar mı arıza giderildi mi dönüş yapıldı mı diye .. Ben dedim ne arayan var ne soran ilk siz arıyorsunuz .... Bana sinyal gelmiyor sorun nakilden sonra basladı sorun sizde kimse bana ne olacak soylemiyor paso kaydediyorlar dedim. Tamam dedi !!not aldım!! biz size doneriz :) !! Sonuc olarak dönen filan yok ... :) Hatta son 1 saattir 440375 calıyor bir kere sonra kapanıyor... Az once bir kere daha denedim bir anda arıza türedi sanırım , "bölgenizde sistemimiz size daha iyi hizmet verebilmek için yenilenmiştir, çalışmalar 1 saat içinde bitecektir." Masal gibi :)

    Nasıl upgrade kac günde bitmedi cumartesi aksam bir saat içinde bitecek :) Heyecanla bekliyoruz :) Telekom çalışıyor :) Hayır sistem güncellediyseniz de bana bunu ta çarşamba günü söylemeniz gerekmez mi ? Anladıgım kadarıyla zincirin bir yerinde zayıf halka mevcut birileri gorevini tam yapmıyor. Ama öyle de olsa müşteri hizmetlerinin bunu 3 gün geçince artık fark etmesi ve ya ne oluyor surada bir sorun var deyip el koyması gerekmez mi ? Haa bir de işin komik tarafı bu ay 2 senelik sözleşme bitiyor ağustos sonunda aradılar size dediler 1 ay bedava internet vereceğiz :) Tabi sözleşmeyi söylemiyor .Ama amaç belli .. Herhalde 1 ay bedava olunca sadece bağlantı bedava ama hizmet yok :)

    Şimdi buraya yazdım eger bir saat içinde hallolmazsa dedikleri gibi ttnetin şikayet sayfasına yazacağım o da olmadı şikayetvar gibi yerlerde anlatacagım durumu. Sorun problemin halledilmemesi değil benim peşinden koşturmam gerekmesi...







  • evet arkadaslar .. Bunu yazdıktan sonra 21:30 da yeniden aradım arızanız giderilmiştir diyordu tabi gelen giden yok aynı durum yine. Müşteri temsilcisine baglandım agzıma geleni soyledim. Ne sorumsuzsunuz her seferinde bana bastan konuyu anlattırıyorsunuz bir sorun varsa sizin bulmanız lazım dedim kapatacagım dedim vs vs ... 10 dak sonra telefon caldı bu sefer "teknik servis" kullanıcı adınız diyor baska birisnin kullanıcı adı ile çakışmış ondanmış su anda duzeldi diyor gercekten düzeldi de ... Lakin daha gecen pazara kadar benim olan patientx03@ttnet nasıl baska biriyle cakısır ? Baska kim bu adı secer hele ki 03 kısmını ... ??? Zaten 03 ü de daha once yine bunlar eklemişti sonuna baska birisiyle cakısıyor diye ... Yorumu size bırakıyorum.
    İpucu : %90 tüm hepsi benim adıma kayıtlı ama bunlar bir sekilde nasıl basarıyorsa onceki iptal ettikleri kullanıcı adını silmiyorlar...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.