Şimdi Ara

TTNET MOTOROLA XOOM 2 yerine GALAXY TAB 2

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar ttnetten xoom aldım ancak çok sıkıntılı bir ürün denk geldi bana ve cihazdan soğumak üzereyim servise gidecek 3 güne,
    ayrıca geçenlerde gördüm ki ttnet galaxy tab2 de vermeye başlamış aralarındaki 2 fark sd kart girişi vede sim kart girişi

    kısacası xoom 2 yi geri verip tab 2 yi almamı önerirmisiniz?

    http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4567&idPhone2=4305



  • Kullandığın ürünü geri verebileceğini sanmıyorum sonuçta tahütlü bir sözleşmen var. Öte yandan bvende Xoom 2 kullanıyorum ve gayet memnunum. Yaşadığın problem nedir?

    Eğer illa ben Galaxy istiyorum diyorsan zaten yapabileceğin tek şey var oda eğer telefon hattın zerine aldıysan xoom 2 yi diğerini internet hattın zerine alabilirsin. Tabi 2 sininde borcunu takır takır ödeyeceksin o ayrı.
  • aynen hocam bende senin gibi düşünüyordum sonuçta taahütlü diye yalnız telekomu aradım ve taahütün devam etmesi suretiyle cihaz değiştirme işlemi yapılabiliyor taksitler tekrar yapılanıcak birkaç kere sordum olur dedi yani iptal yok devam ama cihaz ve taksit başka

    aslında bende baya memnunum ama problem canımı sıktı; cihazdaki problem kendiliğinden kapanması ve sarj almaması birkaç kere oldu ilk seferlerinde silik bir ekran vardı beklettim gece şarjı vardır diyerek sabah baktım ekran yoktu bende şarja taktım ve aldı ama en son oluşunda bir çat sesi duydum ve son görüşüm oldu ekranı:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilsengenc

    aynen hocam bende senin gibi düşünüyordum sonuçta taahütlü diye yalnız telekomu aradım ve taahütün devam etmesi suretiyle cihaz değiştirme işlemi yapılabiliyor taksitler tekrar yapılanıcak birkaç kere sordum olur dedi yani iptal yok devam ama cihaz ve taksit başka

    aslında bende baya memnunum ama problem canımı sıktı; cihazdaki problem kendiliğinden kapanması ve sarj almaması birkaç kere oldu ilk seferlerinde silik bir ekran vardı beklettim gece şarjı vardır diyerek sabah baktım ekran yoktu bende şarja taktım ve aldı ama en son oluşunda bir çat sesi duydum ve son görüşüm oldu ekranı:)



    Cihazın arızalı diyemi değiştiriyorlar yoksa herkese yapıyorlarmıymış bunu?
  • cihaz arızalı olma durumunda değiştirilecek kadar sorunlu ise
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilsengenc

    cihaz arızalı olma durumunda değiştirilecek kadar sorunlu ise

    Bende bi şansımı denemek için aradım dedim The New iPad ile değiştire bilirmiyim diye sordumda yok dedi :D
  • ben biraz çemkirdim ama tamam dedi bi daha ara istersen kibarlık sökmüyor bazı bazı:P

    Bu arada xoom 2 ve tab 2 arasındayım halen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilsengenc

    ben biraz çemkirdim ama tamam dedi bi daha ara istersen kibarlık sökmüyor bazı bazı:P

    Bu arada xoom 2 ve tab 2 arasındayım halen

    Kesinlikle alınmış ürünn değişimi söz konusu değildir verilen bilgi yanlışdır dedi. :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero2900

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilsengenc

    ben biraz çemkirdim ama tamam dedi bi daha ara istersen kibarlık sökmüyor bazı bazı:P

    Bu arada xoom 2 ve tab 2 arasındayım halen

    Kesinlikle alınmış ürünn değişimi söz konusu değildir verilen bilgi yanlışdır dedi. :D

    ahah hocam bende şubeye uğradım servise vermek için bize gelmenize hiç gerek yoktu dediler servis adresini verdiler ama yanlış söylediler asıl adres teleservice:P
    ayrıca bu konuyu da açtım aynı cevabı aldım seninle o arkadaş yanlış bilgi vermiş dediler yani xoom 2 ye tabi ilk düşünülen ve normalde hep olduğu gibi:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilsengenc

    quote:

    Orijinalden alıntı: zero2900

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilsengenc

    ben biraz çemkirdim ama tamam dedi bi daha ara istersen kibarlık sökmüyor bazı bazı:P

    Bu arada xoom 2 ve tab 2 arasındayım halen

    Kesinlikle alınmış ürünn değişimi söz konusu değildir verilen bilgi yanlışdır dedi. :D

    ahah hocam bende şubeye uğradım servise vermek için bize gelmenize hiç gerek yoktu dediler servis adresini verdiler ama yanlış söylediler asıl adres teleservice:P
    ayrıca bu konuyu da açtım aynı cevabı aldım seninle o arkadaş yanlış bilgi vermiş dediler yani xoom 2 ye tabi ilk düşünülen ve normalde hep olduğu gibi:D

    Muhtemelen o eleman sana Arızalı Xoom 2 ile sorunsuz bir Xoom 2 yi değiştirmekten söz etti hocam :D Öyle bişey olsa millet kullanır kullanır geri götürür :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero2900

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilsengenc

    quote:

    Orijinalden alıntı: zero2900

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilsengenc

    ben biraz çemkirdim ama tamam dedi bi daha ara istersen kibarlık sökmüyor bazı bazı:P

    Bu arada xoom 2 ve tab 2 arasındayım halen

    Kesinlikle alınmış ürünn değişimi söz konusu değildir verilen bilgi yanlışdır dedi. :D

    ahah hocam bende şubeye uğradım servise vermek için bize gelmenize hiç gerek yoktu dediler servis adresini verdiler ama yanlış söylediler asıl adres teleservice:P
    ayrıca bu konuyu da açtım aynı cevabı aldım seninle o arkadaş yanlış bilgi vermiş dediler yani xoom 2 ye tabi ilk düşünülen ve normalde hep olduğu gibi:D

    Muhtemelen o eleman sana Arızalı Xoom 2 ile sorunsuz bir Xoom 2 yi değiştirmekten söz etti hocam :D Öyle bişey olsa millet kullanır kullanır geri götürür :D

    hocam keşke sana dinletebilsem konuşmayı
    bende aynısını düşünerek defalarca sordum cihaz değişimi aynı cihazlar arasında değil farklı cihazlar arasında olabilirmi yani xoom-> ipad, xoom-> tab gibi evet dedi:P
    eminim yani çok saçma geldiği için tekrarlattım benden daha ısrarlı çıkınca telefondaki arkadaş tamam dedim:D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilsengenc

    quote:

    Orijinalden alıntı: zero2900

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilsengenc

    quote:

    Orijinalden alıntı: zero2900

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilsengenc

    ben biraz çemkirdim ama tamam dedi bi daha ara istersen kibarlık sökmüyor bazı bazı:P

    Bu arada xoom 2 ve tab 2 arasındayım halen

    Kesinlikle alınmış ürünn değişimi söz konusu değildir verilen bilgi yanlışdır dedi. :D

    ahah hocam bende şubeye uğradım servise vermek için bize gelmenize hiç gerek yoktu dediler servis adresini verdiler ama yanlış söylediler asıl adres teleservice:P
    ayrıca bu konuyu da açtım aynı cevabı aldım seninle o arkadaş yanlış bilgi vermiş dediler yani xoom 2 ye tabi ilk düşünülen ve normalde hep olduğu gibi:D

    Muhtemelen o eleman sana Arızalı Xoom 2 ile sorunsuz bir Xoom 2 yi değiştirmekten söz etti hocam :D Öyle bişey olsa millet kullanır kullanır geri götürür :D

    hocam keşke sana dinletebilsem konuşmayı
    bende aynısını düşünerek defalarca sordum cihaz değişimi aynı cihazlar arasında değil farklı cihazlar arasında olabilirmi yani xoom-> ipad, xoom-> tab gibi evet dedi:P
    eminim yani çok saçma geldiği için tekrarlattım benden daha ısrarlı çıkınca telefondaki arkadaş tamam dedim:D

    İşte onu diyorum arızalı olduğu için. Bizede pc gelirse favrika çıkışlı arıza yüzünden farkı ödemesi koşuluyla müşteriye daha iyi bir bilgisayar verebiliyoruz. Ama hiçbir sebep yokken adamın cihazını değiştirmez kimse. Kıymetini bil ve bence alacaksan The New iPad al aslında banada bi değişim hakkı verilse iyi olurdu ama teleserviste net şekilde aynı şeyi söyledi :D




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.