Şimdi Ara

ttnet ten başka firmaya geçmeyi düşünen varsa bunu okusun (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
9.600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serenissimo

    konuya bende bir şeyler yazayım dedim ; yaklaşık 1,5 yıl önce turknetten superonline a geçiş yaptım ve ttnetin aksine geçiş işlemi sadece 1 günde gerçekleşti ; her iki tarafında müşteri temsilcileri oldukça yardımcı oldu ; iki tarafada teşekkür ediyorum ;

    altyapı konusuna gelirsek ; altyapı elbette ttnet isimli şirkete ait değil ; altyapının oluşturulması daha önceki yıllarda ptt tarafından yapıldı , bunu bilmekte fayda var ve bu altyapının tüm parasını kullanıcılar ödedi ttnet hazıra kondu , bu sebeple tüm kullanıcılar (son kullanıcıları kastediyorum) altyapının gerçek sahipleridir. internet altyapısı tamamen milli sermayedir ve ülke vatandaşlarına aittir , ttnet ise sadece geçici bir süre için altyapıyı kullanan şirketin ismidir , bunu unutmayalım. yarın ttnet gider başka şirket gelir yada ttnet i kullanan şirket gider başka şirket ttnet adını alır.

    bu sebeplede herhangi bir geçiş işlemini yada arıza tamiri işlemini ; en ufak bir asılsız bahane dahi göstermeden en kısa sürede mağduriyete sebep vermeden tamamlamak mecburiyetindedir.

    Ttnet %99.9 portlarla oynuyor sizin gectiginiz saglayici elini surmuyor türk telekom ne kadar dandik port varsa onlara veriyor bu arada konuyudu hortlattik ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ressi1 kullanıcısına yanıt
    merhaba konu zaten 2 defa hortlamış , 3. den birşey olmaz :) portlarla oynadığı iddiasına bende katılıyorum ama işin ilginci kendi müşterisini de oldukça mağdur ettiğini görüyoruz zaman zaman. şirketin kötü yönetildiği , personelinin ehil olmadığı açık bir şekilde anlaşılıyor , keza diğer şirketlerin de konuyla ilgili pek itirazlarının olmaması , devletin denetleme mekanizmalarının başarısızlığı da bu konudaki hataların artmasına yol açıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serenissimo

    merhaba konu zaten 2 defa hortlamış , 3. den birşey olmaz :) portlarla oynadığı iddiasına bende katılıyorum ama işin ilginci kendi müşterisini de oldukça mağdur ettiğini görüyoruz zaman zaman. şirketin kötü yönetildiği , personelinin ehil olmadığı açık bir şekilde anlaşılıyor , keza diğer şirketlerin de konuyla ilgili pek itirazlarının olmaması , devletin denetleme mekanizmalarının başarısızlığı da bu konudaki hataların artmasına yol açıyor.



    internetim baglantim yapilali 6 gun oldu 2 gun gecesi internet koptu sabah geldiginde 1 mbit ti aradim mhyi guncelliyoruz dedi tamam dedi 15 dk icinde hattiniz duzelecektir 1 saat oldu hic birsey yok. baglantimi yapan kisi akrabamizdi santralde onceden calisiyormus tanidiklari varmis aradim boyle boyle dedi tamam dedi 15 dk ya kalmaz dedi 5 dk icinde duzel 16 mbit sabit sorunsuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serenissimo

    konuya bende bir şeyler yazayım dedim ; yaklaşık 1,5 yıl önce turknetten superonline a geçiş yaptım ve ttnetin aksine geçiş işlemi sadece 1 günde gerçekleşti ; her iki tarafında müşteri temsilcileri oldukça yardımcı oldu ; iki tarafada teşekkür ediyorum ;

    altyapı konusuna gelirsek ; altyapı elbette ttnet isimli şirkete ait değil ; altyapının oluşturulması daha önceki yıllarda ptt tarafından yapıldı , bunu bilmekte fayda var ve bu altyapının tüm parasını kullanıcılar ödedi ttnet hazıra kondu , bu sebeple tüm kullanıcılar (son kullanıcıları kastediyorum) altyapının gerçek sahipleridir. internet altyapısı tamamen milli sermayedir ve ülke vatandaşlarına aittir , ttnet ise sadece geçici bir süre için altyapıyı kullanan şirketin ismidir , bunu unutmayalım. yarın ttnet gider başka şirket gelir yada ttnet i kullanan şirket gider başka şirket ttnet adını alır.

    bu sebeplede herhangi bir geçiş işlemini yada arıza tamiri işlemini ; en ufak bir asılsız bahane dahi göstermeden en kısa sürede mağduriyete sebep vermeden tamamlamak mecburiyetindedir.

    Arada tek bir hata var, altyapı PTT'den Türk Telekom'a satıldı. Parasını halk ödedi, Türk Telekom da şu anda yatırım masraflarını azalttı. Şu anda Türk Telekom denen kurum cebinden tek bir kuruş harcamıyor. Yer altından çıkardığı bakırı satıp Fiber alıyor, döşüyor. TTNet'te Türk Telekom'un internet şirketi ve herşey yine Türk Telekom'un kendisine ait. Şu anda Türk Telekom kendi kullanıcılarına akıllı port denen bir sistem kullandırtıyor. Bu sayede siz TTNet kullandığınız sürece sizin portunuza kimse takılmıyor ve porttan çıkan hız bakır kabloda bir sorun yoksa evlere 16 Mbps ulaşması gerekiyor. Ancak bakır hatlarda çok sorunlu durumda olduğundan sizin gözünüzün önünde 35 Mbps'lik porta taksalar siz bakırdan hizmet alıyorsanız 1 km mesafede ki eve bile 16 zor geliyor.

    Diğer firmaların ise hiç umrunda bile değil, adamların tek derdi para almak aynı TT gibi.

    Alt sokakta arkadaşım TTNet'te iken 10 Mbps alıyordu ve kapattırmadan hat değerleri resmini aldık. D Smart aldı 4 günde aktif oldu hız 2'den yukarı çıkmıyor devamlı kopuyor. D Smart'a gittik, Türk Telekom ilgileniyor dedi. Türk Telekoma kendisi gitti, altyapı sorunlu dediler. Tüketici Hakları bunu delil olarak kabul etmiyor. Şimdi arkadaşım 14 gün içinde vazgeçme hakkını bile kullanamadı. Sözleşme imzaladıktan sonra hat bağlı sayılıyormuş, ama internet sinyali imzadan 2 gün sonra geldi. Neyse iptal etmek için aradı dilekçe yazılması gerekiyormuş ve dilekçe ulaşmadı. Sonra BTK üzerinden şikayete 7 gün sonra cevap geldi ve 14 gün sürede geçmiş oldu. Aynı şekilde bende D Smart'ın televizyonunu iptal etmek için taahhüt bitmesini bekliyorum.




  • mustifb M kullanıcısına yanıt
    sanırım bu işlerde bir miktar siyasette karışıyor araya ; firmaların kime ait olduğu ve hangi partiyi desteklediğine yada tarafsız olmasına göre de işler biraz karışık bir hal alabiliyor maalesef. firmalar arasında da siyasi tercihlere göre bir ayrım açık bir şekilde mevcut. hatta bazı insanlar tercih ettiğiniz firmaya göre sizi çeşitli siyasi sınıflamalara tabi tutarak işleminizi bilerek geciktirebiliyorlar belki de (bunlar tabii daha çok şirket personellerinin kendi isteği ile olan uygulamalar diye tahmin ediyorum , personelin insiyatifine göre değişebilir) , iş hayatında profesyonellik beklemeyin , sadece düşmanlık , kin ve garez var.

    bir firma ve bir parti arasında birtakım problemler yaşandığını hepimiz biliyoruz , bununda o firmanın internet sorunları ile ilgisi olabilir. mesela bir diğer firmada , bir partiye yakın olduğunu varsaydığım bir kargo şirketi aracılığı ile ürünlerini yolluyor(ve o şirketinde hizmet kalitesi yerlerde sürünüyor) , bu yüzden de orada işler daha kolay gerçekleşiyor olabilir.

    tabii bunlar olasılık , kesin böyledir demiyorum ama tabii iş dünyasındaki çirkinlikleri gördükçe insanın aklında acaba olabilir mi diye bir soru kalıyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serenissimo -- 8 Temmuz 2014; 18:39:28 >




  • serenissimo kullanıcısına yanıt
    Arada zaten bir siyaset olduğu çalışanlardan bile belli oluyor. Yani dediğinizde haklı olduğunuzu düşünüyorum ve bu durumda Doğan Holding'in karşı firmanın üstüne biraz daha gitmesi gerekiyor. Hatta bunu kendi savunduğu partiye anlatıp halkı bile bilinçlendirebilirler. Ama tabii ki bu düşündüğüm büyük bir hayalden öteye gitmez ve gözümde Doğan Holding'in bütün değeri kayboldu gitti. Şu anda hangi partiyle yakın olduğunu bilmediğim Turkcell ve Türk Telekom kötünün iyisi olarak tercih ettiğim firmalar.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.