Şimdi Ara

**Tüketici Hakem Heyeti Hakkında - HTC,TELESERVİCE** (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • abzurtmen kullanıcısına yanıt
    hocam bilgilendirme için teşekkürler peki ben ücret iadesi diye başvurduğum halde neden böyle bir işlemle devam ediyor bu olay sonuçlanınca olması gerekmiyormu benim isteğim ücret iadesi olarak işaretliydi dilekçede fakat bunlar benim isteğimin Ayıp oranında bedel indirimi olarak girmişler sisteme ve daha 2 ay oldu 6 ay sürecek denildi devam ediyor işlemleri hala, zaten telefonun nasıl bir ayıp oranı belirleyeceklerse 3 defa anakart değişti kamera değişti kasası değişti yedek parça değişti tonla işlem oldu 5 defa böyle onarım görüp 6.defada ekranda ışık sızması için giden cihaz sorun yok denilip geri gönderildi nasıl iş anlamadım acaba sisteme yanlışmı girdiler.
  • mseyitsahin kullanıcısına yanıt
    hocam ne dersem yalan olur thh ile gorusun derim,bana da 8 ay surer dediler caydim thh'ye basvurmaktan ki benim sorunum yazilimsal.. umarim istediginiz sonucu alirsiniz pek cok zaman gerekiyor bu islerin pesinden kosmak icin hayirlisi olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abzurtmen kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam gidip görüşeyim o halde bir iş yapalım dedik onunda içine oradan ettiler heralde.
  • mseyitsahin kullanıcısına yanıt
    sonucu bildirirseniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.