Şimdi Ara

tüketici hakem heyeti kararı ve sonrası itiraz eden firma hk

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    Sony Xperia S telefonumu kamerası çalışmadığından dolayı 3 ekim 2014 tarihinde garantiye gönderdim.
    Telefonu birkaç defa düşürmüştüm köşelerinde çok küçük kırık vardı onun dışında hiçbirşey yoktu.
    Telefonu garantiye gönderdikten ort. 15 gün sonra beni arayıp Sıvı teması tespit ettiklerini 180 TL masrafı olduğunuz söylediler.
    Çok fazla uzamasın diye kabul ettim. aradan 1 hafta geçti tekrar aradılar telefonunuzun anakartındada sıvı tespit edildi 500 tl daha masrafı var dediler.
    Kabul etmedim telefonuma hiçbir işlem yapmadan geri gönderin dedim. 28 iş günü sonra telefon gelmeden tüketici hakem heyetine başvuru yaptım.
    Bilir kişi telefonu inceleyip sıvı teması tespit edilmediğine kullanıcıdan kaynaklı sorun olmadığı şeklinde rapor verdi.
    Davayı kazandım. (1610 TL para iadesi )Sony şirketi bu parayı ödemeyi kabul etmeyip telefonu aldığım bayiye yüklemiş.
    Şimdi bayi itirazda bulunup telefonun servis dışında açılıp başka işlemler gördüğüne dair yazılar yazmış.
    Ben davayı telefonun arızasını yapmadıkları kullanıcıdan kaynaklı olmadığı için kazandım.
    Ancak ben başvuru yaparken telefonu gönderdiğim tarihi yazdım başvurduğum tarihte hala telefonun elime ulaşmadığınıda belirttim.
    İşin açığı ben davayı 20 iş gününü geçtiği için para iadesi istemiştim ancak başka şekilde lehime karar alındı.
    şimdi olduki adamlar haklı çıktı telefonu ben bozdum. 20 iş günü içinde gelmediği için kararı tekrar lehime çevirme şansım nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mAh0 -- 8 Mayıs 2015; 16:17:15 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.