Düşük ihtimal, bölgenizde kapasite sorunu olabilir. Sonuç alamazsanız farklı iss ye geçip bakmanız lazım. Sorun çözülüyorsa Türknet; çözülmüyorsa Telekom kaynaklıdır büyük ihtimal. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Turk.net altyapı sorunu (2. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Güncelleme: Aylardır inkar etmelerine rağmen sürekli destek kaydı/arıza kaydı ve aramalarımıza istinaden bugün akıllarına esip kendi ekiplerinden birini yolladılar. Port patlamış altyapım 60 destekliyormuş ama ben 30 alıyormuşum. Allah Allah, bak sen şu işe(!). Ben aylardır ne anlatıyorum size? Hadi müşterinize inanmıyor güvenmiyorsunuz, Türk Telekom ekiplerine de mi güvenmiyorsunuz? Madem kimseye güvenmiyorsunuz kendi ekibinizi yollamak çok mu zor? Aylardır beni mağdur etmenize gerek var mıydı? Hadi hiç bir şey yapamadınız hiç mi düşünmediniz geçmiş kayıtlarınıza bakmayı? Eğer baksaydınız "Biz bu eve daha önce 65 mbps vermişiz şuan nasıl 35 mbps'e düştü" diye sorardınız kendinize. Yani sorunun tespiti için bu kadar yöntem varken farkedilmemesinin mümkün olmadığını düşünüyorum ve bu yüzden artık aklıma başka şeyler geliyor.
Evine TürkNet bağlatmayı düşünen arkadaşlar için bu konu fikir kaynağı olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sayın Türknet; ozturk.b arkadaş konuyu açalı 1 ay olmuş, sorun devam ediyor. Altyapı sorgu da 60 çıkarken 35 alması normal mi? Portu sorunluysa port değişimi yapılması gerekmez mi? Gigafiber kutusu takılmış ondan da faydalanamıyor. Pes vallahi!
400 TL ver, alman gereken hızı da alama. Vallahi pes!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Destek kaydınızı kontrol ettiğimde ekipler port değişimi gerektiğini iletmiş. Önceliğiniz için net uzmanımıza bilgi verdim. Sizinle iletişime geçecek. -
Düzelteceğiz dediniz bu seferde 35'ten 31'e düşürmüşsünuz. 🎉🥳🎉
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, aktif kaydınız üzerinden bilgi vermenizi rica ederim. Ekiplerimiz kontrol ederek detayları sizinle paylaşacaktır. -
Aktif kaydımın üzerinden bilgi verince takıyor musunuz ki oradan bilgi vereyim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, uzmanlarımız gerekli kontrolleri sağlamaktadır. -
İnternet hızımın her geçen gün düşmesinden belli oluyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hız sorunu için uzmanlarımız hat değerlerinizi kontrol edecektir. Aktif kaydınız varsa, bilgi vermenizi rica ederim. -
Aylardır hat değerlerimi kontrol ediyorsunuz zaten. Belki birinde hat değerleri düşük olurda suçu müşteriye atarız kafasındasınız. TurkTelekom personellerini eve yollaya yollaya artık ahbap olduk. Hala aktif kayıt diyorsunuz. Açtığım o kadar aktif kayıt çözüm oldu mu? Benim hat değerlerimi kontrol etmeyin çözüm üretin. Hâlâ hat değerlerinizi kontrol edelim demeye insan utanır azıcık. Çok merak ediyorsanız önceki mesajlarda destek kayıt numarası var. Bulun ordan kontrol edin. Sağda solda reklam yapacağınıza önce doğru düzgün internet sağlayın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozturk.b -- 16 Şubat 2024; 12:51:7 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bağlı mesajlar üzerinden kaydınıza ulaştım. İlgili birimlere konuyla ilgili bilgi vereceğim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 16 Şubat 2024; 13:30:18 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X