Yaklaşık 5 aydır Türkiye'deyim. Epey uzun zamandır da evimizde ADSL var. Türkiye'de olduğum zamandan bu yana 444 0 375, Türk Telekom santraline defalarca şikayetimi ilettim. Ama çözüm bulamadılar. Bana verdikleri çözüm ELİT HİZMET dedikleri insanları Dolandırma sistemleri.
Elit Hizmet ; Eve ekip geliyor, Modemi ayarlıyor 30-40 TL para alıyor, splitter değiştiriyor, bilmem ne değiştiriyor falan. Gelip sorunu burada çözmeye çalışıyorlar.
Halbuki bunları telefondan ulaştığımızda da yapabiliriz.
Eve bir kere ekip geldi, Modeme giren "jak diyeceğim" splitterı ve 3 tane daha o girişleri değiştirdi toplam 14 TL para yazdılar, değişen bir şey olmadı.
Evimde Wi-Fi ve kablolulu bağlantıda kopmalar yaşıyorum ve bu kopmalar SANTRALE gitmiyor. İnternet var gösteriyor ama siteleri açmıyor.
Sorun modemden kaynaklı değil çünkü Çarşamba günü teknik servise gönderdim, Cuma günü değiştirip gönderdiler. Ama sorun Modemde olmadığı halde.
Gönderdiği modemde de aynı değerleri alıyorum ve Ttnet bu konuyla ilgili evime EKİP gönderip buradan inceleme yapmıyor.
Santrale olan uzaklığım 600 Metre olduğu halde CNR Marjında 32dbi leri görüyorum. Hat zayıflaması da oldukça yüksek.
Geçtiğimiz hafta aldığım değerler bunlar.
Öneriniz nedir?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme