Şimdi Ara

Türk Telekom'dan TürkNet'e Geçiş (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
6
Favori
22.216
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LNB L kullanıcısına yanıt
    Henüz bi değişiklik yok Telefon hattı taşınalı bugün ikinci gün interneti beklemedeyim müşteri hizmetleri ni aradım yine aynı şeyler bi değişiklik olursa buradan yazarım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuStafA.A

    Henüz bi değişiklik yok Telefon hattı taşınalı bugün ikinci gün interneti beklemedeyim müşteri hizmetleri ni aradım yine aynı şeyler bi değişiklik olursa buradan yazarım

    Bizim telefon taşınalı 2 gün olmuş bugün Türk Telekom'dan ve Türknet'den kavga gürültü kesin bilgileri aldım 2 gündür telefon hattı Türknet'deymiş ancak ADSL yok. İptal dilekçesini hazırladık öyle bekliyor, yarın da ilgilenen olmazsa iptal için başvuracağız. Başvuralı 2 hafta oldu resmen sürünüyoruz.

    Türk Telekom bölge müdürlüğüne de gidip konuştum. Port var da, Türknet içinde port var port sıkıntısı yok zaten mevcut hat olduğu için ve Türknet'de Türk Telekom'un paketini sattığı için işlem sanki nakil işlemi gibi yürüyormuş.

    Cep telefonumdaki 1000 dakikalık paketim hiç bitmezdi her ay en az 700 - 800 dakika artardı ama bu ay daha paket yenileni 15 gün olmadan 1000 dakika bitti. Bununda sebebi işi çözmek için Türknet ve Türk Telekom ile yaptığım uzun görüşmeler ve uzun bekleme süreleri. Artık gerisini siz anlayın 21 yüzyılda 2016 yılı sonunda sabit hatta operatör değişikliği için 2 haftadan fazla bir süre bekliyoruz. Port olmasa anlarım da her şey müsaitken bu beklemeye anlam veremiyorum.

    Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim.




  • @LNB
    İptal işlemi için acele etme bence ben bi kaç gün daha bekleme taraftarıyım.Arkadaşım bayramdan önce geçti tel+net aynı anda geçiş oldu.
    Az önce müşteri hizmetlerini aradım telefona bakan yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuStafA.A -- 22 Eylül 2016; 20:14:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuStafA.A

    @LNB
    İptal işlemi için acele etme bence ben bi kaç gün daha bekleme taraftarıyım.Arkadaşım bayramdan önce geçti tel+net aynı anda geçiş oldu.
    Az önce müşteri hizmetlerini aradım telefona bakan yok

    Bu bağlantıyı ailem kullanacak ben değil ve 2 haftadır bekliyorlar. Türk Telekom yeni başvuru bize olsaydı maksimum 3 gün içinde aktif ederdik diyor. Aile içi huzursuzluğa sebep olduğu için yarın akşama kadar bekleyeceğim olmazsa iptal talebi göndereceğim. Sırf bu internet sebebiyle işi gücü bıraktım ve bununla uğraşıyorum. Artık bende yoruldum, yarın içinde söz verdiler sözlerinde durmazlarsa yarın akşam 18.00 dan sonra iptal için faks göndereceğim. Yarının tarihi ile iptal dilekçesi de hazır ve imzalı şekilde bekliyor.




  • LNB L kullanıcısına yanıt
    Takip deyim bi gelişme olursa yaz bende yazarım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuStafA.A

    Takip deyim bi gelişme olursa yaz bende yazarım

    Teşekkürler, bende takipteyim günde en az 3 kez görüşüyorum ve gelişme olursa konuya yazarım. Telefon Türknet'de ama ADSL bağlı değil ve bu gece 00.00'da 3. güne girmiş olacak.
  • Bu sabah Türknet müşteri hizmetleri ve Türk Telekom ile görüştüm. Türk Telekom numara bizden çıkalı 3-4 gün oldu bizlik bir durum yok Türknet gerekli işlemleri tamamlarsa ADSL bağlantınız aktif olur diyor. Türknet ile de görüştüm numaranız bizde ve Türk Telekom'a ADSL için başvuru yaptık onlardan onay bekliyoruz diyorlar.

    Bu haftada bizim iş olmuyormuş. 5 çalışma günü daha gerekebilirmiş yani 30 eylül cuma yani ayın son gününe kadar halledilecekmiş. Mübarek gün mübarek saat diye bir şey demedim peki dedim kapattım ama bunların tamamnını Allah'a havale ediyorum.
  • hat değerleri çok değişken
    bina içi kablolalarında sıkıntı olabilir
  • LNB L kullanıcısına yanıt
    Sinir olmamak elde değil şimdi müşteri temsilcisi ile görüştm uzun yazmama gerek yok bu hafta sonu da açılmassa iptal edicem dedim Allah sabır versin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuStafA.A

    Sinir olmamak elde değil şimdi müşteri temsilcisi ile görüştm uzun yazmama gerek yok bu hafta sonu da açılmassa iptal edicem dedim Allah sabır versin

    bende sıfırdan turknete başvurdum 2 hafta gibi süre oldu kullanıcı bilgileri vs verildi ama net açılmadı.
    bunu iptal etmeden taşıyamıyormuyuz
  • OTTOMAN_67 kullanıcısına yanıt
    Telefon hattın taşınmış mı Turknete ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MuStafA.A kullanıcısına yanıt
    Onu nasıl anlıyoruz?

    Bana dün "operatör değiştirme talebiniz alınmıştır" mesajı geldi, bugün 1-2 saat telefon gidip gelmiş ama internet için ses seda yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuStafA.A

    Telefon hattın taşınmış mı Turknete ?

    Bende hiçbiri yoktu zaten sıfırdan turknete başvurdum, turknet açmış oldu zaten
    Tekrar taşınma gibi bir durumu varsa bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuStafA.A

    Sinir olmamak elde değil şimdi müşteri temsilcisi ile görüştm uzun yazmama gerek yok bu hafta sonu da açılmassa iptal edicem dedim Allah sabır versin

    Aynen sinir olmamak ve sakin kalmak oldukça güç. Ben oldukça sakin ve bağırıp çağırmadan insan gibi konuşuyorum ama herkesinde bir sabrı var. Bizim yaşadığımız durumda parasıyla rezil olmak durumuna birebir uyuyor. Bende salı günü akşamına kadar süre verdim salı günü akşamına kadar ADSL açılmazsa aboneliği iptal edeceğimizi söyledim. Allah hepimize sabır versin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 480mrt

    Onu nasıl anlıyoruz?

    Bana dün "operatör değiştirme talebiniz alınmıştır" mesajı geldi, bugün 1-2 saat telefon gidip gelmiş ama internet için ses seda yok

    www.turkiye.gov.tr
    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu - Numara Taşıma Sorgulama
    https://www.turkiye.gov.tr/btk-numara-tasima


    Bu siteye girin ve telefon hattınızın başına 0 eklemeden yazıp sorgulayın. Sorgulama sonucunda;

    2121112233 hizmet aldığı işletmeci: TURKNET İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş. Bu şekilde yazıyorsa numara Türknet'e geçmiştir.

    2121112233 hizmet aldığı işletmeci: Türk Telekomünikasyon AŞ Bu şekilde yazıyorsa numara hala Türk Telekom'dadır.

    Bende 3 gündür Türknet yazıyor.




  • LNB L kullanıcısına yanıt
    Hala türk telekomda imiş. Çok sağolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 480mrt

    Hala türk telekomda imiş. Çok sağolun.

    Rica ederim.

    Türknet'de işler şöyle yürüyormuş 50'dan fazla görüşme yapınca artık uzman oldum sayılır sizinle de paylaşayım. Eğer Türk Telekom'dan hat taşıyorsanız önce Türk Telekom'a sabit hat taşıma evrakı gönderip sabit hattı Türk Telekom'dan Türknet'e taşıma başvurusu yapıyorlarmış. Bu işlem 3 gün civarı sürüyormuş ve sabit hat Türknet'e taşınıyormuş. Bunun gerçekleşip gerçekleşmediğini verdiğim siteden sorguluyorsunuz.

    Sabit hat taşındıktan sonra ise iki farklı işlem bulunuyormuş. Eğer TTNET'de İnternet var ise TTNET internetinin direk Türknet'e taşınması için nakil işlemine başvuruyorlarmış. Mevcut TTNET abonelerinin taşınması daha kolay oluyormuş ve anladığım kadarıyla apartmana ekipte gelmiyor.

    Eğer TTNET internetiniz yoksa sadece sabit hattınız varsa sabit hat Türknet'e taşındıktan sonra Türknet iki aşamalı işleme başvuruyormuş. Önce hatta ADSL / VDSL portu tanımlanması için başvuru yapıyormuş bu işlem tamamlanınca tanımlanan bu portun Türknet aboneliği ile ilişkilendirilmesi başvurusu yapıyormuş. Bu işlemde uzun sürüyormuş.

    Eğer Türk Telekom'a ait sabit telefon numarası, TTNET'de internet gibi hiçbir şeyiniz yoksa en uzun süren işlem bu oluyormuş. En çokta sorun yaşanan kısım gördüğüm kadarıyla bu kısım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LNB

    quote:

    Orijinalden alıntı: 480mrt

    Hala türk telekomda imiş. Çok sağolun.

    Rica ederim.

    Türknet'de işler şöyle yürüyormuş 50'dan fazla görüşme yapınca artık uzman oldum sayılır sizinle de paylaşayım. Eğer Türk Telekom'dan hat taşıyorsanız önce Türk Telekom'a sabit hat taşıma evrakı gönderip sabit hattı Türk Telekom'dan Türknet'e taşıma başvurusu yapıyorlarmış. Bu işlem 3 gün civarı sürüyormuş ve sabit hat Türknet'e taşınıyormuş. Bunun gerçekleşip gerçekleşmediğini verdiğim siteden sorguluyorsunuz.

    Sabit hat taşındıktan sonra ise iki farklı işlem bulunuyormuş. Eğer TTNET'de İnternet var ise TTNET internetinin direk Türknet'e taşınması için nakil işlemine başvuruyorlarmış. Mevcut TTNET abonelerinin taşınması daha kolay oluyormuş ve anladığım kadarıyla apartmana ekipte gelmiyor.

    Eğer TTNET internetiniz yoksa sadece sabit hattınız varsa sabit hat Türknet'e taşındıktan sonra Türknet iki aşamalı işleme başvuruyormuş. Önce hatta ADSL / VDSL portu tanımlanması için başvuru yapıyormuş bu işlem tamamlanınca tanımlanan bu portun Türknet aboneliği ile ilişkilendirilmesi başvurusu yapıyormuş. Bu işlemde uzun sürüyormuş.

    Eğer Türk Telekom'a ait sabit telefon numarası, TTNET'de internet gibi hiçbir şeyiniz yoksa en uzun süren işlem bu oluyormuş. En çokta sorun yaşanan kısım gördüğüm kadarıyla bu kısım.

    peki yalın internet kullanırken geçenler ?




  • LNB L kullanıcısına yanıt
    Bu bağlamda pek sorun yasamamam gerek. Yalniz ilginc bir sey oldu, saat 9 civari tt "baska servis saglayicidan hizmet aliyorsunuz" gibi bir mesaj ekrani gostererek internetimi kesti. Keza ev telefonu da ne arama yapabiliyor, ne de aranabiliyor. Surekli mesgul caliyor. Verdiginiz linkten sorguladigimda ise hala tt gorunuyor. Sabaha turknet baglanir diye umut ediyorum

    Tekrar tesekkur ederim bilgilendirdiginiz icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LNB L kullanıcısına yanıt
    Benim hat Türk Telekom da görünüyor.

    3 gün önce arayıp hattın Turknete geçtiğini söylemişler di.

    Senin yazdıklarına göre en uzun benim işim sürüyor ev telefonum vardı internet im yoktu doğru mu anlamışım hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.