Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.140
Cevap
120
Favori
340.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
91. Sırada  bugün en iyi #34
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HeiLi kullanıcısına yanıt
    1.Superonline kullanacaksanız,
    İlgili işletmeciye yönelik olarak talep oluşturacaksınız. Sinyalin aktif edilmesi ile ilgili.
    2.Telekom kullanacaksanız,
    Bölge müdürlüğünüz erişim planlama birimine VDSL veya bölgenizdeki fiber çalışmaları ile ilgili bilgi talebinde bulunabilirsiniz.
  • Ahmet_Es kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilgili talebi btk üzerinden telekom a iletebilirsiniz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam, btk üzerinden yazdım umarım sorun çözülür, tahmini kaç gün içinde cevap verilir bilginiz var mı peki ?
  • Merhabalar BTK ya nasıl dilekçe gönderebilirim acaba bilgisayardan word belgesi üzerinden hazırladığım dilekçeyi mi atıcam? Teşekkürler şimdiden.
  • Benim durumum birkaç maddeyi kapsıyor. İlla böyle sabit şekilde bir dilekçe mi olması gerekiyor?

    Durumu şöyle izah edeyim:

    Uzun yıllardır bize ait olan telefon numaramız ile sanırım 2 yıldır TurkNet kullanıyoruz. Hat babamın üzerine.
    Birkaç haftadır mahallemizde TT tarafından yeni altyapı çalışması yapılıyor. Yan binamıza direk fiber çekildi.
    TurkNet'e VDSL alamaz mıyız diye yazdık. YAPA'dan VAE'ye geçiş için başvuru yapılması gerekli dediler. Onayladık.
    3 gün sonra boş port, kaynak yok denilerek iptal edildi. Bu sırada evde 13 Mbps ADSL alabiliyorduk. SNR 9-10 dB gibi diplerde.
    2 hafta önce 3 dairelik binamızda herkesin hattı kesildi. Telekom altyapıyı taşıdı belli ki.
    Daire 2 başka operatör o gün içinde düzelmiş. Daire 1 Telekom arıza kaydı ile 5 gün sonra düzeldi.
    Daire 2 daha önce bizimle aynı hızı alırken artık 16 Mbps ADSL alıyor. SNR 14-15 dB seviyelerine çıkmış. Modem 22 Mbps alınabilir diyor.
    Daire 3 yani bize ise 10 gün sonra bir TT personeli gelip hattı çalıştırdı. Ama gel gör ki artık 6,5 Mbps hız ve 9-10 dB SNR alıyoruz.
    Yani mevcut hattımızı daha da kötü hale getirdiler.
    Telekomdan hizmet alalım eyvallah dedik. 35 Mbps VDSL istiyoruz diyoruz. Daha yeni koydukları dolaplarda kapasite dolu diyorlar. ADSL bile yok.

    Yarın sabah Ümraniye Telekom müdürlüğüne dilekçe vermeyi düşünüyorum. Babam şehir dışında çalışıyor. O yüzden ben kendi adıma yeni hat talebi mi yapmalıyım? Yukarıdaki anlattıklarıma göre "Binamda/binamızda altyapı yok/telekom şebekesi yok" mu demeliyim, yoksa "binamda/binamızda altyapı var/binaya kadar fiber istiyoruz/dairelere kadar fiber istiyoruz" mu ya da "Saha dolabım eski/yüksek hız alamıyorum" en doğru ifade olur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selcuk20 -- 11 Haziran 2020; 22:28:37 >




  • selcuk20 S kullanıcısına yanıt
    Siz Türknet kullandığınızı hiç karıştırmayın, yan binaya fiber geldiğini sizin binada ADSL olduğunu ve Fiber istediğinizi söyleyin. Talep alırlar gördüğüm kadarıyla Türk Telekom artık yeni eski ayrımı yapmadan bütün binalara Fiber getiriyor. Tabi şöyle bir şey de var eğer binanıza Fiber getirmek isteselerdi yan binaya getirirken size de hat çekerlerdi ancak başvurmaktan zarar gelmez.
  • Ahmet_Es kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Corona süreci sebebiyle cevap süreleri uzamaktadır.
  • Mrs.Bean M kullanıcısına yanıt
    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/

    Bu sayfada dilekçenizi yazmanız için sayfa açılıyor, oraya yazacaksınız.
  • selcuk20 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba.

    Öncelikle iletmeniz gereken talep "boş port olmaması" olmalıdır. Çünkü size port yetersiz denilmiş başvuru yaptığınızda. İnkilap santralinden mi hizmet alıyorsunuz? Yanında telekom müdürlüğü olan? Küçüksu caddesi?

    Müdürlüğe şahsen gitmeyin derim, corona sürecinden ötürü içeri almayabilirler. Port talebinizihttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ bu adresten de iletebiliyorsunuz.

    Babanızın Türknet hattını iptal edebilir, kendi adınıza alabilirsiniz veya o hattı nakil yapabilirsiniz. YAPA dan VAE ye geçiş onaylanmıyorsa bu durumda İSS değişikliği gerekmektedir. Son bir kez Türknet ile görüşün yine de derim.




  • joster35 kullanıcısına yanıt
    Bu tarz durumlarda toplu başvuru çok önemli hocam. Binanın büyük çoğunluğu fiber istemesi durumunda reddetmiyorlar. Ancak 20 dairelik bir binada tek bir kişi fiber istiyorsa takdir edersiniz ki reddedilebiliyor.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Bir yakınımın binasında port yokmuş. Sabit telefonu var. Ancak internet başvurusunda tüm firmalar port olmadığını söylediler.

    Yaşlı olduğundan müdürlüğe/bayilere gidemez. İnternet başvurusu da yapamaz haliyle.

    Ben onun adına işlem yapabilir miyim?

    Bir de hangi yolu kullanmamı önerirsiniz? (Btk, Açık kapı vb...)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrzmn -- 13 Haziran 2020; 13:47:55 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mrzmn M kullanıcısına yanıt
    Bir vekaletiniz olmadığı sürece onların işlemlerini takip edemezsiniz. Ancak onların rızası olmak kaydı ile e devlet üzerinden/ cimer.gov.tr üzerinden yine onların bilgileri ile dilekçeler gönderebilirsiniz. Port talebi ile ilgili olarak.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    E devletten de cimer menüsü kullanılacak sanırım.

    Bir de üstteki mesajlarda btk linkleri gördüm. Onları da kullanabilir miyiz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mrzmn M kullanıcısına yanıt
    Olur tabi ama ilgilerin bilgileri ile başvurmanız gerekiyor. Onların rızası ile onların yanında doldurun dilekçeleri dilerseniz.
  • Tabiki. Kendileri ile birlikte doldurup iletirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mrzmn M kullanıcısına yanıt
    Tamamdır.
  • BTK ya şikayetimi yazdım.Daha önceden bölgede altyapı olduğunu ancak şuan altyapı gözükmediğini yazdım.Gelen cevapta bölgede altyapı olduğu ancak dağıtım kutusunda arıza olduğu yazıyordu.Bölgemdeki telekom müdürlüğüne gittim durumu anlattım.Keşif aracı göndericez gelip bakacaklar falan dedi.Bunların haricinde sürecin hızlanması için neler yapabilirim ? Teşekkürler şimdiden.
  • Mrs.Bean M kullanıcısına yanıt
    İlgili araştırma sürecinin tamamlanmasını beklemeniz gerekiyor. Muhtemelen portlarda arıza olduğu için böyle bir hata alıyorsunuz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Merhaba Türk Telekom 12 mb lik adsl kullanıyorum altyapım da vdsl yok der mh fiberi de geçtim vdsl hizmeti almak istiyorum ne yapmalıyım tşk ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.