Şimdi Ara

Türk Telekom müşteri hizmetlerinin attığı kazık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle geçmişte de türk telekomu uzunca bir süre kullanıp kazıklanmaktan bıktığım için kapattırmışlığım vardır.
    Ankara'ya gelince ikamet ettiğim bölgede türk telekom fiber alt yapısı olup bir de telefon, internet ve tivibu üçlüsünü 55 tl'den sununca tekrar abone oldum.
    Allah var sunmuş olduğu hizmetten bu zamana kadar memnundum, bir şikayetim olmadı.
    Ancak geçtiğimiz aylarda bildiğiniz dolandırıcı gibi beni yanlış yönlendirip daha pahalı bir tarifeye geçirince türk telekomdan tamamen soğudum.
    İnternet sitesinde kampanyaları inceleyecek olursanız çiftetelli kampanyası ile telefon ve internet ya da yalın internet 59 tl'ye sunuluyor.
    Müşteri hizmetleri ise beni size daha uygun fiyat sunacağımız bir kampanyaya geçirelim deyip, önceki seneki faydalandığım kampanya çiftetelli olmasına rağmen, beni yanıltarak hafifleten kampanyaya geçirdi.
    Tivibu dahil 67 tl ödediğim fatura 75 tl gelmeye başladı. Bu ay telefonun da taahhütü bitince 82 geldi ve böyle devam edecek büyük ihtimalle.
    Bu mağduriyeti gidermeye yönelik üç defa telefon ettim, birisinde bana verdikleri yanıt, efendim siz taahhüt vermişsiniz, inanmıyorsanız açalım ses kayıtlarını dinleyelim, ben de diyorum ki eksik bilgilendirildim ve yanıltıldım, nasıl olur da lehime bir kampanya varken beni aleyhime olana yönlendirirsiniz, maalesef bir şey yapamıyoruz diyorlar.
    Lanet olsun sizin gibi fırmaya...
    Şu anda 12 senelik türk telekom hattım, eşimin hattı ve internet, telefon ve tivibu ne varsa kapattıracağım.
    İnternete daha 4 ay önce taahhüt vermiş olmama rağmen 317 tl cayma bedeli isteniyor bu biraz canımı sıkıyor ama 3000 tl de olsa kapattıracağım.
    Sizlere iki olacak;
    1- Tivibunun taahhütü kasıma kadar devam ediyor, tivibuyu kapattırmaksızın telefon ve interneti kapattırmam mümkün mü?
    2- Cayma bedelinin 4 aylık bir indirim için bu kadar çıkması normal mi? Bu konuda yapılabilecek bir şey var mı?
    Son olarak aklı olan bu firmadan uzak durur. Hadi bir kere kazık attın, bari hatanı anladığında müşteri sana itiraz ettiğinde biraz çözüm odaklı ol kurumsal bir firmaysan. Yok ben çözmüyorum, müşteri haksız ben haklıyım diyorsan kazıkçılığı ve dolandırıcılığı alenen kabul etmiş oluyorsun. Allah herkesi kurtarsın bunlardan...







  • Telekom müşteri hizmetleri facia

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beni geçen ay müşteri temsilcisi aradı ve önümüzdeki ay taahhüdümün sona erdiğini, yüksek faturayla karşılaşmamak için sizi 55 TL'lik pakete 2 yıl abonelik yapalım deyince ben de kabul ettim. Daha sonra öğrendim ki benim taahhüdüm 18.12.2016 tarihinde bitiyormuş. Ben 39 TL öderken şimdi boş yere aralık ayına kadar 55 TL ödüyorum. Hangi vicdana sığar az ödeyen kişiye yüksek teklif sunup abonelik yapmak? Bu konuda Türk Telekom'a şikayette bulundum, ses kaydının dinlenip herhangi bir hata olmadığını söylediler. Yine aynı cevap verilirse önce aboneliğimi iptal ettireceğim daha da sonra da yasal haklarımı sonuna kadar kullanacağım. Bu konuda yetkililerden acil dönüş bekliyorum.

    Bak bu da benim başımdan geçti yeni aradılar 59 tl lik çiftetelli kampanyasına aldılar güya,ama şimdi de telefon tahhütü devam ediyor,bozarsak cayma bedeli çıkar diyorlar.Çıldıracam artık ya!!!




  • Bu konu bir kez daha ornek olsun. Musteri hizmetlerinin sundugu hicbir teklifi kabul etmeyin arkadaslar. Bu adamlar laf cambazi. Sırf biraz daha fazla prim alabilmek icin yapmadiklari kelime oyunu yok. Kem kum derken bi bakmisin laf arasinda sana eksik, yarim yamalak bilgiyle sana kabul ettirmiş oluyor. Aman dikkat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.