Şimdi Ara

turk telekom'un attığı kazık (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • circassianman kullanıcısına yanıt
    Öyle yaptım. Ayrıca bu kadar hızlı yani neredeyse gece yarısı oldu saat 23:) dönüş yapılacağını beklemiyordum açıkçası. Az önce yine arandım Türk Telekom özel hizmetlerden. Gelişmeyi ilk paylaşımda editliyorum şimdi.
  • Belki ilk paylaştığım mesaja bakmayıp editleri görmeyenler olur düşüncesiyle burada yeniden paylaşıyor ve konuyu noktalıyorum.

    edit 1:

    VDSL1 rumuzlu arkadaşın tavsiyesi ile konu internet üzerinden cimer, btk ve tüketici hakem heyetine iletilmiştir.

    Ö1f1 rumuzlu arkadaşın tavsiyesi ile konu akdag.enis@turktelekom.com.tr adresine iletilmiştir.

    Mugetsuga rumuzlu arkadaşın tavsiyesi ile konuhttps://twitter.com/pauldoany isimli şahsa iletilmiştir.

    konu sikayetvar.com üzerinden paylaşılmıştır.

    gelişmeleri buradan paylaşacağım.


    edit 2: Yaklaşık 45 dk önce akdag.eniz@turktelekom.com.tr adresinden mail yoluyla direktör Eniz Bey'e iletmiş olduğum yukarıdaki paylaşımıma istinaden az önce 22:10'da arandım. Haklı olduğumun tespit edildiği, tarafıma cayma bedeli yansıtılmadan yeni paket tekliflerinde bulunulacağı, 1 Ocak itibariyle adil kullanım kotası kalktığı için sistemlerinin tekrar eski paket ve eski fatura tutarıma dönmeye izin vermediği ifade edildi. Bunun üzerine tekliften kasıtları aynı hizmetin daha yüksek meblağa sunulmasını içeren yeni bir pakete geçiş ise bu teklifin bana gün içerisinde yapıldığını ve bunun bir anlamının, bir cazibesinin olmadığını, ancak diğer bazı firmaların yaptığı gibi büyük bir işletme olarak müşteri memnuniyeti kapsamında, hatalarının ve yanlış bilgilendirme/yönlendirmelerini telafisi mahiyetinde, 35 mb hızı daha önceki 24 mb hıza sahip paket fatura tutarım olan bağlantı ve modem ücreti dahil olarak 69 liradan sunulacaksa yahut bunu yapamıyorlarsa en azından daha önceki paketime aynı şart ve ödemelerle devam etmem sağlanacaksa bunun bir anlam ifade edebileceğini söyledim. Nitekim, ticari anlayışın, müşteri memnuniyetinin bunu gerektireceğini ifade ettim. Bunun üzerine 24 mb hızı yine bağlantı ve modem ücreti dahil olarak 126 liraya verebilecekleri yani 24 mb hız için kalan 16 ay için sözleşme tutarım olan aylık 69 liradan 57 lira daha fazla ödeyerek kullanıma devam edebileceğim söylendi. Ben bunun hiç bir cazip tarafının olmadığını kesinlikle kabul etmeyeceğimi belirtince, farklı bir teklif değerlendirmesine gidildi. Buna göre kalan sözleşme süresi olan 16 ay boyunca daha önce kullanmakta olduğum 24mb hız paket ücreti olan 69 lira ile 126 liraya aynı hızla yeniden tanımlayacakları 24 mb paket arasındaki fiyat farkını, ki 912 lira gibi bir rakam tutuyor, ortadan kaldırmak için gerekli kanallarla görüşülüp tekrar tarafıma dönüş yapacakları söylendi. Ancak bu kişinin hesaplamaısına göre 912 lira değil de sadece 300 lira gibi bir fiyat farkı ortaya çıktı. Sanırım yanlış hesapladı. Bir dahaki görüşmede bakalım ne yapabilcekler. Koskoca firmanın düştüğü hale bakın.

    edit 3: Şimdi (saat 23:00) aynı numara ile özel müşteri hizmetlerinden Burak Bey taraından tekrar arandım. Bana dilersem eski fatura tutarım olan 69 lira ile 24 mb hıza, dilersem paket değişikliği esnasında bilgilendirildiğim gibi 75 lira ile 35 mb hıza sözleşme kalan sürem olan 16 ay boyunca devam edebileceğimi söyledi. Bunun üzerine iki paket hakkında düşüneyim dedim. Yarın tekrar ararım dedi. Şaşırtıcı biçimde çözüme yönelik bu hızlı dönüş için kendisine yarın tekrar görüşmek üzere teşekkür ederek görüşmeyi sonlandırdım.

    Konuya katkı sağlayan, fikirlerini paylaşan, çözüm önerilerinde bulunan tüm saygıdeğer arkadaşlarıma ve Ö1f1 rumuzlu arkadaşa akdag.eniz@turktelekom.com.tr adresine durumu yazmamı tavsiye ettiği için (çözüm bu kanaldan geldi) ayrı ayrı teşekkür ederim. İşte paylaşımın, istişarenin, birlikte çözüm aramanın, forumun gücü. Hepinize çok teşekkür ederim. Neden her şeyi paylaştım? Mutlaka benzer sıkıntıları yaşayan, yaşayacak olan arkadaşlar var ve olacak. Onlar için bir fikir olsun diye.

    Hepinize tekrar gönülden teşekkür ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 14 Mart 2019; 23:7:57 >




  • Hayırlı olsun hocam, çok sevindim böyle bir gelişme olduğuna. Açıkcası özel müşteri ekibinin normal müşteri hizmetlerinden daha yi olduğunu biliyordum ama ben bile şaşırdım açıkcası. İnşallah dilediğiniz pakete sorunsuzca geçersiniz. Emeği geçen tüm arkadaşlar ben de teşekkür ederim. Hepimize hayırlı geceler.
  • İstediğini elde edemeyn telekom hızları düşürüyor, benimde tespitim bu şekilde.

    Diğer servis sağlayıcılara daha düşük bedelle geçiş yapmak çözüm ama hız musluğunu elinde tutan telekom, dolayısıyla
    éarızam var" diye Türknete bildirseniz bile arızaya bakanlar telekom elemanları.. Yapsalar bile aynı gün tekrar bozuluyor hattınız.

    Sizi bıktırıncaya kadar, ttnete geçiş yapana kadar arızaların,kopmaların sonu gelmiyor...Tnnete geçiş yaptığınızda bağlantı hemen geliyor.
    Ama hız açısından aboneleri mahkum hale geitriyorlar.. Hattınız kaldırmıyor diye size 4 Mbiti dayıyorlar arkasından durmadan telefonla
    arayıp "Size şu kadar hız verelim, bize 70 tl yerine 255 tl verin" demeler başlıyor..
  • Telefonda taahhüt verilmez. Beni hangi firma olursa olsun şu kadar taahhüt verin şu indirimi alacaksınız diyen adamın suratına kapatırım. İstediği kadar indirim versin. O kazığı yedim ben bir kere.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Powerofdreams kullanıcısına yanıt
    Telefonda taahhüt verme gibi bir şey söz konusu değil kardeş. taahhüt sözleşmedir. sözleşme ise yazı ve imza ile ile olur. Yukarıda kasettiğim şey yeni bir taahütün/sözleşmenin olmadığı, sadece telefonla görüşerek hız arttırımına gidildiği idi.
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    ilk mesajda bugün son editte bahsettiğim üzere 35mb hız 75 lira karşılığındaki teklifi kabul ettim. ben de bu kadar hızla ilgileneceklerini beklemiyordum. teşekkür ederim.
  • Hayırlı olsun hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özür dilerim. Demek istediğimi yanlış kelimeyle anlattım. Demek istediğim telefonla sizi arayıp, teklif sunan hiç bir firmanın teklifini kabul etmemeniz yararınıza olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Powerofdreams kullanıcısına yanıt
    est. eyvallah kardeşim. tabii ki haklısın.
  • Hayirli olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi bari halletmsiler. Tt destek isi bence fena degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tşk.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.