Şimdi Ara

Türk Telekom'un kârında şok düşüş (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vertigo27

    Çok düşmüş canıım alın bir de buradan yakın

    http://www.ntvmsnbc.com/id/25456541

    Digiturk, Çukurovanın patronu Karamehmetin aldığı hapis ve para cezalarından dolayı TMSF'ye geçince TT fırsatı kaçırmamak istemiştir ve kelepir fiyatla tekelliğini büyütmek istemiştir. Şahenk'in Doğuş grubu en son alıyordu Digitürk'ü.
  • İnşallah nasip olur da battığı günüde görürüz
  • İptal etsek telefonları zaten boşuna ödedğimiz onca para biide harıl harıl reklam yok dünyanını en hızlı fiberini getirdik te sokaktaki vatandaş inanıyor baksa faturasına görecek de
  • amin
  • ben sustum rakamlar konuşsun

    http://forum.donanimhaber.com/m_78353215/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Yabancı bir sitede görmüştüm haberi, buraya koymak için Türkçe bir haber bulup koydum da tam okumadım açıkçası.
    Yabancı habere göre CAPEX de 200 milyon TL civarı düşmüş. Bu CAPEX yatırım miktarı olarak biliyorum ki, yaptıkları yatırımın azalması ile birlikte az karları.

    Bundan daha az yatırım yapamazlar herhalde. 35.000 kişiye yakın çalışanı var. Çıkarsınlar 10.000 kişiyi işten kârları düzelir. Zaten birçoğu gereksiz eleman ve bir işe yaramıyorlar.

    Aynen, 11 yıl adsl kullandım (şükürler olsun 2 ay önce iptal ettim uydunete geçtim) ve 11 yıldır müşteri hizmetlerini en az 1000 kere aramışımdır.. IP'nin açılımını bilen eleman yok, hep ezbere konuşmalar, ve yardımcı olamayanlar.. çok can sıkıcı

    Düşünün 444 0 375'i arıyorsunuz..(hayatımda en fazla tuşladığım numaradır) ortalama 15dakika hatta bekliyorsunuz, sonra size sırasıyla bu soruyu soran personeller geliyor

    "Modeminiz açık mı"
    "Bilgisayarın başında mısınız"
    "Hangi ışıklar yanıyor/yanmıyor"
    .
    .
    .
    .
    gibi 30 tane soru sorup en son
    "Bizim sistemde internet bağlantınızla ilgili bir sorun görünmüyor, istersenzi arıza kayıtı yapalım gün içinde size ulaşalım, sabit hat veya cep telefon numarasını verebilirmisiniz"

    Diye sorup 4-5gün sonra sıranız gelirse ararlar, sorun düzelmezse bir o kadar daha beklersiniz..

    Bu kısır döngüyü 11 yıl çektim.. belkide sadece 2000-3000TL TTNET'i telefondan aramakla telefon faturası ödedim..

    Bilinçsiz personellerden kurtulup kaliteyi arttırmaları lazım. Müşteri hizmetlerindeki okadar beceriksiz personel yerine, Türkiye'de işsiz o kadar bilgisayar/elektrik mühendisilerinden oluşan kadrolarla ertesi gün evinize gelip hizmet sunabilen bir anlayış olsa zaten bu hallere düşmezdi..

    Ömrümde unutmayacağım bir andır müşteri hizmetlerinin "sorun görünmüyor" dediğinde benimde "IP'nin açılımını biliyormusunuz" sorusuna bilmiyorum efendim demesi...


    Batmaktan beter olsunlar, ödediğim onca para haram olsun böyle bir kuruluşa... İnanın bana benim gibi dolmuş birini zor bulursunuz bu forumda..



    Uydunet, iyi ki varsın.




  • IP'nin açılımını bilmiyorsa oradaki görevli tuvalete gitmiştir de yerine çaycı bakmıştır kısa süre, ona rastlamışsınızdır! :D Şaka gibi ya, günün birinde TTnet müşteri hizmetlerini ararsam ilk soracağım soru bu olacak. :D Hatta ara ara arayıp, karşıma çıkana sorup teşekkürler deyip kapatasım geldi. Bedava olsa sık sık yaparım. :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaLiVa

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Yabancı bir sitede görmüştüm haberi, buraya koymak için Türkçe bir haber bulup koydum da tam okumadım açıkçası.
    Yabancı habere göre CAPEX de 200 milyon TL civarı düşmüş. Bu CAPEX yatırım miktarı olarak biliyorum ki, yaptıkları yatırımın azalması ile birlikte az karları.

    Bundan daha az yatırım yapamazlar herhalde. 35.000 kişiye yakın çalışanı var. Çıkarsınlar 10.000 kişiyi işten kârları düzelir. Zaten birçoğu gereksiz eleman ve bir işe yaramıyorlar.

    Aynen, 11 yıl adsl kullandım (şükürler olsun 2 ay önce iptal ettim uydunete geçtim) ve 11 yıldır müşteri hizmetlerini en az 1000 kere aramışımdır.. IP'nin açılımını bilen eleman yok, hep ezbere konuşmalar, ve yardımcı olamayanlar.. çok can sıkıcı

    Düşünün 444 0 375'i arıyorsunuz..(hayatımda en fazla tuşladığım numaradır) ortalama 15dakika hatta bekliyorsunuz, sonra size sırasıyla bu soruyu soran personeller geliyor

    "Modeminiz açık mı"
    "Bilgisayarın başında mısınız"
    "Hangi ışıklar yanıyor/yanmıyor"
    .
    .
    .
    .
    gibi 30 tane soru sorup en son
    "Bizim sistemde internet bağlantınızla ilgili bir sorun görünmüyor, istersenzi arıza kayıtı yapalım gün içinde size ulaşalım, sabit hat veya cep telefon numarasını verebilirmisiniz"

    Diye sorup 4-5gün sonra sıranız gelirse ararlar, sorun düzelmezse bir o kadar daha beklersiniz..

    Bu kısır döngüyü 11 yıl çektim.. belkide sadece 2000-3000TL TTNET'i telefondan aramakla telefon faturası ödedim..

    Bilinçsiz personellerden kurtulup kaliteyi arttırmaları lazım. Müşteri hizmetlerindeki okadar beceriksiz personel yerine, Türkiye'de işsiz o kadar bilgisayar/elektrik mühendisilerinden oluşan kadrolarla ertesi gün evinize gelip hizmet sunabilen bir anlayış olsa zaten bu hallere düşmezdi..

    Ömrümde unutmayacağım bir andır müşteri hizmetlerinin "sorun görünmüyor" dediğinde benimde "IP'nin açılımını biliyormusunuz" sorusuna bilmiyorum efendim demesi...


    Batmaktan beter olsunlar, ödediğim onca para haram olsun böyle bir kuruluşa... İnanın bana benim gibi dolmuş birini zor bulursunuz bu forumda..



    Uydunet, iyi ki varsın.

    Geçmiş olsun. Emin ol bu forumda belki en senin kadar ben veya başka birçok kişi TT(NET)'e dair bilenmiştir. Ben geçmişte Mh'ye CRC hatası var diyerek demek biraz fazla ileri gitmişim. Kusura bakmasın IP'ye kadar inebileceklerini tahmin etmezdim.

    BEYLER BU ARADA:

    http://sozcu.com.tr/2013/gundem/telekomun-uyanik-muduru.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 24 Temmuz 2013; 12:33:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 20 Yıllık Ev telefonumuzu kapattırdık,Superonline'a geçtik.Çevremizdeki herkes çoktan kapattırmıştı.

    İnternet olarak çok daha önce kurtulduk bu kanemicilerden,gerçi Superonline'ada kötünün iyisi denilebilir.

    20 yıl yeterince bizi yeterince soydular sabit ücretle cartla curtla.63 tlye mecburen büroda TTnet kullanıyoruz 8 mbit destekli ama 5 i geçemiyoruz.Yurtdışında millet bu ücrete 100 mbps kullanıyor.İnş İflasınıda görmek dileğiyle.
  • Herkes bayaa bi gaza gelmiş .
    Varsa tanıdığınız bilgisayar mühendisi çağrı merkezinde çalışacak haber verin ben aldırayım işe. (işsiz mühendisler var diyenlere)

    Hiçbir çağrı merkezinde karşınıza teknik eleman yada mühendis çıkmaz onu gerekli birimlere iletecek kişiler çıkar. Arçelik ütün bozuldu Arçelikten mühendislemi görüşüyorsun ?
    Ben de TTNET'in kaliteli bir hizmet verdiğini düşünmüyorum ama eleştirirken de çok gaza gelmemek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: curiolus

    Herkes bayaa bi gaza gelmiş .
    Varsa tanıdığınız bilgisayar mühendisi çağrı merkezinde çalışacak haber verin ben aldırayım işe. (işsiz mühendisler var diyenlere)

    Hiçbir çağrı merkezinde karşınıza teknik eleman yada mühendis çıkmaz onu gerekli birimlere iletecek kişiler çıkar. Arçelik ütün bozuldu Arçelikten mühendislemi görüşüyorsun ?
    Ben de TTNET'in kaliteli bir hizmet verdiğini düşünmüyorum ama eleştirirken de çok gaza gelmemek lazım.



    Sorunda bu, sorunu doğru düzgün kavrayıp, özümseyip, iyice not alıp ilgili mühendise veya teknik birime aktaracak kalite çağrı merkezi elemanı olmayışı. Sorun şu diyorum, daha konuyu anlamadan ve teknik bilgisi olmamasına rağmen yorum yapıp 'hattınız desteklemiyor' diyor. Madem görevin sadece iletim yapmak, o halde neden olayı anlamadan yorum yapıyorsun ey çağrı merkezi elemanı?

    Birde şu var, hani o 'mühendis' dediğiniz kişiler. Geçen sene bir arıza kaydı bırakırken 50 kere, üstüne basa basa 'hız düşürmeyin, çözüm değil' diye not aldırdığımı 'zannettim' ama yine de hız düşürdüler. Belki daha facia olan, o notu düzgün alıp ileten çağrı merkezi elemanı olmasına rağmen, notu ilettiği teknik elemanın hızı notu okumadan ve inceleme yapmadan sığır gibi düşürmesi. Eğer bu tipler mühendis ise bu forumun yarısı ordinaryustur.

    Bu kadar kalitesizliğin altyapı+eleman+idareci voltran üçlüsü gibi birleştiği bir firma daha görmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 25 Temmuz 2013; 17:13:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.