Şimdi Ara

turkce yaparmısınız lutfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • This email has been sent to let you know we have either received your support ticket or its status has changed. For any further action, please visit the support portal. Please do not directly reply to this email.

    Your help is needed!

    You recently submitted a ticket for support. Please help us improve Customer Service by answering a few questions about your experience today. Whether you are a veteran or are playing with us for the first time, we are interested in your opinions.

    This short survey will take no more than five minutes and your answers will remain confidential. The information we gather will help us better meet your needs.

    At K2 Network, we are committed to providing you with quality products and service and we welcome your feedback and suggestions.

    Please click on the link below if you wish to participate!

    Thank you.




    acil turkce yapın lutfen



  • Bu elektronik posta gönderildi , kiralık tanırsınız , ya da onun durumu değiştiği ya kabul edilmiş sizin destek bilede sahibiz.Için daha fazla aksiyon lütfen destek portalı ziyaret et. Lütfen doğrudan bu elektronik postaya cevapın.

    Yardımınız ihtiyaç duyulur!

    Desteklemek için yakın zamanda bir biledi verdiniz. Lütfen bize yardım et bugün biraz sorular civarında tecrübenize cevap vererek müşteri hizmedini geliştir. Bir kıdemli ya da bizimle çalıyor musunuz acaba ilk kez görüşlerinizle ilgiliyiz.

    Bu kısa inceleme beş dakikadan artığı alacak ve cevaplarınız güvenilir kalacaklar. Bizim toplandığımız bilgi yardım edecek , biz daha iyi ihtiyaçlarınızla karşılaşırız.

    K2 ağda özellikle sizi temin etmek için işlenmişiz , ürünler ve servis ve biz bize yazınınız ve önerileri karşılarlar.

    Bağlantıda lütfen tıkla altında participateye dilerseniz!

    Teşekkür ederim.
    böle bir şey çikıo




  • quote:

    Orjinalden alıntı: By_Ku$^^uTQ

    Bu elektronik posta gönderildi , kiralık tanırsınız , ya da onun durumu değiştiği ya kabul edilmiş sizin destek bilede sahibiz.Için daha fazla aksiyon lütfen destek portalı ziyaret et. Lütfen doğrudan bu elektronik postaya cevapın.

    Yardımınız ihtiyaç duyulur!

    Desteklemek için yakın zamanda bir biledi verdiniz. Lütfen bize yardım et bugün biraz sorular civarında tecrübenize cevap vererek müşteri hizmedini geliştir. Bir kıdemli ya da bizimle çalıyor musunuz acaba ilk kez görüşlerinizle ilgiliyiz.

    Bu kısa inceleme beş dakikadan artığı alacak ve cevaplarınız güvenilir kalacaklar. Bizim toplandığımız bilgi yardım edecek , biz daha iyi ihtiyaçlarınızla karşılaşırız.

    K2 ağda özellikle sizi temin etmek için işlenmişiz , ürünler ve servis ve biz bize yazınınız ve önerileri karşılarlar.

    Bağlantıda lütfen tıkla altında participateye dilerseniz!

    Teşekkür ederim.
    böle bir şey çikıo



    üstteki daha anlaşılır valla

    şaka şaka




  • Bu eposta, bizi bilmek için senin destek biletinin olduğu her birini alınmış yapmak için sana izin vermek yollandı, veya onun durumu, değiştirdi. Herhangi bir daha fazla hareket için, lütfen destek büyük kapısını ziyaret et. Lütfen dosdoğru bu epostaya cevaplama.
    Senin yardımın, ihtiyaç duyulur!
    Sen geçenlerde, destek için bir bileti teslim ettin. Lütfen bugün senin tecrübenin hakkında birkaç soruyu cevaplayarak müşteri hizmetini geliştirmemiz için bize yardım et. Senin, bir veteran olup olmadığın, veya bizle ilk zaman boyunca oynuyor olduğun, biz, senin düşüncelerinle ilgileniriz.
    Bu kısa inceleme, daha fazla beş dakikadan almayacak, ve senin cevapların, gizli kalacak. Bizim, topladığımız bilgi, daha iyi bizim, senin ihtiyaçlarını karşıladığımıza yardım edecek.
    K2 şebekesinde, biz, kaliteli ürünler ve hizmetle seni sağlamaya yapılırız, ve biz, senin geri beslemen ve önerilerini karşılarız.
    Lütfen bağlantıda aşağısında tıkla, eğer sen, katılmayı dilersen!
    Sana teşekkür ederim.



    www.hemencevir.com




  • Benden bu kadar, burayı çevirirken bayağı zorlandım, sonrada bunun size çok lazım olmayan bir şey olduğunu düşünüp devam etmekten vazgeçtim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: lStronGllAdVis0rYl
    This email has been sent to let you know we have either received your support ticket or its status has changed. For any further action, please visit the support portal. Please do not directly reply to this email.

    Your help is needed!
    You recently submitted a ticket for support. Please help us improve Customer Service by answering a few questions about your experience today. Whether you are a veteran or are playing with us for the first time, we are interested in your opinions.

    This short survey will take no more than five minutes and your answers will remain confidential. The information we gather will help us better meet your needs.

    At K2 Network, we are committed to providing you with quality products and service and we welcome your feedback and suggestions.

    Please click on the link below if you wish to participate!

    Thank you.



    Bu eposta sizin destek biletinizi aldığımızı bilmeniz için gönderildi. Daha fazlası için lütfen destek sitemizi ziyaret edin. Lütfen bu epostaya doğrudan cevap vermeyin.

    Sizin yardıma ihtiyacınız var!
    Destek için yeni bir bilet gönderdiniz. Bizim müşteri hizmetlerimizi ilerletebilmemiz için lütfen deneyimlerinizle bize yardımcı olun. Deneyimli olsanızda ilk defa bize katılıyorsanızda sizin fikirleriniz bizi ilgilendiriyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: MaviAteş

    Benden bu kadar, burayı çevirirken bayağı zorlandım, sonrada bunun size çok lazım olmayan bir şey olduğunu düşünüp devam etmekten vazgeçtim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: lStronGllAdVis0rYl
    This email has been sent to let you know we have either received your support ticket or its status has changed. For any further action, please visit the support portal. Please do not directly reply to this email.

    Your help is needed!
    You recently submitted a ticket for support. Please help us improve Customer Service by answering a few questions about your experience today. Whether you are a veteran or are playing with us for the first time, we are interested in your opinions.

    This short survey will take no more than five minutes and your answers will remain confidential. The information we gather will help us better meet your needs.

    At K2 Network, we are committed to providing you with quality products and service and we welcome your feedback and suggestions.

    Please click on the link below if you wish to participate!

    Thank you.



    Bu eposta sizin destek biletinizi aldığımızı bilmeniz için gönderildi. Daha fazlası için lütfen destek sitemizi ziyaret edin. Lütfen bu epostaya doğrudan cevap vermeyin.

    Sizin yardıma ihtiyacınız var!
    Destek için yeni bir bilet gönderdiniz. Bizim müşteri hizmetlerimizi ilerletebilmemiz için lütfen deneyimlerinizle bize yardımcı olun. Deneyimli olsanızda ilk defa bize katılıyorsanızda sizin fikirleriniz bizi ilgilendiriyor.





    en anlaşılırı buydu.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.