Bugün fatura detaylarını görebiliyorum. Kimi konuşmalarım ücretlendirilmiş kimisi 0 lira olarak faturaya yansımış. 2 kere mail attım 4 kere aradım ama henüz faturayı düzeltiremedim. Bir müşteri temsilcisini aradım, benim gördüğüm detayları aynen görebiliyor. Saniyesine kadar ve hangi numara ile konuştuğuma kadar. Diyorumki bu dakikada şugün ücretsiz konuşmam gerekirken ücret yansımış. Bana diyorki orada gördüğünüz ücret normalde yansıması gereken ücret ama sizi yansıtmadık onu. Bende diyorumki o zaman niye böyle fatura geldi. Arkadaş işin içinden çıkamadı ve ekranım gitti, daha sonra arayın dedi.
2 saat sonra başka bir müşteri temsilcisiyle görüştü. Dedim detaylara bakalım , bazı hatalar var dedim. Müşteri temsilcisi , biz o detayları sizin güvenliğiniz için göremiyoruz. Biz sadece toplam ücreti görebiliyoruz.
E dedim 2 saat önce görüştüğüm arkadaş tüm konuşmalarımı dakika dakika hangi numarayla yaptığımı görüyordu siz niye göremiyorsunuz?
Sonuç elde var sıfır. Biz göremeyiz dedi durdu. Bende gören kim varsa onu bağlayın onla konuşayım dedim ama sonuç elde var sıfır.
Yarın kaldığım yerden devam edicem. En sonunda genel müdürlüğe gidicem galiba.
Turkcell 1 - Ben 0 DEMİŞSIN AMA
Turkcell 185 OLMUŞ
quote:
Orjinalden alıntı: Mnr980
Turkcell 1 - Ben 0 DEMİŞSIN AMA
Turkcell 185 OLMUŞ
çok merak ettim sonuç ne oldu acaba?
Müşteri Temsilcileriyle vakit kaybetmeyin, Şikayetvar.com'a yazın veyahttp://www.turkcell.com.tr/bizeulasin/sozsizde bu adresten sorununuzu bildiren mesaj atın daha deneyimli M.T. ile muhatap olursunuz. Siz aramakla uğraşmayın, bırakın onlar sizi arasın
Keşke sadece 1-0 yenik durumda olsaydık..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme