telefonu ele aldığımda veya telefon üzerinde işlem yaparken örneğin; bankacılık işlemlerinde, ekrana anlık gelen şu servis pop up mesajlarını kapatmanın çaresi var mı yok mu? bu konuyu şikayet var üzerinde aradım. gördüğüm kadarıyla Turkcell bu uygulama için şikayet aldığı halde, çözüm üretmemiş görünüyor. 532'i aramadan bu sorunu çözmenin bir yolu var mı? açıkcası Turkcell'in bu anlık pop up mesajı, tüketici için bir risk oluşturuyor. reklama lafım yok ama kabul - iptal seçenekli, aniden ekranda beliren bir mesajın, parmağınızın o anda telefon ekranı üzerinde dolaşırken kaybolması, insanı deli edebilir. bence ayıplanacak bir iş yapılıyor. bu konuda btk'ya şikayet yapıldı mı acaba? bu da örnek bir şikayet olsun: www.sikayetvar.com Aniden Ekrana Gelen Turkcell Servis Mesajları https://www.sikayetvar.com/turkcell/aniden-ekrana-gelen-turkcell-servis-mesajlarişikayet başlangıcı: 27 Nisan 2021 11:20 son mesaj: 20 Eylül 2022 19:00 sorun hala devam ediyor.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haykoatmaca -- 22 Haziran 2023; 17:4:25 > |
Bildirim