Şimdi Ara

Turkcell superbox yandex mail sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
3.241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar şirket mailimizi yandex üzerinden kullanıyoruz ama arada yandex mail bağlantınız gizli değil hatası alıyoruz
    turkcelle görüşmemizde 213.74.0.1 213.74.1.1 nolu 2 adet DNS verildi girdiğimizde sorun ortadan kalkıyor ama 1-2 hafta sonrada bu DNS den
    yine aynı hatayı alıyoruz ve DNS silip modem ip adresini veriyoruz aradan yine 1-2 hafta sonra yine aynı döngü devam ediyor
    bu konu ile ilgili turkcell e arıza kaydı açtırdık ve geri dönüş sağlandığında yandexle görüşün bizlik bir sıkıntı değil denildi
    bu sorunla karşılaşan varmı varsa çözüm buldunuzmu bulduysanız çözümü paylaşırmısınız
    şimdiden teşşekürler



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Turkcell Superbox Kullanıcıları için Yandex Mail Sorunu Çözümü

    Yandex Mail 404 Hatası

    Bazı Turkcell Superbox kullanıcıları, Yandex Mail hesaplarına erişmeye çalışırken "404. Sayfa Bulunamıyor" hatasıyla karşılaşıyor. Bu sorun, genellikle Yandex p**** bağlantısının kullanılmasından kaynaklanır.

    Yandex Mail Hata 404. Sayfa Bulunamıyor

    Bu sorunu çözmek için aşağıdaki adımları uygulayabilirsiniz:

    • Yandex Mail'e "https://mail.yandex.com" URL'sini kullanarak erişmeyi deneyin.
    • Superbox'ınızın İnternet bağlantısını kontrol edin ve bağlantının aktif olduğundan emin olun.
    • Yandex Mail uygulamasını güncelleyin veya yeniden yükleyin.
    • Tarayıcınızın önbelleğini ve çerezlerini temizleyin.
    • Farklı bir tarayıcı veya cihaz kullanmayı deneyin.

    Yandex Maile Giremiyorum

    Hala Yandex Mail'e erişemiyor musunuz? Turkcell Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek ek destek alabilirsiniz. Sorun devam ediyorsa, Yandex'in resmi web sitesindeki yardım merkezini ziyaret etmeyi deneyebilirsiniz.

    Bu adımlar, Turkcell Superbox Yandex Mail sorununu çözmenize yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Merhaba aynı problem bende de var . Çözüm bulabildiniz mi ?
  • gülkentli G kullanıcısına yanıt
    yok ustam malesef hala değiştirmeye devam turkcell i aradık bizlik değil yandexle görüşün diyor
  • Ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum bir çözüm bulamadık.
  • arkadaşlar sorunu mail@destek.yandex.com.tr adresine belirterek sıkıntımızı anlattık
    bakalım yardımcı olacakları söylediler sanırım sorun statik ip ile kaynaklı serfitika dan kaynaklanıyormuş ve yandex e statik ip adresimizi kaydettirmemiz
    gerekiyorum en son sorun ile ilgilenicez dediler daha ekstra geri dönüş yapmadılar
    ama sanırım kayıt işlemini yaptılar artık problem yok
    tekrardan mail atarlarda bilgilendirme mesajı atarım
  • Biraz hortlama gibi oldu ama, biz de aynı sıkıntıyı yaşadık, google ın dns lerini (8.8.8.8) girince problem çözüldü.

  • Benzer sorunu yasiyordum. Guvenli internet ayarlarini aile profilinden kapali durumuna getirdim çözüldü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.