Arkadaşlar, bu sıkıntı Turkcell kaynaklı olabilir teknik olarak. Turkcell yapılan aramalarda Turkcell bu hattı taşındı göstermek yerine kapandı göstermiştir kendi sistemlerinde bir ihtimal
hayır bu vodafone la ilgili bir sorun. teknik bir sorun var sim kart yada cihaz kaynaklı değil. bi baksınlar onlar seni yönlendirecek arkadaşım.
128 kb la 64 kb işlevsel olarak bir farkı kapasiteleri aynı vodafone 2010 yılının sonunda 128 kb üretimini durdurdu. elindeki sim kart yeni ve güncel olandır.
sorun yaşamaman dileğiyle.
Selam arkadaşlar aynı sorun bende de oldu. Hattımı VODAFON den TURKCELLE taşıdım 2 ay sorun yoktu 2.aydan sonra TÜM VODAFONE ABONELERİ geçiş yapmış olduğum TURKCELL hattı arayamıyorlar aradıkları zaman ENGELE alınmış gibi 2 kez dıt sesinden sonra kapanıyor..
Düzenli faturasını ödediğim hattımımı 1 haftadır çözemedi TURKCELL müşteri hizmetleri. Saçma sapan şeyler yapmamı istiyorlar hattı çıkar başka telefona gibi vs.
Turkcell bölge müdürüne kadar ulaştım YİNE OLMADI en sonunda bu sorun VODAFONDEN kaynaklanıyor diyerek absürt bir cümle kullandılar bende onlardan bile kaynaklanıyor ise ben TURKCELL ABONESİYİM ve düzenli fatura ödüyorum bunu çözmek size düşer dedim ama SONUÇ YOK.
Rex
kullanıcısına yanıt
bu saçmalıkta kesin vodafonun parmağı vardır bence turkcellin değil...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme