Geçen ay ev telefonu ve internet aboneliğimi TurkNet sağlayıcısına taşıdım.Yaklaşık 20 gün boyunca sorunsuz hizmet aldıktan sonra 14.09.2017 tarihinde öncelikle ev telefonum çalışmamaya başladı.Dışarıdan arandığı zaman;bu numara kullanılmamaktadır diye bir anons duymaya başladım.Akşam üzeri sorunum giderildi ama internet hizmeti düzelmedi.Müşteri hizmetlerini aradığımda;kendi altyapılarına taşıma işlemi gerçekleştiğini,TurkNet yetkililerinin santrale gelip sorunu halledeceğini söyledir.Aradan bir hafta geçti ve bir yetkili telefonla bana ulaşıp;apartmanınızdaki ankastreye kadar internetin sorunsuz geldiğini,iç tesisatta bir sorun olduğunu ve elektrikçi çağırıp sorunu çözmem gerektiğini söyledi.Öncelikle elektrikçi gelip,tesisatta bir sorun olmadığını belirtti.Ardından bağlı bulunduğum Telekom müdürlüğü şebeke birimine giderek durumumu anlattım.Sağolsunlar Türk Telekom yetkilileri gelip apartman ve evimde inceleme yaptı.Tesisatta en ufak bir sorun olmadığını,zaten bir sorun olsa telefon hizmetinin çalışmayacağını vurguladılar.Kendi modemleriyle ankastreden kontrol ettiklerinde internet hizmetinin olmadığını,türknetin tarafıma internet hizmeti göndermediğini belirttiler.Bu durumu türknet yetkilileriyle de paylaştım ama en ufak bir gelişme yaşanmadı. Bu sırada da 72 TL'lik fatura göndermişler.Bunu sorduğumda da ön ödemeli çalıştıklarını söylediler. Bu arada 3000 okuyucuyu aşmış ama en ufak bir gelişme yok adamlardahttps://www.sikayetvar.com/turknet-1-haftadir-internet-hizmeti-alamiyorum
Merhaba, şuan sistem üzerinden arıza kaydınıza ulaştım. Şuan altyapısal bir sorun yaşıyorsunuz ve fatura konunuz için ilgili birimimiz inceleme yapmaktadır. Müşteri numaranıza şikayetvar.com üzerinden açılan arıza kaydınızın numarasını girerek ulaştım. Konunuzun buradan bende takibinde olacağım. En kısa süre içerisinde çözülerek size bilgi aktarıyor olacağız.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme