|
Türknet abonelik süreci (3. sayfa)
-
-
sizin uydu hizmetiniz var mı?
-
Merhaba, ilettiğiniz gibi bir hizmetimiz bulunmuyor. Yerleşik operatör altyapısı ve gigafiber altyapımız üzerinden hizmet veriyoruz. -
Sizin tarafınızdan bu hizmet için arama aldım. Siz vermiyorsanız bu dolandırıcılık oluyor. Sizde hizmetim olduğunu biliyorlarsa dolandırıcılara bilgilerimizi mi satıyorsunuz?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, bu tarz aramalara itibar etmemenizi rica ederim. Bu konuda hukuki işlem başlattık. Konuyu ilgili birimimize iletebilmem için sizi arayan numarayı ve müşteri numaranızı konunun linki ile birlikte PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Ben de sizinle aynı problemi yaşamaktayım.Ttnetten türknete 14 ARALIK günü başvurdum aktivasyon süreci başladı kurye geldi belgeleri vs imzaladık.Belgeler türknete ulaştı daha sonra sesli onay için aradılar orası da tamam herşey mükemmel.16 ARALIK günü kuryenin belgeleri okunaksız bir şekilde yüklendiğini ve evrakların tekrar yüklenmesi için saha ekipleri ile iletişime geçtiklerini söylediler.Süreç bundan sonra tıkandı ve ne yaparsam ne yazarsam yazayım süreç ilerlemiyor aynı yerde takılı kaldık 6 gündür belgelerin yüklenmesini bekliyorum.Yani toplamda bugün 9.gün ve hala bir gelişme yok.Robot gibi aynı cümlelerin yerini değiştrip mesaj atıyorlar bir de sürekli farklı kişiler yazıyor o da ilginç ama günün sonunda süreç hiç ilerlemiyor(mesajarı görsellerde paylaşacağım).Anlamadığım konu birkaç belgeyi tekrar yüklemek ne kadar zor olabilir?Ttnet pahalı diye türknet deneyelim dedik ama bana ucuz etin yahnisi yavan olur atasözünü düşündürtmeye başladı bu iş.Destek numaramı (48844646) tekrar paylaşacağım ama papağan gibi arayıp aynı şeyleri tekrarlaycaklarsa kimse aramasın
-
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Öncelikli olarak evrakların okunaklı şekilde sisteme yüklenmesi için aktivasyon ekibimize bilgi verdim. Size dönüş sağlayacaklar. -
Merhaba baktım sizin birşey halledebileceğiniz yok konuyu açan arkadaşın yaptığı gibi evrakları sisteme yükleyen tekiz iletişim ile görüştüm. Bana evrakların zaten tekrar yüklendiğini işlemleri yeniden güncelleyeceğini bir de türknet ile tekrar iletişim kurmamı söylediler. Sürekli robot gibi aynı mesajları farklı şekillerde atmayı bırakın da şu işi halledin lürfen artık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, aktivasyon birimimize durumu ilettim. Ekipler kurye ekipler ile iletişim halinde. Evrakların sisteme doğru yüklenmesi için görüşme yapılmış. Tekrar kontrol ederek sizi arayacağız. -
Dün itibariyle geçiş tamamlandı ve sorunsuz bağlantı sağladım.Altyapımın desteklediği hızı komple alıyorum şuanlık bir sıkıntı yok.Teşekkürler
Not: Geçiş sırasında bu tarz bir problem yaşayan arkadaşlar referans olarak bu konuya bakabilir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Keyifli kullanımlar dilerim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X