Hocam sağolun fakat şikayet kaydı diye bir şey yok Turknet'te. Turknet'in Yardım Merkezi dediği oluşumun yanıtsız çözümsüz destek kayıtları çöplüğü olduğunu anlamam zor olmadı. 2 BTK şikayeti oluşturdum ama şirketlerin BTK'yı sallamadığını bildiğim için aşağıdaki ekran görüntüleriyle reklam kurulu ve rekabet kurumuna başvuruyorum. İfadeye bakın "Ancak VAE ile hizmet verdiğimiz müşterilerimizden bazıları, bize “benim altyapım 50, 75 ve 100 Mbps’e kadar hızları destekliyor ancak siz bana sadece 35 Mbps’e kadar veriyorsunuz” diyordu. Eğer siz de böyle diyorsanız, size önerimiz Özgür İletişim Ekstra." Burada tarif edilen müşteri benim. Bana bu hızı veremiyoruz diyor TurkNet. Sebep yok, gerekçe yok. O zaman bu şekilde reklamını yapmayacaksınız, tüm siteyi buna göre kurgulayıp müşteri çekmeyeceksiniz, taahhütte bulunmayacaksınız, yapamazsınız, yaparsanız cezasını ödersiniz. Diger İSS'lere de yollayacağım bu yaklaşımı, bariz şekilde haksız rekabet ediyor TurkNet. ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ned johnlansen -- 28 Ekim 2020; 20:17:59 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim