Şimdi Ara

Türknet Hala Aktif Edilmeyen İnternet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 20 Ocakta Türknet'i arayıp internet başvurusunda bulundum. Herşey tamam ekipler 1 2 gün içinde gelecek kurulum yapacaktır dendi. Teşekkür edip kapattım. Sonra ertesi gün aklıma takıldı neden ekip geliyor dedim çünkü hali hazırda bir ev internetine sahibim ve VDSL kullanıyorum. Akşamında tekrar aradım açan arkadaş ilk başta gelip sinyal bağlayacaklar biz fiber hizmet vermiyoruz vdsl zaten dedi. Sonra her ay 100tl toplam 500tl kurulum ücreti dedi. 500 TL'yi duyunca hemen iptal ettirmek istedim sonra size fiber internet (?) tarifemizi verelim kurulum ücreti filan yok dedi . Az önce fiber yok demişti 🙂. Ev telefonu kullandığımız için fiber pahalıya geliyor diyip istemedim . Bu seferde normalde 150 TL paketimiz fakat şuan kampanya var 100 TL. Şuan almazsanız boşu boşuna kampanyayı kaçırmış olcaksınız dedi. Tabi normalde 150 TL olmadığını bildiğim için teşekkürler diyip kapattım. Ertesi gün bida aradım (iyiki aramışım) ve ne öğreneyim başka birinin adresiyle benim adresimi karıştırmışlar adresimde Ankara gözüküyor 😀. Hemen adres değişikliği yaptılar ve tamam kurye size evrak imzalamaya gelecek dediler görüşmeyi sonlandırdık. Ertesi gün Kurye geldi evrakları imzalattı her şey güzel internet yarın gelir diye düşünüyorum. Sonra tekrar aradılar sesli onay aldılar 48 saat içinde internet gelir dediler. Ama o da ne ? 1 gün sonra mesaj geldi evraklarda hata olduğunu farkettik diye . Aradım tekrar hatayı öğrenmek için meğer kurye sisteme evrakları yanlış yüklemiş doğru bir şekilde tekrar yükleyince interneti aktif edeceklermiş. Fakat 2 gün oldu hâlâ evraklar sisteme yüklenmedi. Heralde kuryenin keyfini bekliyoruz. İnternet değiştirirken en fazla bu kadar hata çıkabilirdi herhalde. Neyse çok uzattım sonuç olarak kaç gün oldu hâlâ bir interneti bağlayamadılar. Şuanki internette berbat durumda işkence çekiyorum resmen internete bağlanırken bir an önce bağlanması lazım. Umarım @TurkNetDestek görüp yardımcı olur..


    [EDİT] Yazıyı yazdıktan sonraki 2.gündeyiz ve hala internet bağlanmadı. Dün ekipler sizle iletişime geçecek dedi forumdaki destek hesabı. Akşama doğru 1 kere çaldırıp açmaya vakit tanımadan kapattılar. İletişime geçeceğiz dedikleri buydu herhaldeTürknet Hala Aktif Edilmeyen İnternet 


    [EDİT 2] İnternet bağlandı fakat hız düşüklüğü ve ping problemi yaşadım ilk günden. 75 MBPS VDSL paketi kullanıyorum. Aldığım değerler aşağıya bırakıyorum.

    Türknet Hala Aktif Edilmeyen İnternet

    [EDİT 3] 30 Ocak 2022 / Sorun çözüldü umarım bir daha o seviyelere düşmez internet. Kablolu 60 , kablosuz 40-50 arası alıyorum.

    Türknet Hala Aktif Edilmeyen İnternet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DestekLzm -- 30 Ocak 2022; 14:20:17 >







  • daha 5 gün olmuş, bu 5 günün 2 günü haftasonu, 2 günü de şimdiye kadar yaşanmış en kötü kar fırtınalarından birine denk geldi. Az sabredin, işler o kadar çabuk yürümüyor bu hayatta, benim internetin bağlanması 10-12 gün sürmüştü. İyi ki beklemişim, 2 senedir 100mbit sıfır sorun

  • Fakat kar fırtınasıyla kuryenin yanlış evrak yüklemesinin ve ilk başta yanlış adres girilmesinin bir alakası bulunmuyor. Kurye Trabzon'dan sisteme yükledi ve Trabzon'da kar filan yok. Kar fırtınasıyla alakalı bir problem oluşsaydı zaten saygı duyardım. Ayrıca 5 gün kısa bir süre değil. 48 saat denilip 5 gün sürmesi bir problem bence. Ve sizin internetinizin bağlanması 10-12 gün sürdü diye 5 güne şükredip katlanmam mı gerekiyor ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DestekLzm -- 26 Ocak 2022; 19:9:54 >
  • Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Sıfırdan başlatılan aboneliklerde kurulum ücreti ödeme talimatı verilirse 75 TL ödeme talimatı verilmez ise 108 TL' dir ve 3 taksitte faturanıza yansıtılıyor. Hangi numarayı aradığınız zaman size kurulum ücretinin 500 TL olduğu bilgisi verildi? Abonelik işlemlerinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden gönderir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    8081 ile biten numarayı aradağımda arkadaş 5 taksit her ay 100 TL demişti. Ama yazdığım gibi sonradan başka bir müşteri hizmetiyle konuşma sonrası yanlış adres girildiği ortaya çıktı ve o sorunum düzeltildi. Şimdi kuryenin evrakları yanlış yüklemesi sorunun düzeltilmesini bekliyoruz. Hala internet bağlanmadı. Müşteri numaramı gönderdim.

  • DestekLzm D kullanıcısına yanıt
    PM üzerinden gönderdiğiniz bilgiler ile işlemlerinizin önceliğini ilgili ekibimize ilettim. Size dönüş sağlayacaklar.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bir şey daha soracağım. Ben sonuçta belgeleri gönderdim fakat kurye yanlış yükledi. Ben interneti kullanmaya şimdi başlayamaz mıyım? İnternette bazı kullanıcıların evine kurye internet bağlandıktan sonraki gün gelmiş ve evrakları imzalatmış.

  • DestekLzm D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, siz geçiş işlemi yapıyorsunuz ve servis sağlayıcınıza geçiş başvurunuzu evraklar ile yapıyoruz. Yanlış evrak ile başvuru yapılması durumunda geçiş işlemine red verir. Evrakların doğru bir şekilde sisteme yüklenmesi için öncelikli olarak bilgi verdik. Sizin belirttiğiniz sıfırdan başlatılan aboneliklerde ekipler gittiğinde evrakları da teslim alıyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Dün sizle iletişime geçecekler dediniz. Akşamına doğru çaldırdıkları gibi kapattılar açmaya vakit vermeden. İletişime geçecekler dediğiniz bu muydu ? He bide ondan sonra bir daha aradılar, internetiniz bağlandı mı 21 Ocak'ta başvuru yapmışsınız dedi telefondaki kişi . Bende hayır bağlanmadı deyip süreci anlatırken yüzüme kapattı. Ne yapmaya çalışıyorsunuz anlamadım. Evrakları kaybettiniz de yanlış yüklendi diye oyalamaya mı çalışıyorsunuz? Evrakların yeniden yüklenmesi nasıl bu kadar uzun sürebiliyor?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DestekLzm -- 28 Ocak 2022; 13:8:58 >
  • DestekLzm D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Ben tekrar arama yapmaları konusunda bilgi veririm. Ama size hangi numaradan arama yapılıp telefon yüzünüze kapatıldı? Numara bilgisini verir misiniz? Görüşme kaydını dinleyerek aksiyon almaları için ilgili ekibimize bilgi veririm.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Tekrardan merhabalar, belgeleriniz doğru bir şekilde sisteme yüklendi. İlgili arkadaşlarım arama yapmış ancak ulaşamamışlar. Başvurunuzu yaptık ve gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Haber verdiğiniz için teşekkürler. Geri dönüş yaptım.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.