Şimdi Ara

Türknet Hız problemi ve bir türlü çözülmeyen arıza!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 22 Şubat sabahı , 24 mbit olan download hızım 6 mbit’e, 2.5 mbit olan upload hızım 0.5 mbit’e birden bire düştü.


    Destek kaydı oluşturup arıza kaydı bıraktım.


    Arıza tespiti ve çözümün 36 saat sürdüğünü söylediler. ilk 36 saat çözülmedi.


    Daha sonra eve TurkNet tekiz saha ekibi geldi kontrol etti ve arızanın TT’de olduğunu söyledi. TT ankastre kutusunun resmini çekip arıza kaydı açacağını kontrol için geleceklerini söyledi. Kimse gelmedi.


    Her gün 2 kere TurkNet arıza kaydı açıyor. Türk Telekom bizden kaynaklı arıza yok diye kaydı kapatıyor. Bu döngü böyle devam ediyor.


    Bu arada Turknet YAPA altyapısındayım. Telefon hattı çalışmıyor. Çevir sesi yok ve dışarıdan arama yapılamıyor. Ahize'yi kaldırınca internet kopuyor.


    Tekiz saha ekibi 2. kez geldi. Sağlam kabloyu değiştirdi onun da parasını aldı gitti. Değişen bir şey yok.


    Destek merkezi sürekli aynı mesajlarını yazıp duruyor çözüm YOK.


    Bugün 3. hafta başladı ilk günden beri evden çalıştığımı belirttim ben artık pes ettim farklı bir operatöre geçeceğim.

    Ağrı’da yaşamıyorum İstanbul'da bu kadar sürede bir arıza giderilmez mi yahu?

    Santralden eve yeni kablo çeksen en fazla 1 hafta sürer.

    Tek yaptıkları şey insanları oylamak. işimi yapabilmek için mobil operatörden aldığım ek internet internet paketlerine 300tl harcadım. Sırf bu oylamaları yüzünden.


    5 senedir kaç kişiye TurkNet önerdim bilmiyorum. Artık her yerde uzak durmalarını belirteceğim…








  • Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Kaydınızı kontrol edebilmem için destak kayıt numaranızı iletir misiniz?
  • Arıza halen çözülmedi 2 gün daha dayanırsam 1 ayı dolduracağız. @TurkNetDestek

     

    Farklı bir sağlayıcıya yeni başvuru yaptım. Bakalım hangisi önce tamamlanacak...

  • MyStyL M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kayıt numaranızı iletir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Destek Numarası

    50759453

  • MyStyL M kullanıcısına yanıt
    2022031300094643378 numaralı arıza kaydı ile saha ekiplerine yönlendirme yapıldı. En hızlı şekilde sorunu çözümlemek için çalışıyoruz. Her gelişme için size bilgi vereceğiz.
  • Bugün tam 1 ay oldu ve hala arıza çözülmedi. Bu ışık hızında çözüm ve internet hızı için tebrikler TurkNet…

  • MyStyL M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 50759453 numaralı kaydınız üzerinden arıza çözüm süreciniz devam etmektedir. Arızanız çözüldükten hemen sonra fatura inceleme kaydınızı açın, kullanmadığınız günlerin net tespitini yaparak size iadenizi yapalım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bende farklı bir şey söylemiyorum, neden 1 aydır arıza çözülmedi diyorum. 1 aydır süren çözüm süreci mi olur? Kabloyu veya interneti yeniden mi keşfediyorsunuz?

    Bu sürede evden santrale yeni kablo çekilir. Aynı cevapları verip duruyorsunuz neden bir ilerleme yok? Benim derdim arızanın giderilmesi, fatura işin sonraki kısmı.

    1 aydır doğru düzgün işimi yapamıyorum yahu biraz anlayış gösterin. Umarım daha yetkili birileri görürde çözüm için bir şeyler yapar...

  • MyStyL M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınız yerleşik opertör ekipleri ile ortak takip edilmektedir. Sürecin uzadığının farkındayım, biz takibini sağlıyoruz ve her gelişme için sizinle iletişime geçeceğiz. Uzman arkadaşım dün sizinle görüşme sağlamış, saha dolabı ve ankastreye müdahale edildiği bilgisini vermişsiniz. Bugün tekrar sizinle görüşme sağlayacağız.
  • Ben geçen sene hız için destek kaydı açtım.


    Üstelik benim hızım 70'den 36'lara düşmüştü baktım 4-5 ayda bir gelişme olmadı hatta artık eve gelen arkadaşa şey demeye başladım boşuna gelme yani :)


    Sonra daha iyisini bulamadığım için türknet'e devam ettim.


    Sorun aslında Türknette değil, sorun ülkemizde sağlam alternatif olmamasında.


    Daha iyi hizmet veren bir yer bulsak anında geçeceğim böylece daha farklılık yaratmak ve kaliteli hizmet vermek için firmalar emek verecek ama şuan gerek yok.

  • turknette sorun yaşıyorsan sorunun çözülmez olduğu gibi kalır. Kendi kendine düzelmesini beklersin. Düzelmez tabi.

  • katarsis222 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorunu iletebilirseniz size yardımcı olmak isterim.
  • ilettim 40-50 defa. Her gün 100 mb diye satıp 30 mb verdiğiniz internet. her gün en az 50 defa kopan internet. Daha ne olsun değil mi.

  • katarsis222 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu ile ilgili aktif bir kaydınız varsa destek numarasını paylaşır mısınız?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.