22 Şubat sabahı , 24 mbit olan download hızım 6 mbit’e, 2.5 mbit olan upload hızım 0.5 mbit’e birden bire düştü. Destek kaydı oluşturup arıza kaydı bıraktım. Arıza tespiti ve çözümün 36 saat sürdüğünü söylediler. ilk 36 saat çözülmedi. Daha sonra eve TurkNet tekiz saha ekibi geldi kontrol etti ve arızanın TT’de olduğunu söyledi. TT ankastre kutusunun resmini çekip arıza kaydı açacağını kontrol için geleceklerini söyledi. Kimse gelmedi. Her gün 2 kere TurkNet arıza kaydı açıyor. Türk Telekom bizden kaynaklı arıza yok diye kaydı kapatıyor. Bu döngü böyle devam ediyor. Bu arada Turknet YAPA altyapısındayım. Telefon hattı çalışmıyor. Çevir sesi yok ve dışarıdan arama yapılamıyor. Ahize'yi kaldırınca internet kopuyor. Tekiz saha ekibi 2. kez geldi. Sağlam kabloyu değiştirdi onun da parasını aldı gitti. Değişen bir şey yok. Destek merkezi sürekli aynı mesajlarını yazıp duruyor çözüm YOK. Bugün 3. hafta başladı ilk günden beri evden çalıştığımı belirttim ben artık pes ettim farklı bir operatöre geçeceğim. Ağrı’da yaşamıyorum İstanbul'da bu kadar sürede bir arıza giderilmez mi yahu? Santralden eve yeni kablo çeksen en fazla 1 hafta sürer. Tek yaptıkları şey insanları oylamak. işimi yapabilmek için mobil operatörden aldığım ek internet internet paketlerine 300tl harcadım. Sırf bu oylamaları yüzünden. 5 senedir kaç kişiye TurkNet önerdim bilmiyorum. Artık her yerde uzak durmalarını belirteceğim… |
Türknet Hız problemi ve bir türlü çözülmeyen arıza!
-
-
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Kaydınızı kontrol edebilmem için destak kayıt numaranızı iletir misiniz? -
Arıza halen çözülmedi 2 gün daha dayanırsam 1 ayı dolduracağız. @TurkNetDestek
Farklı bir sağlayıcıya yeni başvuru yaptım. Bakalım hangisi önce tamamlanacak...
-
Merhaba, destek kayıt numaranızı iletir misiniz? -
Destek Numarası
50759453
-
2022031300094643378 numaralı arıza kaydı ile saha ekiplerine yönlendirme yapıldı. En hızlı şekilde sorunu çözümlemek için çalışıyoruz. Her gelişme için size bilgi vereceğiz. -
Bugün tam 1 ay oldu ve hala arıza çözülmedi. Bu ışık hızında çözüm ve internet hızı için tebrikler TurkNet…
-
Merhaba, 50759453 numaralı kaydınız üzerinden arıza çözüm süreciniz devam etmektedir. Arızanız çözüldükten hemen sonra fatura inceleme kaydınızı açın, kullanmadığınız günlerin net tespitini yaparak size iadenizi yapalım. -
Bende farklı bir şey söylemiyorum, neden 1 aydır arıza çözülmedi diyorum. 1 aydır süren çözüm süreci mi olur? Kabloyu veya interneti yeniden mi keşfediyorsunuz?
Bu sürede evden santrale yeni kablo çekilir. Aynı cevapları verip duruyorsunuz neden bir ilerleme yok? Benim derdim arızanın giderilmesi, fatura işin sonraki kısmı.
1 aydır doğru düzgün işimi yapamıyorum yahu biraz anlayış gösterin. Umarım daha yetkili birileri görürde çözüm için bir şeyler yapar...
-
Merhaba, arıza kaydınız yerleşik opertör ekipleri ile ortak takip edilmektedir. Sürecin uzadığının farkındayım, biz takibini sağlıyoruz ve her gelişme için sizinle iletişime geçeceğiz. Uzman arkadaşım dün sizinle görüşme sağlamış, saha dolabı ve ankastreye müdahale edildiği bilgisini vermişsiniz. Bugün tekrar sizinle görüşme sağlayacağız. -
Ben geçen sene hız için destek kaydı açtım.
Üstelik benim hızım 70'den 36'lara düşmüştü baktım 4-5 ayda bir gelişme olmadı hatta artık eve gelen arkadaşa şey demeye başladım boşuna gelme yani :)
Sonra daha iyisini bulamadığım için türknet'e devam ettim.
Sorun aslında Türknette değil, sorun ülkemizde sağlam alternatif olmamasında.
Daha iyi hizmet veren bir yer bulsak anında geçeceğim böylece daha farklılık yaratmak ve kaliteli hizmet vermek için firmalar emek verecek ama şuan gerek yok.
-
turknette sorun yaşıyorsan sorunun çözülmez olduğu gibi kalır. Kendi kendine düzelmesini beklersin. Düzelmez tabi.
-
Merhaba, yaşamış olduğunuz sorunu iletebilirseniz size yardımcı olmak isterim. -
ilettim 40-50 defa. Her gün 100 mb diye satıp 30 mb verdiğiniz internet. her gün en az 50 defa kopan internet. Daha ne olsun değil mi.
-
Merhaba, konu ile ilgili aktif bir kaydınız varsa destek numarasını paylaşır mısınız?
Benzer içerikler
- modemden cızırtı gelmesi
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- turknet müşteri numarası öğrenme
- türknet kurulum ücreti
- turknet altyapı haritası
- en hızlı internet
- türk telekom port açma ücreti
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
- turknet fiyat 2024
- turknete geçiş
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X