Şimdi Ara

TurkNet'in İlginç AKK Paylaşımı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
93
Cevap
0
Favori
13.284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
84 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TürkNet bu paylaşımlarla ne yapmak nereye varmak istemektedir?


    TurkNet'in İlginç AKK Paylaşımı!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İlk olarak müşteri hizmetlerini kaldırarak ticket sistemini getirmek bir açıdan baktığınızda doğru bir hareket. Fakat müşteri hizmetleri eğer kaldırılıyorsa ticket sistemi kusursuz ve geri dönüş süresi son derece hızlı olmalı. Peki öyle mi ? Hayır değil, öyle diyen de bariz yalan söylüyordur. Şimdi online işlemlerde yaşanan sorunları tek tek buraya yazacak değilim.

    İkinci olarak ucuzluktan bahsetmişsiniz, müşteri hizmetlerinin belirli bir masraf getirdiği aşikar ancak burada fiyat avantajı sadece YAPA'da olan müşterilerle sınırlı YAPA'da değilseniz 35mbit için türknet'de 65tl, netspeed'de 66tl millenicom'da 69tl, 35mbit üstü için türknet'de 80, netspeed'de 76, millenicom'da 85.
    Yani baktığımız zaman sizin bahsettiğiniz gibi bir ucuzluk da söz konusu değil. Ayrıca diğer iki firmanın ulaşılabilir bir müşteri hizmetleri var, sorun çözmekte ne kadar başarılılar orası ayrı bir konu.
    Sizin sorun yaşamamış olmanız, ticket sisteminin sorunsuz çalışıyor olduğu anlamına gelmiyor ne yazık ki.

    Yaklaşık Türknet'in 300 bine yakın abonesi olduğu söyleniyor bu sistemin sorunsuz çalıştığı anlamına geliyor.

    Forumda örnekleri bolca mevcut.

    300 bin aboneden bahsediyoruz. Gördükleriniz 100 tane vardır yoktur. İstisnalar hariç bir çoğu ticket atarken kendini yanlış ifade ediyor.

    TurkNet alternatif internet servis sağlayıcısıdır, dolayısı ile o kategorideki firmalarla karşılaştırılmalıdır.

    Bütün firmalar alternatiftir. Türknet'in farkı iyi niyetli olmasıdır.

    TurkNet'in eski bir firma olması, daha fazla personel gideri olması bir müşteri olarak benim sorunum değil, beni hizmet ve fiyatlandırma ilgilendirir.

    Sizi hizmet ilgilendiriyor ise Türknet'e ödiyeceğiniz para size hizmet olarak geri dönecektir. Firma kurucusunun müşteri deneyimi şirket karının üstünde olacaktır die bir sözü var. Sözünün arkasında duruyor. 2 Yıldır sadece 5 TL zam gelmesi ekonomin dengesizleştiği şu aralar 1 kez daha şirketin iyi niyetini gösteriyor.

    Diğer internet sağlayıcılarının fiyat arttıracağını bilemezsiniz (Netspeed'de 1 yıl sabit fiyat garantisi var), TurkNet'in yarın fiyat arttırmayacağını bilemediğiniz gibi.

    Netspeed vaad ettiğini yapıyor Türknet ise vaad vermediği halde daha fazlasını yapıyor. Netspeed 1 yılda sonrada 10 TL fiyat artışına giderken Türknet 3 yıldır 60 TL olan paketi sadece 5 TL artarak sadece 65 TL çıkarmıştır. Eğer kullanıcılar türknet'in iyi niyetini suistimal etmeselerdi (zır pırt gereksiz yere aramak) şuan 100 Mbit hızı yine 65 TL'den alabilirlerdi.

    Dolayısı ile objektif olarak bakarsanız TurkNet'in YAPA'sını bir kenara bırakırsanız, diğer firmalarla eşit hatta fiyatlandırma ve müşteri hizmetlerinin olmaması TurkNet'in hanesine eksi olarak yazılabilir.

    Objektif bakılırsa 60 TL karşılığında sınırsız internet deneyimini ilk Türknet başlattı ilk akk kendileri kaldırdı ve ilk yüksek hızları yine Türknet verdi. Diğer firmalar buna göre paket çıkardılar. Üstelik yapa'da simetrik internet verilmesi başlı başına büyük bir devrim.

    Bu yazdıklarıma bir bak. Herhangi bir yalan veya abartılmış bir şey varmı? Bu şekilde diğer firmalar hizmet versin Türknet için yazdıklarımı onlar içinde yazarım. Türknet Ülkemiz için iyi niyetli bir servis sağlayıcısıdır. Büyük destekler bulursa olduğundan çok daha iyi hizmetler verebilirler. Adamlar'da özgür bir internet anlayışı var. Tahhütsüz akk'siz yüksek hızlar simetrik internet olağan bir durum olmadıkça sabit fiyat gibi bütün ilk'leri bu firma başarmıştır.
    Hocam senin şansın varmış ben turknete uye oldum 1 ay internet veremediler turk telekoma attilar surekli sucu bizden degil dediler iptal ettim ettirirkende baska yerde de yasarsiniz bu problemi malesef bize denkgeldi felan dediler iptal ettigim gun netspeed e basvurdum cok degil bak tam 24 saat icinde interneti bagladilar aktivasyonumu halletiler cekildiler kenara şaştım kaldım ve turknet veremedigi internete aktivasyon ucreti vs cikardi odedim ben artik salak gibi hissettim kendimi ama ugrasmaya degmicek bisey birde sinirli bi ablamiz denkgeldi musteri hizmetleri parayi vermezsem cocugu oldurecek sanki rehin almis gibi 😁 bu olaylardan dolayi turknetin bende kotü izlenimi var hiç değişmez heralde kimseyede onermicem abone olmak isteyenin onunu kesicem o derece

  • bence iyi olmuş. diğerleride "sesinizi duyan yok mu" diye açsa oda türknete gönderme olurdu
  • Mizah'ta iyi oldukları kadar keşke müşteri hizmetlerinde de etkili olabilseler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonholigan

    Mizah'ta iyi oldukları kadar keşke müşteri hizmetlerinde de etkili olabilseler...
    Ne kadar takip ediyorsun bilmiyorum ama TurkNet, çağrı merkeziyle hizmet vermeyeceğini eğer verirse bunun ayrı bir maliyet oluşturacağını bu maliyetin de otomatik olarak müşteriye yansıyacağını her platformda 150 kere dile getirdi. Adamlar ticket sistemi ile müşteri desteği vermeye kararlı aksi halde bu paketleri bu kadar ucuz fiyata bulamazsın. Hâlâ arıyoruz kimse bakmıyor diye ağlamayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Harika bir mesaj olmuş Anlaya tabiii... Süper ya

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cokuzunnickiolanadam C kullanıcısına yanıt
    İlk olarak müşteri hizmetlerini kaldırarak ticket sistemini getirmek bir açıdan baktığınızda doğru bir hareket. Fakat müşteri hizmetleri eğer kaldırılıyorsa ticket sistemi kusursuz ve geri dönüş süresi son derece hızlı olmalı. Peki öyle mi ? Hayır değil, öyle diyen de bariz yalan söylüyordur. Şimdi online işlemlerde yaşanan sorunları tek tek buraya yazacak değilim.

    İkinci olarak ucuzluktan bahsetmişsiniz, müşteri hizmetlerinin belirli bir masraf getirdiği aşikar ancak burada fiyat avantajı sadece YAPA'da olan müşterilerle sınırlı YAPA'da değilseniz 35mbit için türknet'de 65tl, netspeed'de 66tl millenicom'da 69tl, 35mbit üstü için türknet'de 80, netspeed'de 76, millenicom'da 85.
    Yani baktığımız zaman sizin bahsettiğiniz gibi bir ucuzluk da söz konusu değil. Ayrıca diğer iki firmanın ulaşılabilir bir müşteri hizmetleri var, sorun çözmekte ne kadar başarılılar orası ayrı bir konu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonholigan -- 7 Aralık 2018; 14:23:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonholigan

    İlk olarak müşteri hizmetlerini kaldırarak ticket sistemini getirmek bir açıdan baktığınızda doğru bir hareket. Fakat müşteri hizmetleri eğer kaldırılıyorsa ticket sistemi kusursuz ve geri dönüş süresi son derece hızlı olmalı. Peki öyle mi ? Hayır değil, öyle diyen de bariz yalan söylüyordur. Şimdi online işlemlerde yaşanan sorunları tek tek buraya yazacak değilim.

    İkinci olarak ucuzluktan bahsetmişsiniz, müşteri hizmetlerinin belirli bir masraf getirdiği aşikar ancak burada fiyat avantajı sadece YAPA'da olan müşterilerle sınırlı YAPA'da değilseniz 35mbit için türknet'de 65tl, netspeed'de 66tl millenicom'da 69tl, 35mbit üstü için türknet'de 80, netspeed'de 76, millenicom'da 85.
    Yani baktığımız zaman sizin bahsettiğiniz gibi bir ucuzluk da söz konusu değil. Ayrıca diğer iki firmanın ulaşılabilir bir müşteri hizmetleri var, sorun çözmekte ne kadar başarılılar orası ayrı bir konu.
    1-Aylardır Turknet kullanıcısıyım ticket sisteminde tek sefer dahi sorun yaşamadım. Hatta bak abartmıyorum gece 3'te "...." sorunum var diye ticket açtım sabah 9'da Türk Telekom ekibini evimize yönlendirdiler. Tabii bu süreç ilden ile değişebilir ama adamların kendi servis ekipleri olmamasına rağmen gayet hızlı hareket ettiklerini düşünüyorum.
    2-Yazdığım yalan değil.

    3-Böyle bir kıyaslama olmaz. Millenicom ile Netspeed'i istediğiniz gibi kıyaslayabilirsiniz fakat bu iki şirketle Türknet'i kıyaslayamak Türknet'e haksızlık olur. Birincisi, Türknet verdiğin iki örneğe göre daha eski bir şirket bunun sonucu olarak çalışan sayısı çok daha fazla. Bu maliyeti bir yerlerden karşılamak zorunda. İkincisi, Türknet sürekli aktif olarak altyapısını güçlendirmeye çalışıyor ve hissedarlar bu altyapı çalışmasının parasını ceplerinden verecek değiller. Üçüncüsü, yazdığın iki şirketin paketlerini ucuz tutmasının sebebi piyasaya girmeye çalışmaları. (Yeni abonelik alacak bir müşteri bilinmeyen bir firmaya fahiş fiyatlar ödemek istemez.) Emin ol ileriki zamanlarda onlar da fiyatlarını olması gereken seviyeye çekecekler.


    Not: Türknet'i babamın malıymış gibi savunmuş olabilirim ama inanın durum böyle.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 15:31:51 >
  • cokuzunnickiolanadam C kullanıcısına yanıt
    Sizin sorun yaşamamış olmanız, ticket sisteminin sorunsuz çalışıyor olduğu anlamına gelmiyor ne yazık ki.
    Forumda örnekleri bolca mevcut.
    TurkNet alternatif internet servis sağlayıcısıdır, dolayısı ile o kategorideki firmalarla karşılaştırılmalıdır.
    TurkNet'in eski bir firma olması, daha fazla personel gideri olması bir müşteri olarak benim sorunum değil, beni hizmet ve fiyatlandırma ilgilendirir.
    Diğer internet sağlayıcılarının fiyat arttıracağını bilemezsiniz (Netspeed'de 1 yıl sabit fiyat garantisi var), TurkNet'in yarın fiyat arttırmayacağını bilemediğiniz gibi.
    Dolayısı ile objektif olarak bakarsanız TurkNet'in YAPA'sını bir kenara bırakırsanız, diğer firmalarla eşit hatta fiyatlandırma ve müşteri hizmetlerinin olmaması TurkNet'in hanesine eksi olarak yazılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonholigan

    Sizin sorun yaşamamış olmanız, ticket sisteminin sorunsuz çalışıyor olduğu anlamına gelmiyor ne yazık ki.
    Forumda örnekleri bolca mevcut.
    TurkNet alternatif internet servis sağlayıcısıdır, dolayısı ile o kategorideki firmalarla karşılaştırılmalıdır.
    TurkNet'in eski bir firma olması, daha fazla personel gideri olması bir müşteri olarak benim sorunum değil, beni hizmet ve fiyatlandırma ilgilendirir.
    Diğer internet sağlayıcılarının fiyat arttıracağını bilemezsiniz (Netspeed'de 1 yıl sabit fiyat garantisi var), TurkNet'in yarın fiyat arttırmayacağını bilemediğiniz gibi.
    Dolayısı ile objektif olarak bakarsanız TurkNet'in YAPA'sını bir kenara bırakırsanız, diğer firmalarla eşit hatta fiyatlandırma ve müşteri hizmetlerinin olmaması TurkNet'in hanesine eksi olarak yazılabilir.
    Sorunsuz bir sistem umuyorsan Türkiye'de yaşadığını hatırlatmak isterim dostum. Türkiye'deki hiçbir firma, en azından görece büyük olanlar sorunsuz değil. Ve Netspeed'in 1 yıl fiyat garantisinin olması 1 sene sonra aynı fiyatla devam edecekleri anlamına gelmiyor. Eninde sonunda zarara girmemek için o fiyatları yükseltmek zorundalar.




  • sonholigan kullanıcısına yanıt
    Sizin sorun yaşamamış olmanız, ticket sisteminin sorunsuz çalışıyor olduğu anlamına gelmiyor ne yazık ki.

    Yaklaşık Türknet'in 300 bine yakın abonesi olduğu söyleniyor bu sistemin sorunsuz çalıştığı anlamına geliyor.

    Forumda örnekleri bolca mevcut.

    300 bin aboneden bahsediyoruz. Gördükleriniz 100 tane vardır yoktur. İstisnalar hariç bir çoğu ticket atarken kendini yanlış ifade ediyor.

    TurkNet alternatif internet servis sağlayıcısıdır, dolayısı ile o kategorideki firmalarla karşılaştırılmalıdır.

    Bütün firmalar alternatiftir. Türknet'in farkı iyi niyetli olmasıdır.

    TurkNet'in eski bir firma olması, daha fazla personel gideri olması bir müşteri olarak benim sorunum değil, beni hizmet ve fiyatlandırma ilgilendirir.

    Sizi hizmet ilgilendiriyor ise Türknet'e ödiyeceğiniz para size hizmet olarak geri dönecektir. Firma kurucusunun müşteri deneyimi şirket karının üstünde olacaktır die bir sözü var. Sözünün arkasında duruyor. 2 Yıldır sadece 5 TL zam gelmesi ekonomin dengesizleştiği şu aralar 1 kez daha şirketin iyi niyetini gösteriyor.

    Diğer internet sağlayıcılarının fiyat arttıracağını bilemezsiniz (Netspeed'de 1 yıl sabit fiyat garantisi var), TurkNet'in yarın fiyat arttırmayacağını bilemediğiniz gibi.

    Netspeed vaad ettiğini yapıyor Türknet ise vaad vermediği halde daha fazlasını yapıyor. Netspeed 1 yılda sonrada 10 TL fiyat artışına giderken Türknet 3 yıldır 60 TL olan paketi sadece 5 TL artarak sadece 65 TL çıkarmıştır. Eğer kullanıcılar türknet'in iyi niyetini suistimal etmeselerdi (zır pırt gereksiz yere aramak) şuan 100 Mbit hızı yine 65 TL'den alabilirlerdi.

    Dolayısı ile objektif olarak bakarsanız TurkNet'in YAPA'sını bir kenara bırakırsanız, diğer firmalarla eşit hatta fiyatlandırma ve müşteri hizmetlerinin olmaması TurkNet'in hanesine eksi olarak yazılabilir.

    Objektif bakılırsa 60 TL karşılığında sınırsız internet deneyimini ilk Türknet başlattı ilk akk kendileri kaldırdı ve ilk yüksek hızları yine Türknet verdi. Diğer firmalar buna göre paket çıkardılar. Üstelik yapa'da simetrik internet verilmesi başlı başına büyük bir devrim.

    Bu yazdıklarıma bir bak. Herhangi bir yalan veya abartılmış bir şey varmı? Bu şekilde diğer firmalar hizmet versin Türknet için yazdıklarımı onlar içinde yazarım. Türknet Ülkemiz için iyi niyetli bir servis sağlayıcısıdır. Büyük destekler bulursa olduğundan çok daha iyi hizmetler verebilirler. Adamlar'da özgür bir internet anlayışı var. Tahhütsüz akk'siz yüksek hızlar simetrik internet olağan bir durum olmadıkça sabit fiyat gibi bütün ilk'leri bu firma başarmıştır.




  • Seviyesiz bir espri. Koskoca şirketin yaptığına bak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AKK kalktığında kendilerine katlanmak zorunda olmayacak insanlar. "ımı inci biz kildirdik iknyi" tripleri.

    Adım başı arkadaşını getir linki paylaşanlar,bir de Turkneti utanmasa peygamber ilan edecek adamlar,azalarak bitiniz.
  • kalkınca kaçacak yer ararsın ama diye bir fikir geldi birden.
  • Turknet ultra ince vpn
  • Metrolara otobüs duraklarına bunun posterini asmaları lazım
  • SaNaLiTeR kullanıcısına yanıt
    Kendimi nasıl yanlış ifade edebilirim
    Ping ani yükseliyor yazdım 1 hafta sonra döndüler ondada yapada değilsiniz dediler
    Bu arada yeni müşteri sayılırım 3 ay oldu ona rağmen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Batuhanbay -- 7 Aralık 2018; 22:56:17 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaldırdınız iyi güzel de oyunlarda 150 ping, 50 mbps olan download hızımın max 6 olmasını ne yapacağız? 1 ocağı bekliyorum Kablonet e gececeğim, 3 senedir sorunsuz kullandıgım türknet artık sapıttı maalesef, evde 50 mbps internet var ben oyun oynamak için telefonun internetini paylaşıyorum. Tesekkurler TurkNet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.