Şimdi Ara

türknet, OFFLINE OLDU. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
4.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet kurulumu yapmıştım, hatta çalışan internet kesilmisti, simdi emin olmak icin tekrar kurulum yaptim her şeyi kontrol ederek yine de internet kesik, modemde adsk ışığı yanmıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eser360 -- 28 Nisan 2018; 20:54:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3-4 Gündür aynı sorunu yaşıyorum. İnternet yavaşlıyor sonra kullanılamaz hale geliyor gidip bakıyorum dsl yanıyor internet ışığı yanmıyor. Modemi kapatıp açıyorum düzeliyor 10 dakika sonra yine aynısı. Hat 140mbps down/50mbps upload kaldırıyor modeme tanımlı hız 35. Oynatmama az kaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sultangazi'de vae olması acayip ben aynı bölgede yapa altyapısında idim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eser360 kullanıcısına yanıt
    oim ye göre yanıyor gözüküyor. O zaman tt ekipleri sizin sinyali başka bir haneye verdi. Dsl ışığım yanmıyor diye talep açın içine oim ye göre dsl ışığım yanıyor gözüküyor ama gerçekte yanmıyor sinyal yanlış yere verilmiş tt ye bildirim gönderilmesini talep ediyorum şeklinde kayıt açınız
  • Chosen312 kullanıcısına yanıt
    Eminim şirket içindeki herkes işini düzgün yapmaya çalışıyordur ama şirketin teknik arızalara problem bulma konusunda sıkıntılı olduğu yadsınamaz. Örneğin benim bi kaç ay önce yaşadığım internet kesintisi problemini 5 haftada çözdüler. Benzer tarihlerde yaşadığım telefon problemi ise hala çözülemedi. 5 buçuk aydır telefonum kesik. Buradaki arkadaşa dahil defalarca arıza kaydı bıraktım ama sorun devam ediyor.
    Beni arayan türk telekom ekibi sorunun türknet'in arızalı port tahsisinden dolayı olduğunu söyledi, eğer böyle bir durum var ve bu bilindiği halde müşteriye yanlış bilgi veriliyorsa durum daha da vahim.
    Sizin sorununuzun erken çözülmesine sevindim umarım bir daha sorun yaşamazsınız ama karşılaşacağınız muhtemel problemleri de bilin istedim.
    Türknet maalesef teknik destek konusunda sıkıntılı bir iss.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sizin adınıza üzüldüm.Evet teknik destekte baya sorunları var bende o yüzden korkmuştum biraz acaba uzun sürermi diye ama hızlı halledildi.Benim sorunum galiba türk telekom başka birine intetnet bağlarken benim hattı bozdu sağolsun forumdaki arkadaş aranıcaksınız bugünün dedi ve arandım akşamına halledildi.Sizin sorununuz gibi sorunlar gerçekten insanın canını sıkıyor ama ben öğrenciyim ve bu fiyata bu hız akk olmaması cok iyi bi durum benin için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Eğer oimde download ve upload kısmı gözükürse modeme sinyal geliyor mu demektir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ec jok E kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle, oim deki teknik bilgilerde yazanlar modemden anlık olarak alınan bilgilerdir. O bilgiden şu anlaşılıyor, modem dsl sinyalini almış lambası yanıyor ama modem kurulumu yapılmamış veya yanlış yapılmış çünkü offline yazıyor yukarıda.

    Sizin sinyal başka haneye verildiği için ve orada farklı bir kullanıcı adı şifre girildiği için offline yazıyor. (Kullanıcı adı şifre kontrol porttan değil santral den yapılıyor olması lazım o yüzden diğer hane durumun farkında değil)

    Siz durumu izah eden kayıt açın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    3 tane arıza kaydı oluşturdum ilkine modem kurulumunu yanlış yapmışsınız dediler ikinci ve üçüncüde açıklama kısmına modem kurulumuyla bi alakası olmadığını söylememe rağmen yine aynı şeyi söyleyip kapattılar kayıtları. İşin ilginç tarafı iptal kaydını gönderdikten sonra açık olan arıza kaydında modem kurulumunu yanlış yapmışsınız ı altyapınızda problem var ekiplerimiz sorunu çözmek için uğraşıyor olarak değiştirdiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ec jok E kullanıcısına yanıt
    modemin fotoğrafını çekip hızlı resim e yükleyip linkini verin, dsl ışığım yanmıyor diye :)
  • Az önce bendede oldu, 5dk sonra düzeldi. Telefondan uygulamadan baktığımda modeme ulaşan hız gözüküyor fakat durum Offline yazıyor du.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.Bozoğlu -- 30 Nisan 2018; 11:34:18 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • A.Bozoğlu kullanıcısına yanıt
    Modemi kapatıp açın toparlayamamış olabilir veya tekrar kurulum gerektirebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modem açıkken oldu hocam, sonrasında kapatıp açtım falan gelmedi, online işlemlere baktım offline konumda idi. 5-10dk sonra kendiliğinden düzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A.Bozoğlu kullanıcısına yanıt
    bağlı olduğunuz saha dolabında elektrik kesintisi olmuş olabilir. Elektrik geldikten sonra kabinin kendini toparlaması 20 dk kadar sürüyor
  • Turknet herşey yolundayken en güzel iss; akn yok, taahhüt yok, istediğin zaman internet hizmetini dondurup sonra devam edebiliyorsun vs....ama ortaya bir sorun çıkınca düzeltme konusunda çok da iyi olmadıkları gerçeğini ben de iki kez yaşadım. Birisi ilk bağlantı gerçekleştiğinde; diğeri de nakil işlemi gerçekleştirdiğimde. 1 hafta önce gerçekleşti nakil işlemi ve internete artık ulaşım sağlayabileceğime dair mesaj geldi, ama hat hala offline. Telefon ile aradığında muhatap olacağın insan da yok, tekrar destek talebi oluşturuyorum, mesaj geliyor sizi arayacağız diye ama arayan soran da yok. Destek talep no da 18525177, bu 2018-05-25ten bir önceki gün 177. talep manasına mı geliyor, yoksa 2018-5. ayda 25177. mi, aklıma gelen diğer bir soru.
    akn ve taahhüt ile ilgili problemi olmayan olağan kullanıcılar için uygun bir iss değil diye düşünüyorum, çünkü sorun çıkması halinde baya bir zaman geçiyor; gerçi diğer issler belki daha beter orasını da çok bilemiyorum. Çok indirme vs yapan biri olarak AKN benim için önemli ama böyle giderse değişirim turkneti.




  • tacticalsavageX kullanıcısına yanıt
    Taleplerin seri numarası o benim bildiğim bir manası yok.

    Bina ankastresine baktınız mı ? Nakillerde TT uç bırakıp gider bağlama işi müşteriye aittir. Öncelikle onu kontrol etmeniz gerek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Taleplerin seri numarası o benim bildiğim bir manası yok.

    Bina ankastresine baktınız mı ? Nakillerde TT uç bırakıp gider bağlama işi müşteriye aittir. Öncelikle onu kontrol etmeniz gerek
    Eğer öyle yapmam gerekiyorsa öyle yapmam gerektiğinin tarafıma yazılı/sözlü bildirilmesi lazım gelir bence; ondan ziyade "biz size ulaşacağız" diyorlar.
    Bugün bir kontrol edeyim dediğinizi. Gerçi açık uç bulsam bile hangisine-nasıl takacağım...Biraz uğraşmak gerekecek, zaten kolayına kazanmadığımız paramızla rezil oluyoruz.
  • tacticalsavageX kullanıcısına yanıt
    Görsel atar iseniz forumda yardımcı olurlar. Eğer daire şeması varsa çok kolay.

    Forumda elektrikçi çağırmadan ankastre bağlantısı yapmak diye bir konu vardı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı sorun bendede var arıza kaydı bıraktım 48 saat içinde dönüş saglanıcak dendi ne arayan ne soran hala internet sizin ve müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 1 haftadır internet ışığım yanmıyor. OIM'e destek kaydı açtığımda geri dönüş, saha dolabında oluşan sorun nedeni ile bağlantının olmadığı söylendi. Telekom saha ekipleri dün gelip sorunu çözeceği bildirimi geldi fakat sanırım dün gelen giden olmamış ki akşam eve gittiğimde hala internet ışığım yanmıyordu.

    Yer: Ankara/Mamak
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.