Şimdi Ara

Türknet Randevu verip gelmemek (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
1.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen yarın açarlar. Her ihtimale karşı buradaki destek hesabına pm atın isterseniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 23 Mart 2020; 20:12:1 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Attım ama dönüş olmadı pm’den. Sabah ola hayrola diyelim :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gelip cektiler interneti kobloda cektiler 110 tl verdim ama sonucta internete baglandım:))
  • Merhaba, kurulum işlemlerinin bugün yapıldığını PM üzerinden teyit ettik. Keyifli kullanımlar dilerim
  • Merhaba, evraklarınızı kontrol ederek sisteme yükledik. Bugün telefon başvurunuzu yaptık. Telefon hizmetinizi aktif ettikten sonra internet başvurunuzu yapacağız.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerin yoğunluğuna bağlı olarak kurulum işlemleri ertesi güne sarkabiliyor. Müşterimizin kurulum işlemi için 23.03.2020 tarihine randevu verdik. Ancak bir ertesi gün kurulumu gerçekleştirdik.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler.
  • Vdsl geçiş talep ediyorum. Paket değişikliği kısmında sadece 16 seçeneği var. Eski iss deki port bağlanmış 35mb paket tanımlanmış olsada adsl 16mb vermişsiniz. Vdsl geçişi için ne yapmam lazım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turk Telekom da uymuyor kendı müşterisine randevu veren turk telekom gelmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Turknet destek banada yardımcı olun. Vdsl geçiş yapmak istiyorum yeni aboneyim. Oim de seçenek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim
  • muratt042 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, paket değişikliği talebiniziwww.turk.net/oim sayfamızdan 'paket / tarife işlemleri' kaydı açarak iletebilir misiniz? Uzun süre paket değişikliği yapılmazsa bana PM üzerinden iletebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hocam adsl 16 seçeneği var bi tek. Oim den yapamıyorum. Şikayet kısmından durumu anlattım inceliyoruz dendi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Seçici mi davranıyorsunuz pm den yazdım cevap vermiyorsunuz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben size vdsl başvurusu yaptım eski iss deki adal portu vermişler yine paketim vdsl ama port adsl olduğu için paket seçimininde üst hız yok. Vdsl geçişimi yaparmısınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mehmet3707 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal işlemlerinizi 17.03.2020 tarihinde gerçekleştirdik. Açık iş emri bulunmuyor.
  • muratt042 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VDSL geçiş talebinizi aldık. Arkadaşlarım 3 iş günü içerisinde VDSL geçişinizi tamamlayacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    E devlette aktif aboneliğiniz var gözüküyor o nedir peki ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba şuan hat yok vdsl port değişikliği çalışması mı yapılıyordur. Vdsl geçişten sonra yeniden modem kurulumu yapmalımlyım. Bi ayar gerekiyor mu?
    Türknet Randevu verip gelmemek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.