Şimdi Ara

Türknet Serüvenim Geçmeden Bir Göz Atın (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ambivalentes A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, talep açarız. Arkadaşlarım hizmetinizi inceler. Kullanmadığınız günlerin fiyatları düşürülür.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bugün Türktelekom servisinden (Osman Bey) arandı. dedi ki " Siz bilmiyorsunuz ama binanızın kutusuna hattı arkadaşlar bağlamışlardır. Biz binaya getiririz haber vermeyiz. bizim sorumluluğumuz bu kadar. Sizin haberiniz yoktur." dedi. "Ondan sonra kişi dairesine interneti kendi çeker " dedi. Bende böyle bir bilgim yok. Ben kendim kabloyu nasıl çekeyim dedim. "Bunun için bizim farklı bir hizmetimiz var. Adı Elit nakil." yaptırmak istersem gelip hattı eve kadar çekeceklerini söylediler. Yalnız bunun ücretli olduğunu, Turknet servisindeki arkadaşların açıklama yapmamaları konusunda uyarılarının olduğunu, kendisinin elit nakil istemediğimi yazdığı takdirde Türknetten arkadaşların arayıp bana elit nakil hakkında bilgi vereceklerini söyledi. Bende bu durumda normal olarak istemediğimi söyledim.

    Sizden beklentim internet hattımın, taahüt ettiğiniz üzere eve kadar bağlantısının sağlanmasını sonrasında da modemimde adsl ışığımın yanmasına mütekip aboneliğimin başlatılması istiyorum. Çok şeymi istiyorum bilemiyorum.




  • ambivalentes A kullanıcısına yanıt
    Kardesim bu islemler okadar zor degil diger iss ler eve kadar bagliyorlar evet.

    Ama kimse demiyorki baglanti ucreti , aktivasyon ücreti vs bedeli taahhutu de kitleyip senden guzelce tahsil ediyorlar üstünede 2 sene paşa paşa bizi kullanacaksin yiyorsa kullanma durumunada getirip hadi diyorlar bunları bir hatırlayalim türknete teşekkür edelim bukadarınıda kendimiz halledelim



    Şimdi ankastre kutusuna gelmiş olan ve uzerinde adizin yazdigi kabloyu dairenize ait olan sokete takacaksiniz hepsi bu.

    dairenize ait olan soket bilmiyorsaniz pratik olarak 2 alternatif var

    1 dairenizdeki telefon kablosuna bir telefon baglayin bir kisi burda dursun bir kiside ankastredeki uzerinde adinizin yazdigi kabloyu bosta olan soketlere deneyerek size ait olan soketi bulabilirsiniz. Tabi bu arada cep telefonu kullaniyoruz ohoo bununla kim ugrasacak diyorsaniz başka çare yok.

    2 elektirikci cagirip 20 lira verip size ait olan soketi bulduracaksiniz islem bu kadar.



    Eviniz mustakilse daha basit binanin uzerindeki telefon kusunda yine isminizin yazdigi kabloyu gorursunuz evinize gore 10-20 mt telefon kablosu alip baglayacaksiniz evinize getireceksiniz.

    Her 2 durumda modeme kablonuzu takip kullanici adi sifrenizi girerek kurulum yapin islem tamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ambivalentes A kullanıcısına yanıt
    Tt'nin diğer firmalarla anlaşması bu şekilde maalesef. Turknet ucuz ve taahhütsüz olduğu için bazı maliyetleri kısmak zorunda kalıyor, bu yüzden de saha ekibi yok. Bina kutusunda isminizin yazdığı açıkta kablo var mı diye daha önce sormuştum. Bu bağlantı işini gözünüzde büyütmeyin, imzamdaki konudan yardım alabilirsiniz. Diğer firmalar iki kablo çakıp taahhütnameye 200 lira yazıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar durum şu: bu gün bütün gün evet yanlış duymadınız bütün bir gün saba saat 10 dan akşam 6'ya kadar binamızın 4. katına biri cat6 diğeri cat5 olmak üzere 2 tane hat döşedim. İkisindede modemde bulunan DSL ışığı yanıyor fakat internet ışığı yanmıyor. Modem arayüzüne girildi internet kullanıcı bilgileri şifresi girildi. Sorun yaşanlar için videolara bakıldı dns ayarları 195.175.9.49--195.175.39.50 yapılıp denendi yok. yok yok. internet yalan oldu. Yorulduğumamı yanayım tek izin günümü bu şekilde harcadığımamı yanayım yok bu kadar uğraşın sonunda internetin olmamasınamı yanayım bilemedim.
  • ambivalentes A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size ben yardımcı olmaya çalışacağım. Eğer yanlış hatırlamıyorsam PM üzerinden sizile iletişime geçmiştik. Tekrar GSM numaranızı PM üzerinden konu linkini paylaşarak iletir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM gönderdim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    ben de geçenlerde iletisime gecmistim sizinle hat tasinmasiyla ilgili simdi tekrar adresi duzenledim ve pm attim bakar misiniz ona bir de ben turknetin telekoma yaptigi basvuruyla ilgili bir numara vb. birsey varsa alabilir miyim gidip telekomdan onaylatmak istiyorum eger sizden yana sıkıntı yoksa telekom işi yokuşa suruyorsa şubeyi ayağa kaldiricam yok eger sizden dolayı onceden sıkıntısız kullandigim hatti numara tasimadan dolayi kullanamadigim icin iptal ettiricem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba öncelikle kendimi aptal gibi hissettiğimi belirtmeliyim.
    Türknet, aktivasyon yaptığında bana sms yoluyla kullanıcı adımı modem şifresini gönderdi. Bende pazar günü kablo çektim (cat6) baktım dsl ışığı yanıyor dedim ki modeme bilgilerimi gireyim internet gelecek (malum kurulum videolarında öyle diyor.) ama gelen giden yok dedim kabloda sıkıntı var herhalde şimdi gelip bakacaklar T.T den arkadaşlar kabloda sıkıntı olduğunu filan söylecekler.
    Ben buna fırsat vermeyeyim, diğer elimde olan (cat5) kabloyu döşeyeyim dedim. Sonuç dsl ışı yanıyor ben tekrar modem arayüzüne giriyorum internet yok.
    Neyse pazartesi oldu akşam aradılar dedilerki hatta sıkıntı yok modeme reset atın düzelir. İki kere reset attım düzelmedi.
    Ama bu sefer hızlı kurulum yaptığımda kullanıcı şifresi hatalı filan diyor modem, işkillendim.
    SMS mesajını kontrol ediyorum aynısını defalarca giriyorum yok. Bende türkneti aradım dedim ki şu modemin şifresini tekrar yollayın. Yollayınca mevzu anlaşıldı
    Arkadaşlar ilk sms te kullanıcı adı : ahmetyılmaz şifre: filan falan bugün tekrar şifreyi isteyince kullanıcı adı: ahmetyılmaz@turknet.net olarak gönderdiler iyimi mevzu bu kadar basitmiş..

    internet hızı yerlerde 3 mbt ama internete ulaştım sonunda (17 günde..) şimdi hızlansın diye yazışmalar başlasın ;) buda benim maceramdı emeği geçenlere teşekkürü borç bilirim..;)




  • ambivalentes A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetiniz üzerinde yaşadığınız hız problemini birlikte çözmeye çalışalım. Ben size bu konuda yardımcı olacağım. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    pm gönderdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, talep açarız. Arkadaşlarım hizmetinizi inceler. Kullanmadığınız günlerin fiyatları düşürülür.

    Konuyla ilgili bir gelişme varmı acaba?
  • ambivalentes A kullanıcısına yanıt
    ARkadaşlarım bir gelişme olması durumunda size bilgi vereceklerdir.
  • ambivalentes A kullanıcısına yanıt
    Sistem kurbanı olmuşsunuz Bütün firmalarda kullanıcı adı xxx@issadı şeklindedir. @ sembolünden sonraki kısım domain oluyor. Domain olmayan kullanıcı adlarını sistem kabul etmiyor. Gelen sms hatalı ise bu sizin sorununuz değil, fatura indirimi yapmak zorundalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 20 Ekim 2017; 16:20:7 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Size PM gönderemiyorum bir aydır internet bekliyorum turknetten ilgili kimseyi göremiyorum karşımda herdefasinda aynı sonucu okuyor müşteri hizmetleriniz. Ancak sonucun problemle alakası yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size ben yardımcı olmaya çalışacağım. Eğer yanlış hatırlamıyorsam PM üzerinden sizile iletişime geçmiştik. Tekrar GSM numaranızı PM üzerinden konu linkini paylaşarak iletir misiniz?

    Pm lerinize bakabilir misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    valla 13 gün oldu fatura kesim zamanı geldi, arkadaşlara destek kaydı da oluşturdum ama nafile buraya yazalı 13 gün, destek kaydı bırakalı 6 gün oldu ama şu "2 gün" dolmuyor bir türlü..

    "14896265 24.10.2017 12:04:23
    Talebiniz için çalışmalara devam edilmektedir. Sizi arayarak ya da kayıtlı cep numaranıza SMS göndererek sonucu en geç 2 iş günü içinde paylaşacağız"

    @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ambivalentes -- 30 Ekim 2017; 19:6:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmetiniz üzerinde yaşadığınız hız problemini birlikte çözmeye çalışalım. Ben size bu konuda yardımcı olacağım. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?

    Pm lerinize bakar mısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.