Bu işlemi yapabilen var mı acaba ? Hiçbir yerde hizmet numarası yazmıyor. Churn evrağında xdsl hizmet numarası gördüm diğer operatöre bildirdim. Geçersiz olduğunu söyledi. İmzalayıp ilettiğim evraktaki numara bile geçersiz. Destek kaydı açtım , Şikayet Var'a yazdım. Ayrıca BTK'ya şikayet ettim. VAE altyapısındayım 6 gündür internetsizim , değiştirmek istiyorum artık.
Türk Telekom'dan hattımı taşıyalı 1 ay olduğu için tekrar taşıyamıyormuşum. Yeni hat başvurusunda bulundum. Yeni hat bağlandığı zaman Türknet'i iptal etmek için uğraşacağım.
korsanfatalK
kullanıcısına yanıt
Sözleşme yok ki neden iptal ettirmek istiyorsunuz? Hizmet numarası tarzı bir şey gerekiyorsa müşteri hizmetlerine yazın onlar geri dönerler. İptal işlemlerini sorun veya başka operatöre taşınma olaylarını yazılı olarak sorabilirsiniz
Hizmet numarası gerekiyor fakat 3 ayda bir değişiklik yapılıyormuş. Geçen ay TTNET'ten cayma bedeli ile Türknet'e geçtim.
VDSL destekliyor dediler geçiş yapayım dedim 1 hafta internetsiz kaldım. Bu sürede firmadan herhangi bir cevap alamadım. Sıkılınca iptal ettirmek istedim artık. Bugün telekomdan ekip geldi. Rica ettim kontrol etti. Biraz uzun sürer yazmam da VDSL için 1-2 ay sonra onu tekrar aramamı istedi. Bulunduğum sokağın saha dolabına ekstra bir şey takılacakmış bunun ile ilgili. Ondan sonra VDSL 'e geçiş yapabilecekmişim. Bu yüzden 1-2 daha hiç uğraşmadan Türknet'te kalıp , numarasını aldığım abiyi arayıp yardım isteyeceğim.
Telekom müdürlüğüne gidip altyapı sorguladım 8mbit alabilirsin dedi , şimdi 12mbit alıyorum. Kimse doğru bilgi iletemiyor. En doğru bilgiyi sağ olsun saha ekibinden bir abi söyledi. O yüzden şuan bekliyorum Şubat sonunu.
Turknet'ten herkes şikayetçi. Geçmiş olsun.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme