Şimdi Ara

TurkNet yüzsüzlüğü böylesi görülmedi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.879
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 18.03.2018 Tarihinden beri internet arızasını çözemeyen bir firma olarak sesli yanıt sistemi ile müşterilerini oyalayan, destek kayıtları ile otomatik mesaj atıp arıza ile ilgili aranacaksınız deyip hiçbir şekilde aramayan kendi telefonumun dışında başka numara ile ulaştıgınızda arızayı sorduğunuzda size fırça atan müşteri temsilcileri olan bi kurum.

    Evet AKN yok doğru ama arıza olduğu vakit çözüm üretme konusunda çok yetersiz. 16mbit sürekli kopan internet yerine 8mbit kopmayan daha iyidir.

    TurkNet alacak arkadaşlar düşünsün. Türk Telekom hattını kullanıp arızalarına Türk Telekom ekibi bakıyor ve öncelik sırasında sonlardasınız. Arızalarınız çözülmüyor ve muhatap yok.TurkNet yüzsüzlüğü böylesi görülmediTurkNet yüzsüzlüğü böylesi görülmedi







  • Maliyetleri düşürmek için hizmetten kısıyorlar çalışan sayılarının da fazla olduğunu düşünmüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HakanG22 -- 29 Mart 2018; 15:21:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şİkayetinize yanıt değil ama Türk Telekom'un 80-90tl'ye sattığı taahhütlü kotalı interneti 60TL'ye taahhütsüz kotasız satınca hizmetin sorunsuz olacağını beklememiz pek doğru değil gibi özellikle ülkemiz şartlarında. Yazınızda bahsettiğiniz üzere Telekom'un diğer ISP arızalarına aynı hızda reaksiyon vermemesi tamamen bir suçtur ve bunun hesabını vermesi gereken Türknet, Netspeed gibi ISPler değil Telekom olmalıdır. Ülkemizde bürokrasinin nasıl işlediği hakkında bir miktar bilginiz var ise buna zaten şaşırmamak gerekir.
  • turknetin telekomla arasında iletişim problemi var benim başıma gelmişti ordan biliyorum santrale kadar çıkmıştım adam turknet bize kayıt göndermedi demişti sonra ttnet dışında başka iss ye başvurdum hemen bağlamışlardı bence sorun turknet te telekom un üstüne gitmiyor
    Geçenler de Çanakkale de port sorunu olmuştu bütün iss ler önceden haber vermiş diğerleri arızadan etkilenmemişti turknet telekoma bildirmediği için turknet kullananlar 2-3 gün arıza yaşadılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xeqona -- 29 Mart 2018; 16:38:48 >
  • Wanker kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom'un 80 - 90₺'ye sattığı taahhütlü kotalı hizmeti 60₺'ye alıp sorunsuzluk beklentim elbette olacak. 60₺ karşılığı vaad edilen şeyler ile sorunlara çözüm bulamama handikapı firmanın sorunudur. Ayrıca kendi adıma konuşayım, 1 senedir sorunsuz giden hizmette kendi kafalarına göre düzenleme yapıp bunu da müşteriyle paylaşmamayı biliyorlar!

    Karşımızda en azından papağandan ibarette olsa bir muhatap buluyorduk bundan 6 ay öncesine kadar, şimdi o da yok! Sonuçta ben bu hattımı Türk Telekom'a geçirince dinamik IP alabilecek miyim? Evet. Sorunum olduğunda muhatap bulabilecek miyim? Evet. 20 - 30₺ daha fazla ödemenin derdinde değil hiç kimse! Önemli olan neyi ne kadar sunabildiğindir. Beceremiyorsan kendi altyapın dışında müşteri almayacaksın! Ha gün olur altyapını iyice geliştirirsin, birçok ilde genel müdürlükler, bölge müdürlükleri açarsın, kendi ekiplerin olur anlarım.

    2 iş günü içerisinde iptal için geri döneceklerdi sözde, ses seda yok! İhtarnamede çekerim gerekirse. Türk Telekom'a gittim, telefon hattımı onlara devrettim. 5 iş günü içerisinde cevap vermesi gerekiyormuş bunların. İsterse vermesinler. Daha yeni başlıyoruz, sonra BTK şikayetlerim olacak, ekstra fatura keserlerse ödemeyeceğim. O zaman Cem Çelebiler'e de, turknet'e de ayrı ayrı dava açarım, haksız yere istenen fatura diye.

    2 iş günü içerisinde iptal işlemlerinin başlaması için aranacakmışım! İptal için faks çekecekmişim! Yasal zorunlulukmuş. 1998 yılından beri internet kullanıyorum, daha internet hizmeti iptali için faks va çektiğimi, yazılı olarak başvurduğumu (dialup bağlantılar zamanı hariç) hatırlamıyorum. Daha rezillikleri say say bitmez!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 29 Mart 2018; 16:42:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wanker

    Şİkayetinize yanıt değil ama Türk Telekom'un 80-90tl'ye sattığı taahhütlü kotalı interneti 60TL'ye taahhütsüz kotasız satınca hizmetin sorunsuz olacağını beklememiz pek doğru değil gibi özellikle ülkemiz şartlarında. Yazınızda bahsettiğiniz üzere Telekom'un diğer ISP arızalarına aynı hızda reaksiyon vermemesi tamamen bir suçtur ve bunun hesabını vermesi gereken Türknet, Netspeed gibi ISPler değil Telekom olmalıdır. Ülkemizde bürokrasinin nasıl işlediği hakkında bir miktar bilginiz var ise buna zaten şaşırmamak gerekir.

    Evet fiyat performans bakımından iyi. Fakat son dönemde tamamen kâr marjı güderek ve yükselen müşteri artışı ile kalite düştü. Bu kadar popüler olup kâr marjını katlayarak giderken kendi arıza ekibi kurup anında müdahale için gerekli çalışmaları yapması gerekmez miydi. Burokrasiye bu kadar bok atmaya gerek yok Telekom 2 günde gelip sokağı kazıp binaya kablo girişi ve santrale bağlantısını yaptı. Bundan sonrası 9 gün sürdü. Ve hâlâ hizmet yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam telekom aslında altyapıyı kimseyle paylaşmak istemiyor devlet rekabet için paylaşacaksın diyor onların elinde olsa altyapısını kimseyle paylaşmaz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Turknette tek cozum neti kapatmak yoksa sorun cozulmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xeqona X kullanıcısına yanıt
    Tamam haklısın. Türk Telekom'da sütten çıkma ak kaşık değil. Ama sonuçta fizibilite yapmadan ben her yere şöyle hizmet veriyorum, böyle hizmet veriyorum, kotaları kaldırdım diye şovlarla müşteriyi yanıltmayacaksın. Madem BTK'nın yaptırımları var, o zaman bir zahmet bir tarafını koyacaksın ortaya, gidip BTK'ya şikayet edeceksin Türk Telekom'u benim müşterilerimi ya da şirket olarak beni sallamıyor diye! Onu da yapma, müşteri hizmetlerini de kapat, muhatap bulama, açılan her destek kaydına sorun sizde diye otomatik cevap gönder. Nereye kadar gidecek böyle. Ancak kendi altyapısındaki müşterilerine destek verebilir. Onun dışında bu hizmete 60₺ bile çok!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 29 Mart 2018; 16:47:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNet yüzsüzlüğü böylesi görülmedi





    Yapılan şey şuydu ; yaklaşık 11-12 gün süren hizmet kesintisinden dolayı kendi telefon numaramdan tele sekreterle duvara çarptık hiçbir dönüş sağlanmadi tarafıma.



    Farklı numaradan yeni müşteri gibi arayıp ulaştığımda arızaların 2 gün içinde çözüldüğünü üzerine basa basa söylediler beni ikna etmek için yaklaşık 10 dk konuştuk. Peki hanımefendi dedim şu destek kayıtlı arıza neden 10 gündür çözülmedigini sorunca kızgın ve pişkin ses tonuyla tarafıma bu hattı aramamam gerektiğini arıza için kayıt bırakmam gerektigi onu meşgul ettiğimi söyledi.



    Fakat 10 gündür kimsenin bana ulaşma gereği duymadığını belirttim. Kendisinin hiçbir konuda hiçbir bilgisinin olmadığını söyleyerek başından savma yoluna girdi. Sizi ararlar diyip kapattı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turknet arıza çıkana kadar iyidir sinirlenmemek istiyorsan arıza oldumu direk kapatacaksın gerçi kapatmasıda bi dert iptal faksı çekince geri arayıp çır çır ötüyorlarlar kapatmamak için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaferq -- 29 Mart 2018; 16:55:50 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • KArdeşim o oto cevaplar zaten telekomun
  • Forumda yazan arkadaşlar çok haklılar. Ve haklı çıktılar.



    Hizmet iptali için kayıt açtığımda (haklı nedenler ile) hemencecik şu ulaşılamayan müşteri hizmetleri aradılar. (1 senedir otomatik ödeme ile ödeme yapıyorum tâbi ararlar )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar konu ile alakalı son durumu belirticem.



    1. Türk Telekom dan arıza ekibi gelip internet bağlantımi yaptılar
    2. Hâlâ telefon hattım çalışmıyor gene ulaşılamayan bir Turknet.
    3. VDSL kullanmak için altyapı müsait olduğunu fakat boş port olmadığı belirtildi türk telekom ekibi .
    4. Konuşmanın devamında VDSL ile ilgili Türk Telekom un çalışmaları devam ettiği eğer Türk Telekom a geçtiğim vakit bu konuda bir çalışma yapabileceklerini belirttiler.
    5. Türkiye gerçeği para verip 35 mbit internet alıyorsun seni 16mbit e razı etmeye çalışıyorlar. Hakkın olanı almak için illa uğraşman didinmen ittirip kaktirman gerek diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esatceza -- 30 Mart 2018; 16:56:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de yakın bir zamanda çok fazla kopma olmuştu. 2 arıza kaydıyla sorunu çözüldü. Umarım başka sorun yaşamam veya yaşarsam da sorunsuz çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kartal Göz

    Bende de yakın bir zamanda çok fazla kopma olmuştu. 2 arıza kaydıyla sorunu çözüldü. Umarım başka sorun yaşamam veya yaşarsam da sorunsuz çözülür.

    Teşekürler . siz ucuz kurtulmuşsunuz ;) kardeşim şikayet vardan okuyorum ne durumda olanlar var. 1 aydan beri sorunlu olan var. Onları görünce kendimi bile ucuz kurtulmuş hissettim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DSLAM

    Zamanında ttnet kullananlara laf edenler ne hale düşmüş

    Ya yemin ediyorum haklı çıktın. türk Telekom kullanıyordum bundan önce. Adamlar fiziksel arıza ( kablo kopması gibi ) uğraştırıcı işi bile 1-2 güne kazıp ekini yaptılar.Santralden de terminasyonu yapıldı. Fakat o bakır kabloya data gönderemeyen bi sistem var bir tarafta da 😂😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TurkNet yüzsüzlüğü böylesi görülmedi

    TurkNet yüzsüzlüğü böylesi görülmedi



    Durumlar bu 3 in 1 :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esatceza


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kartal Göz

    Bende de yakın bir zamanda çok fazla kopma olmuştu. 2 arıza kaydıyla sorunu çözüldü. Umarım başka sorun yaşamam veya yaşarsam da sorunsuz çözülür.

    Teşekürler . siz ucuz kurtulmuşsunuz ;) kardeşim şikayet vardan okuyorum ne durumda olanlar var. 1 aydan beri sorunlu olan var. Onları görünce kendimi bile ucuz kurtulmuş hissettim .

    Aynen. Üstelik ilk arıza kaydında daha önce kısmen düşürülmüş hızım stabilite ayağına biraz daha düşürülmüştü. Yine bu hız düşürmeyle çözselerdi veya hiç çözemeselerdi hayatımda hiç gitmek zorunda kalmadığım THK'ya gidecektim ve/veya mecburen taahhüt ile başka bir İSS'nin insafına kalacaktım yine. Neyseki kısa sürede düzeltilip bir de üstüne eski hızımı geri getirdiler. Nazar değmesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 30 Mart 2018; 18:5:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İnterneti tt den alırsan vdsl port ayarlarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.