Şimdi Ara

Türknetin Robotik Müşteri Temsilcileri Bıktırdı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Türknet 35 mbpse kadar destekli internet kullanıcısıydım ve aldığım maksimum hız 20 mbps civarında oluyordu. İnternet hızımın yetersiz gelmesi üzerine paket değişiklik sayfasında sunulan teklifi değerlendirerek 100 mbpse kadar destekli bir üst pakete geçiş yaptım. Fakat alabildiğim maksimum hız şuanda 25 mbps. Bir önceki pakete göre sadece 5 mbpslik bir artış oldu.

    Bu nedenle türknet oim üzerinden teknik destek kaydı oluşturdum ve bir üst pakete geçiş yaptığım halde internet hızında bir artış yaşamadığımı bunun için türknet ya da modem değiştirmek dahil benim tarafımdan yapılması gerekenleri sorduğum bir msj bıraktım.
    Destek kaydından gelen ilk teknik durum bilgileri aşağıdaki gibiydi.
    Türknetin Robotik Müşteri Temsilcileri Bıktırdı

    Arada Vedat A. ve Burak Ç. kod isimli botlar tarafından sistem kontrollerinin devam ettiği anlayışım için teşekkür ettiklerine dair otomatik mesajlar gönderildikten sonra son olarak yine Burak Ç. tarafından sistemde yapılan kontolde herhangi bir arıza tespit edilmediğine dair bir mesaj atılarak yeniden teknik durum bilgileri paylaşılarak sormuş olduğum hiç bir soruya cevap verilmeden otomatik sistem mesajları gönderilerek arıza kaydı kapatıldı.
    Destek kaydından gelen ikinci teknik durum bilgileri:
    Türknetin Robotik Müşteri Temsilcileri Bıktırdı


    Destek kaydını açtığımda istenilen 15 dk aralıklı hız testi sonuçları:
    Türknetin Robotik Müşteri Temsilcileri BıktırdıTürknetin Robotik Müşteri Temsilcileri BıktırdıTürknetin Robotik Müşteri Temsilcileri Bıktırdı


    Destek kaydı kapandıktan sonraki hız testi sonucu.
    Türknetin Robotik Müşteri Temsilcileri Bıktırdı


    Görüldüğü üzere yaklaşık 1 haftalık destek kayıt süreci sonrasında son kullanıcı açısından hiç bir iyileşme sağlanmadan ve açıklayıcı bilgi verilmeden kayıt kapatıldı.


    Türknet destek ekibinden umudumu keserek burdaki arkadaşlara danışmak istediğim bir kaç soru var. Yardımcı olan herkese şimdiden çok teşekkürler.

    Öncelikle destek kaydından gönderilen teknik bilgilerin ayrıntısına çok hakim değilim lakin anladğım kadarıyla bana yaklaşık 85mbpslik download 40mbpslik upload hızı tanımlanmış. Mevcutta bana ulaşan ise downloadda 84mbps upload ise 8mbps.

    Soruma gelecek olursam uploaddaki tanımlanan hız ile bana ulaşan hız arasındaki farkın altyapıdaki kayıptan kaynaklandığını düşünürsek download hızını 84mbhs olarak alabilmem gerekmez mi?
    Çünkü Mevcut upload hızı olarak verilen upload hızını pratikde de alabiliyorum fakat download hızının neredeyse 4te1ini ancak alabiliyorum.

    Tanımlanan download hızına ulaşabilmek en azından 50mbpsleri görebilmek için neler yapabilirim?

    Tekrar yardımcı olan herkese teşekkürler.







  • Burak Ç. tam bir işbilmez ve 0 bilgiye sahip. Okuduğunu da anlamıyor hiçbir şekilde. Kaç kere şikayet ettim takan yok.
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Diğerleri sanki ondan farkı var hepsi aynı maalesef.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Hocam diğerleri ara sıra mucizevi bir şekilde bir adım ileriye götürebiliyor çözümü (tabii sonra yine afallıyorlar o ayrı). Ama Burak Ç. uğraş bile vermiyor. sanki kopyala yapıştır için işe almışlar adamı. Sorun ne olursa olsun aynı kopyala yapıştır bir de.
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Ben burak c. Diye biri oldugundan şüpheliyim. Hatta karsimizda herhangi birinin oldugundan supheliyim. Acilan destek kaydı konusuna gore otomatik mesajlar gönderiliyor. Sorduğunuz sorulara bir cvb alimiyorsun.

    Bana en son aşağıdaki mesajı gönderdi

    Merhaba ben Burak Ç. Bize ilettiğiniz bağlantı kalite sorunu için yapmış olduğumuz teknik kontroller sonucunda herhangi bir sorun tespit edilememiştir. Modem, bilgisayar ve mobil telefon kablosuz ağ ayarlarınızı kontrol etmenizi, eğer mümkünse bağlantınızı kablolu olarak da sağlamanızı öneriyoruz. Düzelmemesi durumunda donanımsal olarak destek almanızı rica ederiz. İyi günler dilerim.

    Donanimsal destekten kasitlarinin ne oldugunu, boyle bir hizmet verip vermediklerini soruyorum bana yine otomatik "sistemde yapilan kontrol sonrasinda teknik ekiplerine bilgi verdiklerine" dair sistem mesaji yolluyolarlar.

    Huawei HG630a modem kullaniyorum bunu değiştirmek sorunu çözer mi diye soruyorum

    "Bize iletmiş olduğunuz kaydınız ile ilgili sizlere geri dönüş yapıyorum. Destek kaydınız incelenecektir. Bu süre zarfında modeminizi açık tutmanızı rica ederim. Gelişme olması durumunda mevcut kaydınız üzerinden sizlere detaylı bilgi aktarılacaktır.
    iyi günler."

    Diye geri dönüyorlar.

    Siz ne sorarsanız sorun kendileri çalıp kendileri oynuyorlar.




  • Ryuuk kullanıcısına yanıt
    Hocam mht'ler son adımda, kaydı kapatmak için uğruyor. Bunun dışında yazılan ve başına isim konulmayan cevaplar bot tarafından veriliyor.

    Burak Ç. gerçek çünkü eskiden kayıt açıldığında geri dönüşü telefonla sağlıyorlardı. Konuşmuşluğum var oradan biliyorum.
  • Doğrudur fakat bana şimdiye kadar ulaşan müşteri temsilcisi olmadı. Bu yüzden varlıklarına inanmakta zorlanıyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.