Şimdi Ara

Turknette Rezillik Bitmiyor! Kendi Kendilerine Paket Yükseltip Yüksek Fatura Kesiyorlar! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
1
Favori
1.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Dürüm olan mı acaba sanırım ilk müşterilerdenim hatta ilki bile olabilirim demek istemiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Geçiş yapma nedenim hız düşüklüğümden kaynaklı verimli hız alamıyorum forumda gördüm başkalarının geçişini yapmışsınız ben aylardır uğraşıyorum acilen vaeye geçiş yapmak istiyorum
  • ae468468 A kullanıcısına yanıt
    Ben de anlamadım hocam iki tarafa da soruyorum cevap veren yok.
  • Hocam TurkNet bey genelde geç cevap verdiği için buna hiç cevap vermeyecek muhtemelen ama bunu yazan üye görürse cevap verebilir belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uygulamaya girip kurcalarken yükseltmeyesiniz?
    Durduk yere paket yükseltilmez...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    sanırım birçok ref. toplayıp kendine indirim ve özel WhatsApp destek grubu kurulanlara deniyordu öncü diye. forumda çok sözü edilmiyor ama kendim de turknet kullanıcısıyım. (eski müşteri, 76tl-76mbit) böyle torpilli müşterilere ayrım yapmaları meslek etiği açısından tamamen yanlıştır, dandik telekom bile yapmadı bunu ayıptır. forumda ref kasanların da işine geldiği için umurlarında değil zaten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ahmetay74 A kullanıcısına yanıt
    Eğer öyle birşey varsa, her söylediğinize katılıyorum hocam.
  • furkanyerli F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarıma bildirimde bulundum. Gerekli kontrolleri yaparak sizinle paylaşacaktır.
  • ae468468 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size tam olarak nasıl yardımcı olabilirim?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Siz hazırda beni 3 gün beklettiniz ve çözümsüz olarak bıraktınız önce benim sorunumu çözünde sonra başkalarına yardım edersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigcrysis93 -- 15 Nisan 2020; 17:32:34 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yoğun olduğunuz için geç cevap vermenizi kast etmiştim, forumdaki diğer arkadaşla sohbet ediyorduk. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, destek kayıtlarınız açık durumdadır. İnceleme sonrasında size bilgi vereceğiz.
    Evet evet açık durumdadır. Siz zaten hep doğru olanı söylersiniz biz hastayız yalan söylüyoruz. Sizinle bütün gün böyle boş yere uğraşmak bizim hoşumuza gidiyor. Diyoruz ki Türknet i nasıl kötüleriz nasıl iftira atarız...Sanki cebimize para giriyor. Allah sizin belanızı versin. Utanmadan yalan söyleyip duruyorsunuz. Kapattınız ve bilgi vermek bu mu oluyor ? İç hatlarımda sorun bulunursa benden hizmet bedeli alınacağını söylüyorsunuz, bulunmazsa ücret alınmayacaktır diyorsunuz, evime gelen ekip sorun bulmuyor teknik servis form kağıdına bunu yazıyor, sonra bu ay bana hizmet bedeli dayamaya çalışıyorsunuz. Destek kaydı 10 kere açtım artık sonunda bana bir şey söyleyebildiniz. Ama yalancısınız, düzenbazsınız. Kalkmışlar bana bu evime gelen ekip ankastrede sorun bulmuş da o sorunu onarmış da, ertesi gün download hızım normale dönmüşte gibi yalan söylüyorsunuz düzenbazlar! Bu bilgi mi oluyor şimdi ? Siz sığır mısınız anlamıyor musunuz ? Size bu yeni destek kayıtlarında yine bir şeyleri 50 defa yazma gerekinimi duydum. Sizin yolladığınız adam bakın bir aptal bile anlar. Maymunlara bile bunları 50 defa tekrar etsem anlarlar. Sizin yolladığınız ekip arkadaşınızın yaptığı şey bir tek sadece evimde ki bilgisayarımdan siteniz üzerinen hız testi yapmak oldu. Zaten size yine daha önce tekrar ettim beyinsizler. Akşam saat 20:00 de hız sorunu yaşıyordum, gece 03:00 de düzeliyordu. Dolasıyla akşam 20:00 den önce gelen sizin o ekibiniz evimde iç hatlarımda sorun bulamadı. Siz şu an kalkmış bana ankastre bozukmuş yok tamir edilmiş gibi yalanlar uyduruyorsunuz. Ne beyinsiz düzenbaz insanlarsınız.




  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    hocam maalesef turknet hesabı bunu doğruladı. google da aratarak mesajı bulabiliriz silmedilerse

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ahmetay74 A kullanıcısına yanıt
    Kurumsallık 0 zaten Turknette şu an en sıcak upload hızları güncellemesinde görüyoruz. En fazla parayı kazandıran en iyi müşterisi. Tam bir tüccar...
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun kontrol edilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine iş emrini ilettik. Kontrol sonrasında size bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    az önce bahsettiğim konu hakkında yazacaklarınızı ekibinizle tartıştınız mı? müşteri ayrımcılığının bakkal esnafında bile sizden daha az görülmesi müşterileriniz bunu öğrendiğinde ne yapacaksınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    anlaşılmıştır forumda bunlardan var belli ediyorlar zaten kendilerini.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.