8 mbit adsl internetimi mahalleye vdsl geldigu icin degistirmem gerektigi konusunda turktelekom.yetkilileri aradi ve kabul ettim.ancak o gun bu gundur evde internetim yok.defalarca kez aramama ragmen genuz teknik servis bile gelip bakmadi.5. gün olacak ve internetiniz kesilmez denilerek verilen vaat sonrasi 5 gundur internetim yok.bugun ki girisimlerim sonucunda benim portumun yanlis baglandigi ortata cikti ve yeniden teknik ariza acildi 48 saat icinde mudahale edeceklermis.bu kacinci 48. saar bende anlamadim.hepimize allahtan sabir diliyorum
Sorunu cozemiyorum.benim aktif internetim.baska adreste gozukuyormus.bu nasil olabilir anlamadim gitti
modemin vdsl uyumlu mu?
bu ülkede bu saatten sonra adsl2+ modemler satıştan kalksın artık bu ne eziyettir.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme