Şimdi Ara

TV Alırken Kesin Okuyun awox awox awox

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Awox TV yi değiştirerek sorunu çözdü ama süreç servisten dolayı çok uzadı... Yine de tecrübemi dikkate alın

    Merhaba forum üyeleri

    Sizlere başımda ki belayı hikaye tadıyla görsellerle anlatacağım..

    04.12.2019 tarihinde N11 den bir Awox 50str5100 android TV siparis ettim. 06.12.2019 tarihinde geldi televizyon garantisi sisteme girildi neyse izlemeye başladık başarılı bir cihaz olmamasına rağmen ev kullanımı için işimi görecek gibiydi...

    TV 29.12.2019 tarihinde sabah açmaya çalıştığımız da açılmadı garanti firması yılbaşını mazeret göstererek cihazı 02.01.2020 tarihinde benden aldı ve alış o alış :) 15 gün evde olmamama rağmen TV den hiç haber yoktu daha sonra benim aramalarım başladı garantiyi arıyorum sistem yok daha göndermedim diyor :) sanki benim sorunum keyifle bekletiyor amatör bir firma olduğunu anladım aslında ama yapacak birşey yoktu. 1 hafta daha bekledim yine ses yok bugün 30.01.2020 tarihi cihaz halen yok sözde son gündür akşam teslim edilecek anakart awox merkezden yetkili serviste birleştirip bana teslim edecek. İş günü olarak 23 gün olmuş hakem heyeti ile görüştüm başlatın işlemlerinizi gelin dediler toplam da da 29 gün oldu :) az önce yine aradim yapacak birşey diye bir cevap aldim. Harikasınız sizi ayakta alkışlıyorum dedim kapattim. Bu firma can holding m ne reklamıyla TV lerde boy gösteriyor almak isterseniz fabrikasını bi arayın muhattap var mı sizle ilgileniyorlar m bakın sorulara cevap vermiyorlar bile ben yandım siz yanmayın dertsiz başınıza dert isterseniz kesinlikle awox ama yok aman böyle iyiyim birde bunlar çıkmasın diyorsaniz size fikir vermek için yazdım bunları çevrenize de aldırmayın pişman olursunuz.
    ]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluemagic1903 -- 13 Eylül 2022; 21:36:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Geçmiş olsun.

    Umarım, kısa sürede para iadenizi alırsınız.
  • geçmiş olsun 42" inç üzerinde bilindik markaları tercih etmekte yarar var. Elektronik işi özellikle tv de servis mutlaka önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amiwrong1903

    Geçmiş olsun.

    Umarım, kısa sürede para iadenizi alırsınız.
    Teşekkür ederim paradan da soğutuyor insanı yaptıkları muamele yoksa 1 ay beklemiştim zaten iş ahlakı olmayan bir firma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jagatai

    geçmiş olsun 42" inç üzerinde bilindik markaları tercih etmekte yarar var. Elektronik işi özellikle tv de servis mutlaka önemli.
    Aslında tercih etmezdim ama bı an neden olmasın küresel dünya ve marka takıntısı gibi bakmıştım olaya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bluemagic1903 kullanıcısına yanıt
    bende çok kullanmayacağım bir yerde sunny axen awox gibi markalar düşünüyorum ama 40" seviyesinde benim düşündüğüm model ve kullanıp memnun olanda çok çevremde. hatta 50" 4k modeli kullanan bile var bu tür firmalarda maalesef şans faktörü çok oluyor arası yok ya sıkıntısı çok oluyor yada çok memnun kalınıyor. Problem yaşadım çözdüler diyeni görmedim.
  • Geçmiş olsun hocam son durum ne şuan?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vestel QLED TV iyi midir?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yaklaşık 6 ay önce awox 40 inç aldım sorunsuz kullanıyorum. Daha öncede premier 32 inç kullandım 5 sene hiç sıkıntı çıkarmadı halende kullanıyoruz. Şans işi bu işler. Bende bu konuda şanslıyımdır


    Sizin tv ayıplı mal kategorisine giriyo. Buradan yürüyebilirsiniz tüketici hakem heyetine başvurup

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jagatai

    bende çok kullanmayacağım bir yerde sunny axen awox gibi markalar düşünüyorum ama 40" seviyesinde benim düşündüğüm model ve kullanıp memnun olanda çok çevremde. hatta 50" 4k modeli kullanan bile var bu tür firmalarda maalesef şans faktörü çok oluyor arası yok ya sıkıntısı çok oluyor yada çok memnun kalınıyor. Problem yaşadım çözdüler diyeni görmedim.
    Sanırım ellerine düşmemek lazımmış bu şekilde tuhaf olan iğrenç bir şekilde telefonda ki dalga geçer konuşmaları falan yapacak birşey yok diyip telefonu yüzümüze kapatıyorlar :) numaramı görüp açmiyorlar başka numaradan arıyorum açıyorlar falan berbat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son 3 gündür anakarti her akşam.kargoya vereceklerini söylüyorlar ama öyle bı durum söz konusu olmuyor tabii ki yine aynı şeyi söylemişler garanti firmasına hakem heyetini son kısma bıraktım satıcı firma şerit ticaret mala sahip çıkıyor bana gönderin dedi garanti de k arkadaş cihazı toplayabilirse anakart gelip gönderilecek iade için bundan sonra aman uzak durulur sıfır hizmet sıfır iletişim.. uzak durmak lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark Territory

    Yaklaşık 6 ay önce awox 40 inç aldım sorunsuz kullanıyorum. Daha öncede premier 32 inç kullandım 5 sene hiç sıkıntı çıkarmadı halende kullanıyoruz. Şans işi bu işler. Bende bu konuda şanslıyımdır


    Sizin tv ayıplı mal kategorisine giriyo. Buradan yürüyebilirsiniz tüketici hakem heyetine başvurup
    Şans olmasa da bari arkasında durun malın 1 aydır bekletilir mi müşteri o kadar umursamazlar ki piyasada gram tutunamazlar tüketicinin en sevmediği şeyi yapıyorlar telefon acmamalar arayacağım deyip aramamalar o kadar amatör b firma umarım sorun yaşamaz kimse aldığı cihazdan yoksa çok can sıkıcı oluyor cihazın durumu değil de bu hareketleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluemagic1903

    Son 3 gündür anakarti her akşam.kargoya vereceklerini söylüyorlar ama öyle bı durum söz konusu olmuyor tabii ki yine aynı şeyi söylemişler garanti firmasına hakem heyetini son kısma bıraktım satıcı firma şerit ticaret mala sahip çıkıyor bana gönderin dedi garanti de k arkadaş cihazı toplayabilirse anakart gelip gönderilecek iade için bundan sonra aman uzak durulur sıfır hizmet sıfır iletişim.. uzak durmak lazim
    Hocam neden ürün değişimi yapmıyor? elinde stok mu yok
  • Değişimin muhattabi onlar değil aldığım.firma imiş işin kötü tarafı garanti de ki kişi de ben değişim raporu tutamam diyor :) arkadaşım zaten 24 is günü olmuş bni hakem heyeti ile uğrastirmayacaksin sadece durum bu ben hakem heyeti kararı alıp onuda bayrak gibi sallamayacak miyim sosyal ağda instgrama reklma vermezsem daha bişi demiyorum Facebook vs d dahil ne kadar müşteri odaklı çalışmalari gerektiklerini anlasınlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende buyuk madurıyet yasadım ustelık arastırınca olayın kasıtlı yapıldıgını farkettım resmen tuketıcıyle oyun oynuyor awox


    https://forum.donanimhaber.com/awox-tv-madurlari--151340661




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-827554943 -- 5 Aralık 2021; 10:7:53 >
  • awox awox diye esas mağduru siz yaratıyorsunuz nedir bu awox marka mıdır tenekemidir neyi ispatlamış sizler evinize kaliteli çay alıp yudumluyorsunuz ama tozlanmış çöp çayı niye içmiyorsunuz hakettiğiniz yere gelmeniz gerekiyor bırakın çöplük markaları kendi seviyenizi belli ediyorsunuz awoxu size kim tavsiye ettiyse onu bulun hesap sorun kendiniz aldıysanız ceremesini cekin piyasada 5000 tl altı tv marka tavsiye yok boş yapmayın paranız kadar konuşun ne kadar ekmek o kadar köfte sonra burada konu açıp mağduruuum almayıın demenin ne anlamı var?

    arkasında durmayan firmanın markanın peşinde dolanmayın sizinle işleri yok




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dephyr -- 7 Aralık 2021; 1:44:33 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.