Pek çok kullanıcı Twitter tarafından uygulanan yoğun reklam döngüsünden rahatsız. Ne yazık ki, bu reklamlar şirket için yeterli görünmüyor, çünkü onlara gösterilecek yeni bir yeri test ediyor: konuşmaların tam ortasında. Yeni reklam formatı iOS ve Android’de test ediliyor ve Twitter’ın gelir ürün lideri Bruce Falck’a göre, testteyseniz bir tweet’e verilen ilk, üçüncü veya sekizinci yanıttan sonra reklamlar göreceksiniz. Yeni konuşma içi reklamların nasıl göründüğüne dair bir GIF paylaştı: Twitter reklamları arttırıyor Sohbet içi reklam tam olarak beklediğiniz gibi görünüyor, ancak pek çok kişi bunu beğenmediğini belirtiyor. Twitter zaten oldukça uyarıcı bir yer olabilir, özellikle de potansiyel olarak hararetli yanıtlara dokunarak risk alınıyor; Elon Musk taklitçileri gibi diğer önemsiz şeyler arasında reklamları bilişsel olarak işlemek zorunda olmak oldukça zor olacak. Başka planlar da var Twitter’ın Salı günü Twitter Spaces yaratıcılarını Spaces Spark Programı adı verilen üç aylık yeni bir hızlandırma programı aracılığıyla desteklemeyi planladığını duyurdu. Twitter’ın planları, Clubhouse’un Mart 2021’de başlattığı benzer bir içerik oluşturucu üç aylık programını takip ediyor. Twitter, Spark Programının teknik, finansal ve pazarlama desteği ile yaklaşık 150 Spaces yaratıcısını “keşfedip ödüllendirmek” için tasarlandığını söylüyor. Başvuran ve giren herkes için, buna aylık 2500$’lık bir maaş, Twitter’da Alanlarınızı tanıtmak için harcayabileceğiniz aylık 500$’lık reklam kredisi, yeni Twitter özelliklerine erken erişim, Twitter’ın resmi sosyal medya hesaplarından destek ve “öncelikli fırsatlar” dahildir. iyi performans gösteren Spaces için uygulama içi keşfedilebilirlik.” Twitter, Clubhouse’un bu yılın başlarındaki Creator First programına kıyasla biraz farklı bir avantaj paketi sunuyor. Creator First, canlı ses yaratıcıları ile sponsorluklar için markalar arasında bağlantı kurmaya ve hedef kitlelerini oluşturmaya odaklandı. Clubhouse’un “Pilot Sezonu”nun bir parçası olan gösteriler için aylık 5.000 $ – Twitter’ın sunduğundan biraz daha fazla – ve yeni ekipmana erişim içeriyordu. Twitter bu özellik ile rekabeti arttırsa da reklamları çoğaltma politikası yüzünden kullanıcı kaybetmeye devam edebilir. Kaynak: Teknoloji Haberleri |
Bildirim