Şimdi Ara

Ultrabook arıza ve Asus Türkiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Asus ultrabook ux303ub almıştım. Sürekli sessiz ortamda rahatsız edici vızıltı sesi geliyordu. Garanti kapsamında servise göndermek istedim. Asus Ups kargoya ürünü teslim aldırıyormuş. Ups ürünü alırken taşıma esnasında herhangi bir şey olursa sorumluluk kabul etmeyeceklerine dair evrak imzalatmak istedi. Durumu Asusa bildirdim. İmzalamayın biz imzalamadan ups 'ye aldırırız dediler. Ups tekrar gelince imzalamadan olmaz dedi. Bu durum 3 defa 1 ay süre içerisinde tekrar etti. Asus 1 ay olayı sürdürdü. Sonunda garanti süresi dolacağı için imzalayıp gönderdim. Asus ürün ellerine ulaşınca, önce üründe sorun olmadığını söyledi. Ultabookun vızıltı kaydı youtube linkini yazmıştım. Benzer sorunlardan sözeden linkleri de yazmıştım. Buna rağmen sorun yok dendi. Daha sonra servis, zaten garanti süreniz dolmuş dedi. Dilerseniz ücretli değiştiririm parçaları dedi. Ben göndermek için sizinle 1 ay önce irtibat kurdum siz doldurdunuz dedim. Ürünü iade edeceklerdi. Sonra ne olduysa bir mesaj geldi ürününüz tamir edilecek yurtdışından parça bekleniyor diye. 20 gün yasal süre içerisinde 1 2 defa aradım. Parça bekleniyor 20 gün dolarsa değişim ya da iade istersiniz dendi. Tamam dedim.

    20 gün dolunca aradım. Rapor düzenleyelim aldığınız firmadan değişim iade istersiniz dendi. Hafta içi rapor elinizde olur dendi geçen hafta. Bekledim arayan soran yok. 1 gün önce ürün geldi kargoyla. Ariza giderilmiştir diye evrak ile.

    Asus u aradım tekrar. Hani değişim istemiştim rapor gönderecektiniz niye ürünü gönderdiniz dedim. Merkeze yazalım cevap gelince yarın arayın dediler. Bugün aradım. Bana parça beklerken yasal sürenin aşılacağı bilgisi verilmiş ben de tamam demişim güya.onun için göndermişler. Böyle bir şey olmadı. Bana sürenin aşılacağı bilgisi değil sadece parça beklendiği söylendi dedim. Şimdi tekrar kayıt oluşturdu güya.

    Asus illallah dedirtti. Bir de bu olaydan önce 8 bin liraya yine Asus Oio almıştım. Pişman oldum.

    Bu arada telefonumda tüm asus görüşmeleri ses kayıtları mevcuttu. Onların rapor düzenliyoruz dedikleri kayıt, 20 günü aşınca iade hakkınız var dedikleri kayıtlar tümü. Ancak dikkatsizliğim neticesinde kayıtların büyük kısmı silindi maalesef. Sanıyorum onlar saklıyordur. Ama bu benim için bir şey ifade eder mi bilmiyorum. Ya da yasal bir girişim neticesinde ulaşmak istenir mı, istenirse bunu sağlarlar mı bilmiyorum. Firmanın gerçekten ustalıkla üçkağıtçı olduğuna kanaat ettim.

    Şimdi ben bu ürünü iade etmek yada değiştirmek istiyorum. Sırf bu Asus'un bana 2 ayı geçen süredir yaşattığı sıkıntı ve ahlaksızca müşteri yaklaşımı için.

    Kendileri bunu yapmayacak belli ki. Yasal olarak ne yapmalıyım? Ürünü bana göndermiş olmaları, kargoyu kabul edip pc yi kutusundan çıkarmış olmam bu hakkımı engeller mı? Sonra yasal süre dolmadan beni, ürünün tamirinin gecikeceğine dair bilgilendirmiş oldukları ve benim de bunu kabul ettiğime dair gerçek dışı iddiaları. Ayrıca ilginçtir yasal süre dolup da ürün henüz gönderilmeden değişim raporu talep ettiğim görüşme kaydını da göremediklerini söylüyorlar.

    Konu hakkında bilgi ve tecrübe sahibi arkadaşlar bilgi, görüş ve önerilerini buradan paylaşırlarsa müteşekkir olurum.

    Bu arada vızıltı sesi gitmiş görünüyor ancak şimdi de sürekli bir cızırtı sesi var :) Yani sorun da tam anlamıyla çözüldüğü söylenemez. Bir sorunu çözüp yerine başka bir sorun koymuşlar.

    Konuyu buraya açtım. Daha uyun yeri var mı bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 27 Haziran 2018; 11:17:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.