Şimdi Ara

Unreal Engine ve C++ İlişkisi Nasıl

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Unreal Engine tecrübem yok. Üniversite sınavından sonra unreal engine ile oyun geliştirme işlerine sarmayı düşünüyorum. Orta düzey C++ tecrübesine sahibim. Araştırdığım kadarıyla Unreal'deki blueprint mantığıyla görsel olarak kod yazmadan da mantıksal şekilde programlama yapmak mümkün. Peki C++ bilen birisinin avantajı bu motorda nedir? (C++ ile yazmanın veya Blueprintle çizmenin arasındaki performans farklarından bahsetmiyorum) Yani Blueprint ile yapılamayacak bir olay C++ ile yapılabiliyor mudur, veya "oyuna şöyle bir şey ekleyeceğim ama C++ bilmeden bunu yapmam neredeyse imkansız" denilebilen durumlar var mı? Şunu da merak ediyorum; oyun geliştirme konusunda, yazılımcı görevinde birisinin yapabileceği en üst düzey iş ne olabilir? Atıyorum bir grup insan var ve bu grup oyun geliştiriyor. Aralarında programlama diline fazla hakim birisi yok ancak algoritma mantığını anladıkları için blueprint vs. kullanarak oyunu programlıyorlar ve oynanabilir sağlam oyunlar üretiyorlar. Bu insanların, gruba bir yazılımcı dahil etmesi mantıklı olur mu? Şimdiden teşekkürler








  • blueprint visual scripting dediğimiz bir şey. ilk olarak çok karmaşık ve düzenleme yapması işkence. programcı en fazla ne yapabilir sorusu ise ark survivalın leş görüntü kalitesi olmasına rağmen hayvan gibi sistem gerektirmesi ya da pubgnin zırt pırt çökmesi gibi farkları oluşturuyor.
  • İkisini bir arada kullanmanız gerekiyor. Blueprint kodlama işlemlerini oldukça kısaltıyor. Performans gerektiren işleri C++, geri kalan işleri blueprint ile halledebilirsiniz. Benim dediğimi aynısını bizzat Unreal Engine motorunun geliştiricileri diyor.


    Not: Alışmak biraz zaman alabilir.


    Edit: Anlam bozukluğu giderildi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi benimkucukbebegim -- 1 Haziran 2021; 4:43:12 >
  • Teşekkür ederim

  • Bu biraz ne geliştireceğin ile alakalı. Ekrana 10 bin asker görüntüsü ekleyip, bunların her birine ayrı animasyon oyanatayım şeklindeki işler için C++ lazım.


    Bir çok oyun Blueprint ile işi kurtarıyor.


    Blueprint in en büyük sorunu daha önce programcılık yapanlar için, alışması zor. Yoksa programcılık deneyimi olmayanlar için nimet. Çatara patara.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.