Unreal Engine tecrübem yok. Üniversite sınavından sonra unreal engine ile oyun geliştirme işlerine sarmayı düşünüyorum. Orta düzey C++ tecrübesine sahibim. Araştırdığım kadarıyla Unreal'deki blueprint mantığıyla görsel olarak kod yazmadan da mantıksal şekilde programlama yapmak mümkün. Peki C++ bilen birisinin avantajı bu motorda nedir? (C++ ile yazmanın veya Blueprintle çizmenin arasındaki performans farklarından bahsetmiyorum) Yani Blueprint ile yapılamayacak bir olay C++ ile yapılabiliyor mudur, veya "oyuna şöyle bir şey ekleyeceğim ama C++ bilmeden bunu yapmam neredeyse imkansız" denilebilen durumlar var mı? Şunu da merak ediyorum; oyun geliştirme konusunda, yazılımcı görevinde birisinin yapabileceği en üst düzey iş ne olabilir? Atıyorum bir grup insan var ve bu grup oyun geliştiriyor. Aralarında programlama diline fazla hakim birisi yok ancak algoritma mantığını anladıkları için blueprint vs. kullanarak oyunu programlıyorlar ve oynanabilir sağlam oyunlar üretiyorlar. Bu insanların, gruba bir yazılımcı dahil etmesi mantıklı olur mu? Şimdiden teşekkürler |
Bildirim