Şimdi Ara

Until Dawn Remake Çıkış Fragmanı Yenilenen Görselleri Sunuyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
17
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Ballistic Moon tarafından geliştirilen Until Dawn remake, bildiğiniz üzere 4 Ekim yani yarın çıkıyor. Çıkmadan önce yayınlanan son fragman, oyunda yer alacak yenilenen görselleri bizlere sunuyor. Fragmana bakacak olursak, çeşitli korku anları bizlere sunuluyor ve aynı zamanda oyunun genel yapısı hakkında bilgi veriyor.
     
    Until Dawn Remake PSN hesabı zorunluluğuna sahip
     
     
     
    Unreal Engine 5 ile baştan aşağı yeniden inşa edilen Until Dawn remake, Supermassive Games tarafından 2015 yılında piyasaya sürülen orijinal yapıma dayanıyor. Değişikliklere bakacak olursak, dokuların yükseltildiğini, yüz animasyonlarının daha da gerçekçi hale geldiğini ve çevre unsurlarının da bir hayli iyileştirildiğini görebiliyoruz.
     
    Until Dawn remake, PlayStation 5 ve PC için mevcut olacak. Oyunu PC platformunda oynamak için PlayStation Network hesabı gerekli olacak. Dolayısıyla PSN hesabınızla bağlantı kurmanız gerekecek. Oyun bildiğiniz üzere Sony tarafından yayınlanıyor.
     
     
     
    Yeniden yapım sürümünde neler var?
     
    Sinematik bir anlatımla beraber bizlere sunulan ve ilk oyunun sevilmesi ile beraber şimdi ise yeniden yapım sürümüyle karşı karşıya kaldığımız süreç boyunca elbette yeniden yapım sürümü içerisinde grafiksel anlamda gelişmeler, animasyon anlamında iyileştirmeler ve çok daha fazlası yer alıyor. Yapım içerisinde yer aldığımız süre boyunca sinematik bir anlatım olduğundan dolayı sürekli olarak çeşitli seçimler yapmak durumunda kalıyor ve gidişatımıza yön vermek isteyebiliyoruz. Zaten her bir oyuncu burada farklı bir deneyim elde edebiliyor ve kendi deneyimini burada özelleştirip kişiselleştirebiliyor.
     
    Bu tarz oyunlarda bildiğiniz üzere her bir oyuncu farklı bir deneyim elde edebiliyor ve kendi deneyimini burada farklı şekillerde yönlendirebiliyorsunuz. Çünkü bununla beraber yaptığınız her bir seçim sizleri farklı sonlara doğru götürebiliyor veya bir karakterin ölümüne yol açabiliyor. Oyunda bildiğiniz üzere farklı karakterler yer alıyor ve her bir karakterin kontrolünü sinematik anlatım süreci boyunca deneyimlemek durumunda kalıyorsanız ve her bir karakteri hayatta tutmak tamamen sizin işiniz oluyor. Bildiğiniz üzere oyun içerisinde bir kar tatiline gitmek isteyen bir grup genç bulunuyor. Bu grup dağ evine vardığı zaman tuhaf olaylarla karşı karşıya kalıyor ve bu tuhaf olaylar karşısında elbette bir katil bu gruptaki karakterleri kovalamak istiyor.
     
    İşte bu noktada avlamaya çalışan katilden kaçmak isteyen bu grup tamamen bizim yönetimimize bırakılıyor. Oyun içerisinde yer aldığımız süre boyunca sürekli olarak gergin ve korku dolu unsurlarla karşı karşıya kalabiliyor ve bu unsurlar karşısında neler yapabileceğimiz tamamen bize ait oluyor. Oyun içerisinde yer alan gruptaki karakterleri tek tek kontrol etmek isteyebiliyor ancak sadece oyunun izin verdiği kadar bu karakterlerle içli dışlı olabiliyor ve her bir karakterin farklı duyguları, endişe seviyeleri ve çok daha fazlası yer alıyor. Oyunun orijinal sürümü içerisinde surat ifadelerinin oldukça ön planda olduğunu ve gerçekçi bir şekilde bizlere sunulduğunu gördük. Şimdi ise yeniden yapım sürümü içerisinde bu ifadelerin daha da gerçekçi yapıya sahip olduğunu ve geliştiğini aktarmakta fayda var. Bununla beraber oyunda karakterleri kontrol etmek için elbette oyunda ilerlemek gerekiyor ve hikayenin farklı bölgelerine doğru geçiş yapmamız lazım. Çünkü oyunda istediğimiz zaman karakteri kontrol edemiyoruz, sadece hikayenin izin verdiği noktada ve hikayenin açıldığı noktada o karakteri elimize alabiliyoruz. Dolayısıyla bu da oyundaki diğer detaylardan bir tanesi.
     
    '' 

    Yapım içerisinde yer aldığımız süre boyunca istediğimiz şekilde ilerlerken aynı zamanda bir karakterin kontrolünü elimize aldığımız zaman elbette o karakterle beraber etrafı keşfedebiliyor, hangi unsurların burada olduğunu görebiliyor, diğer karakterlerle diyaloglar arasına girebiliyor, onlarla şakalaşabiliyor ve onlarla aramızdaki ilişkiyi daha da ileriye taşıyabiliyoruz. Etraftaki etkileşime girebileceğimiz unsurlarla karşı karşıya kalabiliyor ve notları okuyabiliyor, farklı unsurlarla karşı karşıya gelebiliyor ve onları inceleyebiliyor, ve çok daha fazla detay ile beraber yerimize alabiliyoruz. Bununla beraber oyunda koleksiyon unsurları bulunuyor. Bu koleksiyon unsurlarla beraber ileride hangi sıkıntıların olacağını önceden görmek durumunda kalabiliyoruz. Oyunda belli başlı madalyonlarla beraber elbette ilerleyen süreçte başımıza neler geleceği konusunda bazı spoiler elde etmek durumunda kalıyoruz. Bu spoiler ile beraber elbette biz de daha da fazla dikkat etmemiz gerekiyor ve başımıza gelecek olan olaylar karşısında hazırlıklı olmamız şart. Bunun dışında oyunda ilerlediğimiz esnada elbette karakterleri kontrol ederken etrafı ne kadar çok keşfedersek o kadar çok avantaj içerisine girebiliyoruz. Çünkü burada ekstra diyalogların kilidini açabilir veya yukarıda bahsettiğimiz gibi bir madalyon bulduktan sonra ileride neler olabileceği konusunda fikir sahibi olabiliyoruz.
     
    Bu da o hamle karşısında tetikte olmamızı sağlıyor ve eğer böyle yaparsak şu şekilde olur düşüncesi ile beraber oyunda hızlı bir şekilde ilerleyebiliyor ve ona göre kendi hamlelerimizi gerçekleştirebiliyoruz. Yapım içerisinde yer aldığımız süre boyunca elbette oyunda gerçekten de etkileyici unsurların, gerilim dolu ortamların ve daha çok karanlık bir atmosferin bizlere sunulduğunu söylemekte fayda var. İlk etapta oyuna başladığımız esnada daha çok Amerikan tarzı bir korku senaryosu ile karşı karşıya kaldığımızı söyleyebiliyoruz. Çünkü grup içerisinde bir takım şakalaşmalar, birbirlerini korkutmalar ve çok daha fazlası bizlere sunuluyor. Ancak bu işin şakası bir yana ilerleyen süreçte daha fazla krize sürüklenen bir yapı ile karşı karşıya kalabiliyoruz. Durum böyle olunca artık hiçbir şeyin şaka olmadığını ve gerçek olduğunu anladıkları esnada grup bir anda paniğe düşüyor ve bazı durumlarda ayrı kalabiliyor, bazı durumlarda ise birleşebiliyor ve birbirlerinin arkalarını kollayabiliyor. Durum böyle olunca oyunda etkileyici bir sinematik unsur bizlere sunuluyor ve bu detaylar arasında biz de yerimizi alabiliyoruz.

    Oyunun orijinal sürümü, oynanması ve denenmesi gereken yapımlar arasında bulunuyor; ancak yeniden yapım sürümü içerisinde elbette bazı sorunların, oyundan atma problemlerinin ve teknoloji desteklerinin olduğundan bahsetmekte fayda var. Yapım içerisinde yer aldığımız süre boyunca elbette dikkat çekici grafiklerin ve çok daha fazlasının olduğunu görebiliyor ve akabinde ise kendimize sinema tek bir deneyime kaptırabiliyoruz. Genel olarak erken dayanışma sağlayan oyuncular, oyundan çeşitli sorunların karşılarına çıktığını ve genel olarak sistem anlamında birçok problemin beraberinde geldiğini söyledi. Ancak oyun genel olarak elbette oynanması ve yer verilmesi gereken projeler arasında bulunuyor.
     
    '' 
     
    Sinematik bir anlatımla beraber ön plana çıkan ve adeta bir film izliyormuş gibi kendimize oyuna kaptırabildiğimiz yapım içerisinde elbette oynanış anlamında kıt bir yapı ile karşı karşıya kalabiliyor ve zaten oyuncular bunu bilerek oyuna geçişini sağlayabiliyor. Durum böyle olunca oyunda sinematik unsurlar ön plana çıkıyor ve adeta film izlerken aynı zamanda kendi seçimlerimize yaptığımız bir yapı ile karşı karşıya kalabiliyoruz. İnteraktif kurgu sistemi ile beraber ön plana çıkmaya hazırlandığımız yapım içerisinde her bir kararımızın ne kadar fark yaratacağını da oradan gözlemleyebiliyor ve bu sayede oyunda hızlı bir şekilde ilerleyebiliyoruz. Daha tatilleri boyunca elbette 8 farklı arkadaşın hemen bir araya geldiği yapım içerisinde her bir grup içerisinde bulunan karakterlerin farklı görüşleri, düşünceleri, duyguları, stres seviyeleri ve çok daha fazlası bizlere sunuluyor.
     
    Eğer yanlış bir karar verirsek elbette bir başka karakterin stres seviyesinin arttığını veya başka durumlarda azaldığını görebiliyoruz ve bu durumlarda ise onların ne kadar telaşlı bir şekilde davrandığını hissedebiliyor ve deneyimleyebiliyoruz. Durum böyle olunca hem stres seviyelerini orada seviyede tutmak hem de onları hayatta tutmak tamamen bizim işimiz oluyor. Ancak bu durum elbette söylendiği kadar kolay olmuyor çünkü anlık olarak karar verebileceğiniz ve hızlı bir şekilde doğru zamanda doğru tuşlara basabileceğiniz anların olduğundan bahsetmekte fayda var. Örneğin katil sizi kovalarken ve gerilimin hat safhada olduğu bir yapı ile karşı karşıya kalırken doğru zamanda doğru hamle yaparak bir kütüğün üstüne atlamak durumunda kalıyorsunuz. Eğer yanlış tuşa basarsanız karakterin ayağı kütüğe takılarak düşebiliyor ve bu da katilin işine gelen unsurlar arasında yer alıyor. Durum böyle olunca elbette doğru zamanda doğru hamle yapmanız gereken anların bir hayli önemli olduğunu ve burada yapacağınız tuşlamaların ne kadar ciddi bir sonuçla beraber bağdaşacağını aktarmakta fayda var.

    Dikkat çekici unsurlarla beraber yer alabildiğimiz yapım içerisinde farklı bölgelere doğru ilerleyebiliyor, bu bölgeleri keşfedebiliyor ve buralarda neler olup bittiğini öğrenmek durumunda kalıyoruz. Yeniden tasarlanmış korku serisi ile beraber ilerleyebildiğimiz yapım içerisinde elbette buralarda neler olup bittiğini öğrenirken aynı zamanda PC için yeniden düzenlenen yapı ile beraber karşı karşıya kaldığımızda üst düzey grafiklerin ve iyileştirmelerin olduğundan bahsedebiliyoruz.
     
    '' 
     
    Oyunda yer aldığımız süre boyunca korku dolu unsurlarla karşı karşıya kaldığımız esnada elbette arka plan efektlerinin, müziklerin ve çok daha fazlasının bir hayli ön plana çıktığını söyleyebiliyoruz. Çünkü bu tarz oyunlarda bildiğiniz üzere arka planda yer alan efektlerin gerilimi daha da arttırdığını ve bu tarz korku oyunlarında bu tür unsurların oldukça önemli olduğunu vurgulamakta fayda var. Ki bu oyun gerçekten de bu konuda oldukça başarılı bir şekilde karşımıza çıkıyor ve gerilim dolu efektlerle ve ses unsurlarıyla bizlere üst düzey bir yapı sunuyor diyebiliriz. Her şeyin göründüğü gibi olmadığı bir yapıyla karşı karşıya kaldığımız yapım içerisinde dinamik animasyonların, yüz ifadelerinin, mimik sistemlerinin ve çok daha fazlasının bizlere sunulduğunu aktarmakta fayda var. Zaten yukarıda bahsettiğimiz gibi yine bahsedecek olursak oyunda yer aldığımız süre boyunca karakterlerimizin olaylara verdiği tepkiler, yüz ifadeleri ve çok daha fazlası gerçekçi bir şekilde karşımıza çıkıyordu. Şimdi ise yeniden yapım sürümü içerisinde daha da fazla gerçekçi ifadelerle ve yüz animasyonları ile karşı karşıya kalabiliyoruz.
     
    Durum böyle olunca oyunda elbette bizim korktuğumuz kadar karakterlerimizin de korktuğunu hissedebiliyor ve bu da oyun içerisinde gerçekçiliği arttıran unsurlar arasında yer alıyor. Zaten oyun ilk çıktığı zaman bu gerçekçilik sebebiyle oldukça sevilmişti ve böyle bir animasyon stilinin ve seviyesinin olması ile beraber de oyuna oyuncular akın etmişti. Kült bir korku deneyiminin bizlere sunulduğu yapımda rafine oynanış mekanikleri, güçlendirilmiş kamera bakış açısı ve çok daha fazlası bizleri bekliyor. Oyunda yer aldığımız süre boyunca kamera bakış açılarının gerçekten de film izler gibi bizlere sunulduğunu ve her noktada doğru hamleleri yapmaya çalıştığımız bir yapıyla karşı karşıya kaldığımızı aktarabiliyoruz. Oyunda elbette biz tüm olanları yani olan biteni görebiliyoruz; ancak buradaki karakterler ne yazık ki bu durumu görmediğinden dolayı elbette arafta kalabiliyor ve buna göre biz de kendi hamlelerimizi gerçekleştirebiliyoruz.

    Yıldızlarla dolu bir kadronun canlandırdığı yapım içerisinde her bir karakter gerçekten de bir yıldız tarafından seslendiriliyor ve hayat veriliyor. Zaten oyunda görebileceğiniz üzere anlatımı daha da heyecanlı hale getirebilecek bu karakterlerin hamleleri gerçekten de ön plana çıkıyor. Oyunda ayrıntılı yüz yakalama performansları ile beraber hangi karakterin nasıl bir yapı içerisinde olduğunu görebiliyoruz. Eğer korku içerisindeyse o korkuyu yüzlerinden okuyabiliyor veya bir karakterden nefret ediyorsa o nefreti doğrudan yüzlerinde ve gözlerinde okuyabiliyoruz.
     
    '' 
     
    Yıldız bir kadronun canlandırdığı eşsiz bir yapıyla karşı karşıya kalabileceğimiz yapım içerisinde dehşet gerçekten de kendini daha da açtığı sürece daha fazla korku unsurlarıyla karşı karşıya kalabiliyor ve kendimize oyuna daha fazla kaptırmak durumunda kalıyoruz. Hangi karakterin neyden etkilendiğini ve grup içerisinde kimin hayatta kalabileceğini bizim belirlediğimiz yapımda elbette her bir karakteri hayatta tutmak ve mutlu sona ulaşmak için büyük bir çaba sarf etmek tamamen bizim işimiz oluyor. Oyunda bildiğiniz üzere ve yukarıda bahsettiğimiz gibi her bir karakteri hayatta tutmak tamamen bizim işimizken aynı zamanda hem kötü son hem de iyi son olarak farklı sonların bizlere sunulduğunu farklı aktarmakta fayda var.








  • gereksiz işler ve Sony...

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.