Yapmış olduğum ürün iadesinin kredi kartıma yansıması konusunda bir sıkıntı yaşamaktayım. 20.05.2011 tarihinde Gold Bilgisayardan satın almış olduğum ekran kartının garanti kapsamında değişemedikleri için bu ay itiberi ile iade işlemi yapıldı fakat aide işlemi ilgili yaşadığım problem şu şekilde; ürünü satın aldığımda 3 ay ertelemeli aldım ve 20.08.2011 taksitleri ödemeye başladım ve bu ay 6. taksidi ödediğim ürünün iadesini gerçekleştirdim. Şimdi kredi kartıma baktığımda iade işleminin 20.05.2012 başlatıp 20.04.2013 bittiğini görüyorum. Bu işlem hakkında banka ve firmayla görüştüğümde yapacakları bişey olmadığını söylemekteler. Ben ise sonuç olarak şuan elimde olmayan bir ürün için 3 ay daha neden taksit ödediğimin mantıklı bir açıklamasını ne bankadan nede firmadan alamıyorum prosüdürler gereğiymiş diyolar yapacağımız birşey yok, peki bunun mantığı nedir? Elimde ürün yok taksit ödüyorum paramın iadeside nisan 2013 kadar gerçekleşecek, ben delimiyim yaa böyle bir alışveriş sonucumu olur paramla eziyet çekiyorum, anlamıyorum bu bir tüketici mağduriyeti değilmi? Hukuk bilgisi olan arkadaşlardan cevap bekliyorum.
Teşekkürler
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme