Şimdi Ara

Uydunet Downstream Frequency (Hz) değeri?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
3.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, bir zahmet modem arayüzünden Downstream Frequency (Hz) değerini yazabilir misiniz Turksat'ın?
    Modemi resetledim ve bu değer sıfırlandı.



  •  Uydunet Downstream Frequency (Hz) değeri?
  • 579000000
  • Teşekkürler.
  • uydunete geçeli 2-3 gün oldu
    8mbps adsl den 10mbps uydunete geçtim ama beklediğim performans artışını göremedim
    tam tersine internette gezinirken sayfaların ilk gelişinde belirgin gecikme var ve internetten video film seyrederken takılmalar oluyor.
    kısacası adsl daha iyi idi....

    sorun ne olabilir diye araştırıyorum...

    yukarıda testin ekran görüntüsü bende aşağıdaki gibi....
    internete bağlıyım ama bu testte modem ping edilemiyor mesajı çıkıyor

    SORUN NE OLABİLİR??? NE YAPMALIYIM?

     Uydunet Downstream Frequency (Hz) değeri?
  • Takılmaların nedeni yüksek ping. Sinyallere baktırın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo

    uydunete geçeli 2-3 gün oldu
    8mbps adsl den 10mbps uydunete geçtim ama beklediğim performans artışını göremedim
    tam tersine internette gezinirken sayfaların ilk gelişinde belirgin gecikme var ve internetten video film seyrederken takılmalar oluyor.
    kısacası adsl daha iyi idi....

    sorun ne olabilir diye araştırıyorum...

    yukarıda testin ekran görüntüsü bende aşağıdaki gibi....
    internete bağlıyım ama bu testte modem ping edilemiyor mesajı çıkıyor

    SORUN NE OLABİLİR??? NE YAPMALIYIM?

     Uydunet Downstream Frequency (Hz) değeri?


    126 yada 4440126( cepten bedava dakikalar için 0216 126 00 00) arayıp 1 arıza kaydı bırakmanı tavsiye ederim sinyal seviyelerin bile gözükmüyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo


     Uydunet Downstream Frequency (Hz) değeri?


    Bu durumun sebebi genelde modemine gelen kabloda sorun varsa yaşanır, senin gelen hat üzerinde yani kablon da ek bağlantı var mı? Eğer kablonda bi problem gözükmüyorsa hiç uğraşma direk 126'ı ara bi ekip gelsin...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.