Syn @ender; İhtiyacınıza göre farklı kampanyaları uydunet kampanya adresinden inceleyebilirsiniz. Sorularınız için 0216 371 6666 numaralı çağrı merkezinden bilgi alabilirsiniz.
Syn @Meyer Lansky; Türksat Az bölge de hizmet verdiği için şuan genel olarak ilk 4 saatte arıza inceleme aşamasına geliniyor; en geç 24 saat içinde müdahale edilmiş oluyor Özel durumlar hariç; Eski Yapılar vs. büyük kesinti problemleri yaşanmaz. Hiç sorun yaşanmaz diye bir söylem imkansız ancak böyle bir hizmeti, bu fiyat seviyelerinde, bu kalite de bir başka sağlayıcıdan almak imkansız... Hizmeti aldıktan sonra 14gün içerisinde KOŞULSUZ ŞARTSIZ iptal hakkınız var, alın deneyin memnun kalmazsanız iptal ettirin. Bilgi ve Destek için 0216 371 6666 numaralı çağrı merkezini arayabilirsiniz. Bol şanslar
bilgilendirme mesajlarını kullanıcılara sunmaktasınız ancak bilinirki bilgi kaynağı çift taraflı olan makul ve kabul edilendir yani geri bildirimli olan. Siz temsil ettiğiniz veya bilgilendirdiğiniz kurumada yaşanan onlarca modem -hız- ve kesinti ile ilgiili problemleri aktarıyor ve çözüm süreçlerine katılıyor olduğunuzu umarım
Bahsettiğiniz 4 saate arıza kaydı ve telafisi konusundaki yorumlarınız nedense benim aboneliğimde karşılaşılmadığını üzülerek belirtirim. 3 günde 6 arıza kaydı ---sıfır çözüm ve çözmeye dair girişim ( ne daireye nede apartmana gelmediler).son aramamda iptal edeceğim dediğimde iptal etmez iseniz ekip göndereceğiz tarzındaki üslupsuz müşteri hizmetleri!!!
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme